1. Bölümden Sahneler-2

213 Yanıt to “1. Bölümden Sahneler-2”

  1. sevimmmm bacimda kesinnn suclu arama pesindedir bu gecee🙂

  2. eee kizcelerimizz nerde ben sankii gülnarimi pek göremedimm burda diye hatirliyorumm aylamiii zatenn demiyorumm o ayri bir konuu🙂

  3. tuba_asi Says:

    ben bu akşam yine erkenden çıkıcam iyi geceler🙂

  4. amanimmm bu aradaaa zirveye oturmussun bayadir bir zirveye oturmamistim zirveyi bile özlemisimm emelimmmm hic catlamaaa bacimm oturcam yapcak birsey yokkkkk😀

  5. amann gidiyonmuuu kuzummm tmm öptümm seniii iyii gecelerrr askim kib byee

  6. tuba_asi Says:

    iyiyim meral ablam iyi geçti tatilim az bile geldi🙂

  7. tuba_asi Says:

    oo güzel yanaklarından bol bol öptüm ablam sende kndne iyi bak🙂

  8. dimii kuzumm iyi gecmesinee sevindimmm selmamm sinav okul hayatii ne durumda?

  9. tmm askimm öptümm seni kuzumm iyi gecelerr tatli rüyalarr kibb byee

  10. tuba_asi Says:

    işte staj işlerim dolayısıyla okula gidiyorum bir iki gündür yarın hayırlısıyla son bulacak.bakalım sonra kendimi ona göre ayarlıcam dershne falan ne olacak ben bile bilmiyorum daha🙂

  11. anladimm canimm allah yardimcin olsunn dogru kararlar vermen icinn firsatlarr nasip etsin sana basarilar diliyorumm kuzumm umarim istedigin tüm isteklerine ulasirsin🙂

Bir Cevap Yazın

