3. Bölümden Sahneler-2 ve 4. Bölümden Sahneler-1

243 Yanıt to “3. Bölümden Sahneler-2 ve 4. Bölümden Sahneler-1”

  1. hangi uzun rapunzel saça belik yaptırcan la kaçıl kenara😀

  2. piştt usta nerdesin yaaa.kaybettim seni.yoksa sende yusufcana pelikmi örüyon😀 ama yok ya sen nerden bilcen pelik örmeyi😀😀😀

  3. saol ablacım amin inşallah evet yarın maroton başlıyo hayırlısıyla inşallah bal baedemimm

  4. zirveeee😀

  5. melisimmmmmmmmm
    canımmmmmm prensesim çok özledim seni.nasılsın kara gözlüm.

  6. ya nereye gitti bu kızçeler .
    aylam meralim. 😀

  7. duygucanım zirveler sana kurban olsun. 😀

  8. oooo çırak zirve sana çok yakıştııııııı🙂

  9. ayla ablam kısa uzun dinlemez.usta o yapar her türlü.hem sizin için daha iyi ya.ilk sırada ben varım.ve kısa olduğu için çabuk biter.daha ne istiyonuz😀

  10. ana herkes kayboldu.
    korkuyom benii tek başıma bırakmayın looooooo

  11. cık sana belik olmaz la. evet hatcem kaç gündür çıkamıyodum zirvelere. az da bana yakışsın dimii. nerde bu yandaş? meral ablaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  12. peki paşam önce sen sonra ben sıraya girdik pelik sırası bu.

  13. hadi 3 üncüde ben olayım bariiiii

  14. korkma abla ben varım burda.onlar sıra beklememek için birbirlerine pelik örüyolar şuan😀 bende taktım şu peliğe haa😀

  15. he he heeee benim saçlarımıda örerdi annem.ay o günler geldi aklıma.hey gidi günler beeeee

  16. niye olmasın ya.olcak işte ablam yapcak bana sen niye karışıyon ala ala ya.

  17. karışırım la bize yapsın sen bak🙂

  18. geldim geldim artik sizinleyim cadilar yatti😀
    yase yikanmisti ille ördürdü saclarini yarin acicakmis lüle lüle olcakmis göyaaaa😀
    hadi sizede pelik öreyimm😀

  19. he he heeeee didişmeyin hepinize yapsın looo

  20. ayyyyyy süslüüü🙂 yerim ben onu😀 ayla ablam sen söyle gençere belik olur mu olmaz mı

  21. benimde aklıma kardeşimin saçını başladığım günler geldi😀 dalga geçmiyom ciddiyim.bi ara annem pamuğa gidiyodu sabahın köründen kardeşimde okula gidiyodu öğlenciydi.saçını ben bağlıyodum🙂

  22. oh kavuşturana şükür aylam kaderim gel gari gitme bacım🙂

  23. eeeee simdi pelik lafi varmi yokmu ben cok merak ettim sözlükte denizin odsinda kaldii

  24. ooo ablammm gelmiss hosgelmiss nasilsinn can ablamm iyimisinn mucukluyorumm seniii🙂

  25. konu nedirr😀

  26. ör aylam gençer bile istiyor.ikinci benim.haaaaa
    sıramı vermem.çok özledim canımın içi seni

  27. hihi kardesim isterse ben caresini bulurummm😀

  28. ooo sende de marifet marifet üstüne sana kız alırken tüm bunları göz önünde bulundurmak lazım😀

  29. ohh bee hoşgeldin tekrardan abla.ben pelikten vazgeçtim sıramıda ustama verdim.ustamı bul ilk ona pelik yap😀 tabi bulursan önce bendende selam söyle😀

  30. hoşbulduk canım meralim nasılsın cano.neler yapıyon bakem.
    konu pelik bacım.

  31. aylam saç örgüsün işte pelik saçı örmek bacıkom

  32. bende bende abla seni cok özledim hebinizi cok özledimm

  33. hele şükran ustamda geldi.neyse o zaman ustam beklesin ilk bana yap😀 ama pelik değil tabi şöle karizma delikanlı bişey olsun.hadi göreyim seni😀

  34. hıh yani bencede delikanlı bişey olsun😀

  35. tamam melosss gel bastan senden basliycazz bacima da cok yakisirrrrrrr😀 ama acele edelim lütfen gec olduu yarin is güc var baska seylerde varr deyilmiii😀😀😀

  36. duygucan bak akıllı ol uslu ol.adamı hasta etme😀 hadi hadi geç sıraya sırayı bozma😀

  37. evet yaa yarın bir sürü iş var püfff😦

  38. tamam kardesim alayim seni söyle tamda zamani benceee güzel olman lazimm deyilmii resimlerde azdaha taniyamadim senii sanki biraz kilo almisinn😀

  39. nolcak la hasta olursan.. bak bak baaakkk racon da kesermişşşşş😀

  40. kankeyta sen nerye kaçtın laa.pelik lafını duyunca tabanlar kuvvetlendi bakıyorum.ben anlamam arkadaş sende pelik yapcan hadi sende geç pelik sırasına😀

  41. evet abla kilo aldım.🙂 ama giydiklerimde bol biraz onlarında etkisi var🙂

Bir Cevap Yazın

