3. Bölümden Sahneler-1

176 Yanıt to “3. Bölümden Sahneler-1”

  1. canlarım şimdi gidiyorum sonra görüşürüz bye bye .sizi seviyorum.

  2. ana giderayak zirveye çıkmışım.
    hiç farkında değilim. he he he heee emelim pardon 😀

  3. slm iyi akşamlarrrrrrrr ben geldimmmmm
    ay meral nostarji takılmışın bugün bacıkom ay valla okurken bend ebi kötü oldum ne günlerdi beeee benim aasolist oldugum zamanlar geç gelip çıktıgım zamanlar🙂 gerçi hepisni daha tmm okumadımda🙂

  4. ablacım sen otur bal bademim zirveye zirve sana feda olsun🙂

  5. alooooooooooooooo kimse gelmiyomuuuuuuuuuuuuuuu nerdesinzi milletttttttttttttttttt🙂

  6. hayırlı sabahlar canlarım

  7. DOSTSUZ DÜNYA OLMAZ İMİŞ,

    DOST DUASIZ KALMAZ İMİŞ.

    DOSTUN DUASINI ALANIN SIRTI YERE GELMEZ İMİŞ.

    DUALARINIZDA BULUNABİLMEK ÜMİDİYLE…

    HAYIRLI CUMALAR SEVGİLİ AİLEM

  8. Yasaklar içinde tanıdım ben onu…!
    O bana YASAK ben ona TUTSAK…
    Hayalimde elini tuttuğum anlarda bile ne kadar yakınsa, bi o kadar uzak aslında…
    Oysaki dönüş yok artık bu AŞK’tan. Bir kara sevda bu zordan ve yasaktan !
    Ecel bile daha kolay onsuz olmaktan.
    Çok severek düştüm ben bu AŞK’a…
    Yanardağ olsada gönül bahçeme.
    O bana YAĞMUR, ben ona TOPRAK…!!.

  9. günaydinnn. hayirlii sabahlar ve hayirli cumalar.günaydinn canim ablammm

  10. gözde_nur Says:

    merhabalar canlarımmm yavruma kavuştum sabah 9 da havaalanından aldık paşamla annemi🙂 çok mutluyum Allah kimsenin evladıyla hasretlik vermesin çook zor.Rabbim çocuklarımızı bizlere bağışlasın şimdi oğlumu uyutuyorum bütün gün paşamla vakit geçireceğim🙂 mutluluğumu sizlerle paylaşmak istedim herzamanki gibi🙂 şimdilik hoşçakalın öpüldünüz

  11. merhaba canlarım.
    vışşşşşş millet nerdesiniz

  12. gözdem gözün aydın olsun..ana oğul keyfini çıkarın.
    amin can bacım ALLAH hiç bir annevi evladından ayırmasın.
    siz ana oğul koklaşın bakalım.ikinizide çok çok öpüyorum.

  13. aranıyor.
    sitenin elamanları kaybolmuştur.
    görenlerin insaniyet namına haber vermeleri rica olunur.

  14. hopsss selam site ahalisi.

  15. ablacanım nostalji yapmış.haççe ablam kayıp ilanı vermiş.gözdecan ablam paşasına kavuşmuş🙂 varmı başka bişey :d yani gördüğüm kadarıyla herkes yahşi gut buna sevindim.bende eh işte işlerle boğuşuyom.çok sıkıcı bi gün.

  16. slmm slmm🙂 ablam kayip ilani vermis🙂 elamanlardan biri bulundu🙂 sabah beri baya yogundum yeni eve geldim 1 saat kermes icin mantiya yardima gittim sonra bazi ailevi meseleler vardi kaynimlara gittim anca geldim🙂 ivettt ben ifademi sundum😀 kardescanimm allah kolaylikk versinn benim icinde SIKICI bir gündüü desene ayni kaderi paylasmisiz seninkisi islerden ama benimkisi su ailevi meselelerden neysee gecer inss ne diyelim😀 gözdemm gözünn aydin bacim yigidime kavustunn demekk öp pasami yerime🙂 neyse bende geldim ama gidiyorumm nereyemii tabiki ise gidiyorum sonra görüsmek üzereeee simdilik byee🙂 haa emell giii görüntü vermemissin cokmu yaptin kahvaltilik azcik bana yollarsin artikimm hadi gittim byeee🙂

  17. hayirlii gecelerrrr

  18. ablamm diger elamanlardan emelidee buldumm😀 annesindee ele gecirdimm bugün icin kahvaltilik ve tursuluk salcalik yapcagini demisti annesinde yapmislar bacikomlaa epey konustuk teldee ailecee annesiylede cok tatlidir emelimin annesi😀 neyse bacim iyiymis haril haril elleri isliyor yakin olsam gidersinn yardimna😀

  19. cin kardes cekirdek istenmi🙂

  20. kop koppp kopppp

  21. Kutu kutu pense elmamı yerse… içimdeki çocuk geriye dönse:)

  22. meralim napıyon

  23. hic ablamm ne yapayimm dans ediyomm h.gg ablamm öptüm nasilsin ne ediyon🙂

  24. ablamm gecmi kaldimm yoksaaa

Bir Cevap Yazın

