5. Bölümden Sahneler-1

332 Yanıt to “5. Bölümden Sahneler-1”

  1. mesela anneler ve kizlari var sonra kuzey ve güney var sonra yalancii baharr sonraaaa

  2. ayy istegim disinda olduu bir günde 3 sefer zirvee agir gelirr😀

  3. bakın işte sayın abla ne güzel sıraladı😀 aferin evladım sözlü notun 100🙂

  4. sonraa neydi öyle bir gecerki zamann baskaaa ne vardii seni bana yazmislarrr eeee dahaaa ne vardi azda siz diyin bak ben dizi izlemedigim halde kac dizi buldum heheheh

  5. ya şimdi paşam diziler yeni başladıya bazen yerlerini değiştiriyorlar oturuncaya kadar.
    ben anneler ve kızlarına bakıyom.
    birde kuzey güneye bakıyom.
    birde bir çocuk sevdim e bakıyom.kanallarına gelince hatırlamıyom.
    gerçekten.zaplıyom.nerde bulursam dizilerimi orda kalıyom.he he heeee onun için dur diyom biraz birbirimize alışalım. 😀

  6. ula cemre🙂 dizilerin adını sırala demedik sadece😀 hangi gün oynadıklarınıda söyle en azından😀

  7. ha birde seni bana yazmislar var😀

  8. ama paşam bence emelin notunu kırmalısın.hemen 100 olurmu.
    sen fragmanlarınıda sormuştun ama onları yazmamış.ben anlamam.

  9. tmm ustamm ben ögrenir iyicee sana siralarim günlerini bende tam bilmiyom ama ögrenirim ondan koleyy ne varkinee🙂

  10. tmm tmm anlaşıldı.ben en iyisi sayın ablaya yöneleyim o zaman😀
    sayın ablacım senden ricam. şu bahsedilen bütün dizilerin hangi gün ve hangi kanalda oynadığını bana sıralayabilirmisin rica etsem.

  11. meral dizilerin adını değil.
    hangi dizileri seyrediyorsan onları yazacaktın bacım. 😀

  12. heheh çok mersi gardaşşşşşşşşşş daha tedaylı yazcam🙂

  13. ay tutulmasi var alyazmalim var tmm sustum günleri ile bulcam yazcamm😀

  14. aslında haklısın haççe ablacım.zaten en önemlisi fragmanların hangi gün olduğu😀 o yüzden 100ümü geri alıyorum😀

  15. sakarya fırat var .çarşamba günleri.bunu çok iyi biliyom .çünkü naci abiniz hiç kaçırmıyor bu diziyi.trt 1 de oynuyor. 😀

  16. hehe ablamm ben su an dizileri yeni izlemeye basladim sececem ben izliyecegim dizileri söylüyom simdilik ama bakalim en cok hangisi hosuma gitcek😀

  17. evet meloş bencede sus😀 yoksa benim ablamın uçan tekmeleri var ona göre😀

  18. ivet 100 ünü geri al . 😀

  19. yokk bee ablam kiyamazz bana dimii ablammm😀

  20. evet bencede geri all 100 cokk hem cumayi bos birakmis hanii cuma nirdeee😀

  21. yaa ustamm bu aradaa senin ufak bir fikrine ihtiyacim varr😀

  22. alooooooooooooooooooooooo ne oluyooooooooooooo kıskanmayalım lütfen çalışın sizinde olur 100 üme ellemeyin yerim siziiiiii🙂

  23. bilmemm bacimm sende tam eksksiz o zamann verrr bakalimm yarim yamalak verdinn😀

  24. buyır😀

  25. cuma bir çocuk sevdimi ziledim beyenmedim bıraktım cumalarım boş şu anda dizi bulayım yazarım allah allah🙂

  26. ablamm bir faceye bak helee😀

  27. tmm sayın abla sen dediğim gibi sadece izlediğin değil.yayında ne kadar dizi varsa hepsini listele hem kanalı hemde günüyle birlikte.o zaman 100 değil 200 vercem sana😀

  28. ben hiç kıyarmıyım gül kokuluma gençerim.
    aaa öğle şey olmaz.
    ama emel lütfen sen eksik yazmışsın.
    bacım fragmanlarınıda sormuştu gençer.100 olmaz bacım

  29. meralim faceye bakarmısın bir şey sordum

  30. meralim faceye bakarmısın.

Bir Cevap Yazın

