4. Bölümden Sahneler-2

358 Yanıt to “4. Bölümden Sahneler-2”

  1. sagol meralimm cok sagol

  2. heee aylamm olurdaa bilmemkii olurmuu düsünmek gerekk🙂 gercii hataya 3 gün ayirmak lazim cünküü gezilmesi gereken yerleri varr birde sindire sindiree gezcen asii diyarlarinii ama dedigin tur olurmuu bilmem bacikomm artik millet cogunluk ne derse uyarimm herkess fikrini söylesin bakalim😀

  3. uyyy bacimm yaa ziveleree kondunn bak zirvee bilee sana kucak acti heheheh neyse kaderinn sana birsey demezz yani cekinmeden otur bacikommm😀

  4. zatenn bir kismimiz konyayi istiyorr🙂 benim icin fark yapmaz ama ben asi diyarini hepsini gezemedim tadi damagimda kaldii artik bakcezz o gün gelsinn hele birr birseylerr düsüncez😀

  5. meralimmm süper anlatiyom bacikomm ne diycemi bilemiyorummm hem okuyorum hemde aklim izmir turumuza gidiyor senin o heyecanli halin gözümün önüne geliyorr diyorum havalaninda az dahabayilcak gibiydin ama ikinci kez daha saglam durdun sanirimmm😀

  6. hmmmm tabi haklisin meralimmm
    simdi bende hatayi görmek isterim cünkü konyaya gitmistik kapadokya turu birlikte oralarida görmüstüm benn bu sene ama tabi cogunluk ne isterse bende uyarim canolarimaa maksat bir arada olmakk güzel zaman gecirmek

    hehehe tamam cekinmeden otururum kaderim dedin gibi birsey demezz

Bir Cevap Yazın

