Eşsiz Mutluluklar Hayatına Doğsun Kardeşcanım…

Hazirlayan:Cemre

189 Yanıt to “Eşsiz Mutluluklar Hayatına Doğsun Kardeşcanım…”

  1. Bilemezsin
    Sana verecek bir armağanı ne çok aradığımı.
    Hiçbir şey içime sinmedi.
    Altın madenine altın sunmanın ne anlamı var.
    Ya da okyanusa su.
    Düşündüğüm her şey
    Doğu’ya baharat götürmek gibiydi.
    Kalbimi ve ruhumu vermemin bir yararı yok,
    Çünkü Sen zaten bunlara sahipsin.
    O yüzden Sana bir ayna getirdim.
    Kendine bak ve beni hatırla .

  2. hayat bir kavga,cesaretin varsa..
    hayat bir umut, düşlerin varsa..
    hayat bir acı, sabrın varsa..
    hayat bir kumar, şansın varsa!!

  3. İÇİNDEKİ GÜZELLİĞİ OLDUĞU GİBİ DIŞARIYA YANSITANLAR,
    GÜLÜŞÜYLE ETRAFINI ISITANLAR,
    KALBİNDEN DUA, DİLİNDEN GÜZEL SÖZLER EKSİK OLMAYANLAR,
    BİR SEVDAYA TUTULANLAR,
    DOĞRULUKTAN YANA SAF TUTANLAR,
    İYİLİKLERİ HATIRLAYIP, KÖTÜLÜKLERİ UNUTANLAR,
    KUL HAKKI YEMEKTEN, HARAMA GÖZ DİKMEKTEN KÖŞE BUCAK KAÇANLAR,
    ” BUGÜN, BUNDAN SONRAKİ HAYATIMDAN ÖDÜNÇ ALDIĞIM BİR ANI. NE KADAR GÜZEL BİR AN ” DİYEREK MUTLULUKTAN UÇANLAR,
    GÜZEL VE ZARİF HANIMLAR, KİBAR VE YAKIŞIKLI BEYLER, DÜNYA TATLISI ÇOCUKLAR, ELİ ÖPÜLESİ İHTİYARLAR,

    ŞİMDİLİK BU KADAR HOŞÇAKALIN… BYE…

  4. ablammmmm ne güzelll paylasimlarinn olmuss canommm ama seni kisa bir farkla kacirdimmm

  5. ee dogum günü cocugu islerden firsat bulupp gelemiyorrr🙂 pasacanimm yaa bugünün hatrinaa seni azat etseler yada az calistirsalar dicemm ama cok seymi istiyom ne🙂

  6. hehehheh gece kuşları he ablacım valla haklısın gece yatmıyoz sabhatda zor kalkıyoz çocuk gibiyiz valla gece sitede konuştuk msnede konuştuk bide hızmızı alamadık meralle telde konuştuk🙂

  7. meralim az bi farklada ben seni kaçırdım galiba🙂
    evet ablam paylaşımların için çok teşekürrrrrr
    evet gardaş gelmemiş bugün
    merali bilmemde ben uyuyamadım tel durmadı tmm daldım tel çaldı konuştum bi daha tmm dalarken gine çaldı busefer kalktım ahada yatmıyom dedim🙂

  8. gece kuşları
    gece kuşları 😀

  9. doğum günü çocuğu çalışıyor .
    napsın paşacanım .evlenecek helbet.para biriktiryor.
    düğününe gitcam ölmez sağ kalırsam.. 😀

  10. paşam bu kızçeler tembel.
    evlenmiyorlar.yok efendim bir daha aşık olmıyacaklarmış.
    gece bana öğle didiler. 😀
    bari seni evlendirelimde gözümüz düğün dernek görsün.

  11. çocuklar okulların kapanmasına 288 gün kaldı ha gayret 😀

  12. Gencerr abii iyikiii doğdunn nicee niceee yıllaraaaaaa iyikii senii tanımışmmm seninn sayende burada çokk özell kişilerr tanıdımmmm doğumm günün kutluu olsunnnnn :)))

  13. oooo benden sonra ablam gelmişşşş ve onun şeker çıragı gelmiş ne ka güzellllllllllllllll🙂

  14. merallll nerdesin uyuyonmu hala nasıl ev sahibiisn sen gelen gidiyo pastayı bırakmışın oraya kendin yoksun ortalarda herkes kendimi yiyecen kendimi servis yapcak bana sen yapcan okaaaaaaaaaaaaa hadi bakalım bi daki geldigimde pastamla kolam bardakta olsun kolayı pek içemme ama olsun bugün içerim ):

  15. offffffffff ya ev hanımı olmak baya zor iş ya iş hiç bitmiyo sinir oluyom hergün bişey çıkıyo zaten bi kaç gün ev saldınmı toparlayamı insan bidaha🙂

  16. Beeeeeeeeeeen geldimmm Aaa Bensiz doğum günü pastası doğum günü hediyesimi yiyordunuz siz yoksa banamı öyle geliyor hahaha zaten yiyemezsniz hemen hissederim ben🙂 neysee ya asıl konuya giriyim cıkcam cnku🙂 annemden zor izin alıyorum pc icin okullar acıldı pceye oturtmuycakms beni🙂 neysee yaa bi konuya gecemedm gitti Bugun Abilerin Bitanesini Abilerin En uyuzunun Doğum günüymüş ahaha söylemeden geçemiycem Gençer abi yaşlanıyorsun merak etme arkandan geliyorum yaşlnmak icin🙂 Doğum günün kutlu olsun abiciğim Nice bizli senelre inşallah seni çook seviyorum iyiki varsın🙂 Biz abimle dahaa ne doğum günü partileri yapıcaz ama😀 tabi 19 yaşına gelince ben hehehe🙂 nese blıyorum cok konustum bu arada sizi cook özledim sizleride cook seviyorum veee ben kaçtım grşrz kib aeo öptttüm🙂

  17. öğretmen: do you like football? öğrenci: yes. Öğretmen: uzun cevap ver! Öğrenci: yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeess.

  18. yorumların hepsine bakamadım çıkmalıyım bye

  19. slmm. emelimmmm giii ben ev sahibiyimde ne nesinnn orta direk sabanmii😀 bacimm sendee ev sahibisinn kendin pisir kendin ye misalii hepsi orda bacimm afiyetcee yee hem ben hazir büfe olarak koydum orayaa gelen yesin diyeeee😀 bacimm demek uyumadinn aslindaa bende uyumakla uyumamak arasindaydim🙂 ben tl seslerini kistim isimi garantiye aldimm ama kafa takildi bir yerleree ne uyudumm desemm nede uyumadimm istee yinede allah kabul etsin😀

  20. ilkkus hanim gelmisss nerdesiniz hanfendi epeydir yoksunuz görünürlerde onu bunu bilmem ne yasagiymiss oo aradaa gösterge yapinn lütfenn kusumm öptümm🙂

  21. vee ablamin sekerr ciragiii ve benimde ustam ugramiss🙂

  22. Ne olursa olsun hayatını durdurma! Durup hayata bakmaya başladığın zaman yaşamak zordur…

  23. Küle döndüysen, yeniden güle dönmeyi bekle..
    Ve geçmişte kaç kere küle dönüştüğünü değil,
    kaç kere yeniden küllerin arasından doğrulup
    yeni bir gül olduğunu hatırla…!

  24. Hatalar insanın pusulasıdır.Yanlışları gösterip , doğru insana hedef alınmasını sağlar..

  25. slmmmmmmmmm ben geldim kimse yokmuuuuuuuuuuuuu

  26. ben sende istiyommmmmmmmmmm merallllll çabuk pastaaaaaaaaaaaaaa getirrrrrrrrrrrrrrr çabukkkkkkkk oka diyommmm

  27. ahhhhhh bacimmmm yaaa istediginn pastaaa olsunn oturrr söylee köseyeee dur birdee sana fanta veremm cola icmee senn midene oturur sonramm🙂 sana etmiyecegimde kimee edecemmm dur bir tabakta kendime hazirliyamm karsiliklii pastalari götürelim🙂

  28. heheheheh saol bacım eline saglıkkkkkkk gel yiyelim dün akşam site ne güzel kalabalıktı gine ikimiz kaldık birbiirmize iyi bakalım getir yiyelim pastada bize kaldı🙂

  29. evettt yaa dimiii bacimmm ne güzell kalabalikti neysee ona sükürr neyse canim pastalar bize kaldiii gidip gelip biz yerikkk😀 yalniz lokmalarimii saymayalim hehehehehe

  30. sayarım ben bacım az ye bak dokunmasın pasta bize kaldı diye dalma lütfennnnnn🙂

  31. yokkk bacimm yaa merak etmee kötüye birsey olmaz😀

  32. bacılarım.pastaları bensizmi yiyonuz.

  33. ben geldimmm ben geldimmmm

  34. vışşşş kimse beni duymuyor.

  35. ablammmmmmmmmmmmmmmm

  36. ablammmmm sen gel yeterkiiiii pastalarr sana sifaa olsunn bidenemmm h.gg öptüm canoo nasilsinn bugün sanirim bitti orunuz allah kabul etsinnn

  37. evettt kacirdimmm ablamiii sanirimmm

Bir Cevap Yazın

