Şeker Tadında Bir Ömür Dileğiyle


Ustan’dan Sevgilerle…

88 Yanıt to “Şeker Tadında Bir Ömür Dileğiyle”

  1. PAZARTESİ
    AL YAZMALIM A.T.V
    SENSİZ OLMAZ SHOW
    YALANCI BAHAR STAR
    SALI
    ÖYLE BİR GEÇER Kİ ZAMAN KANAL D
    PAPATYAM STAR
    İSTANBUL ALTINLARI A T V
    ÇARŞAMBA
    MUHTEŞEM YIL YIL SHOW
    KUZEY VE GÜNEY KANAL D
    GENİŞ AİLE STAR
    ÇOCUKLAR DUYMASIN A.T.V

  2. PAZARTESI=Yalancı Bahar Star TV – 20:00 Anneler ve Kızları Star TV – 22:15 Reis ATV – 22:20 Sensiz Olmaz Show TV – 20:00
    SALI=Öyle Bir Geçer Zaman ki Kanal D – 20:00
    İstanbul’un Altınları ATV – 20:00
    CARSAMBA=Kuzey Güney Kanal D – 20:00 İffet Star TV – 23:00 Muhtesem yüzyil Show TV – 20:00
    PERSEMBE=Fatmagül’ün Suçu Ne? Kanal D – 20:00
    CUMA= Adını Feriha Koydum Show TV – 20:00 Bir cocuk sevdim Kanal D 20:00 Firar Star TV 20:00
    CUMARTESI=Yahşi Cazibe ATV – 20:00 Bizim YengeKanal D 20:00
    PAZAR=Ay Tutulması Star TV – 20:00 Umutsuz ev kadinlari Kanal D 20:00 Kalbim seni secti ATV 20:00

  3. ooo emelim gii zirvedein bacim yakisirr bu ka tesadüff bacimm😀 ben bu kadarini buldumm daha varmi bilmiyorum aslinda farkli kanalrda cok diziler var ama bazi kanallar avrupada olmadigi icin o dizleri yazmadim mesela fox bizde yok🙂

  4. mahsunun yeni bir dizisi basliyorr aslinda oda güzel diziye benziyor ismide hayat devam ediyorr ama henüz baslamadi baslamsi yakindir🙂

  5. PERŞEMBE
    KALBİM SENİ SEÇTİ A.T.V
    FATMAGÜLÜN SUÇU NE😕 KANAL D
    CUMA
    ADINI FERİHA KOYDUM SHOW
    BİR ÇOCUK SEVDİM KANAL D
    ANNELER VE KIZLARI STAR
    CUMARTESİ
    YAHŞİ CAZİBE A.TV
    BİZİM YENGE KANAL D
    İFFET STAR
    PAZAR
    UMUTSUZ EV KADINLARI KANAL D
    AŞAGI YUKARI YEMİŞLİLER A.T.V

  6. emelll gii nere gittin zirvede oldugunun farkinda bile degilsin heheh

  7. emelimm sanirim anneler ve kizlarr yeni bölümü pazartesi oynuyorr bacim mesela bende ay tutulmasindan emin degilim cünkü her sitede farkli verilmis en iyisimi iyice dikkatli takip etmekk izlemekk dizileri🙂

  8. ayy buu gacii beni görmüyorrr🙂

  9. MERAL SEN NİYE BENİM GÖREVİMEEE KARIŞIYOSUN BU GÖREV BENİMDDİ SEN NİYE GETİRİYON HADİ NEYSE GİNE AYRI DİZLER VAR ARALARINDA BİRLİKTEN KUVVAAT DOGARMIŞ🙂

  10. GÖRDÜM GI GÖRDÜM EVET DİZLERİN HERGÜN GÜNLERİ DEYİŞİYO DAHA TMM RAYINA OTURMADI BEND EBU KADAR BULDUM BAKALIM

  11. aaaaaaaaaaaaa sen adamii delii edersinnn giiiiiii sen demedinmii bacimm yardim ett beraber bulalimm diyeee ayy bayilcammmmm bir daha sana yardim eden senin gibi olsunnnn😀

  12. seni ben hiç görmmei gı ayıpsınnnnnnn🙂

  13. nee zaman dedim hiç hatırlamıyom hehehheheh heeeeeee benim gibi olsun ne varrrrrrrrrr allah allah🙂

  14. ne zamanmii dedinnnnn yuhh emell yuhh ne diyemm bacim haklisinn buda bana kapakk olsunn ama sen bir daha benden yardim istersinn bak o zaman ne yapiyomm sanaaa😀

  15. müjümm bu günün güzel gecmesine sevindimm kuzumm sen daha iyilerine layiksinn canom günün tadini cikarmaya bakk😀 ablamm yaa sen sinirleniyomuydunn uyy yerimm seniii😀 evet ablam haklisin net olunca girmessen bile evde net oldugunu bilmen seni rahatlatiyor ama birde net gidincee bende aynen öyle sinirler basiyorr😀

  16. dediysem dedim ne var allah alah edecen tabi şimdidide edcen ne zaman yardım istersem ozamanda edecen yerim seni yoksaaaaa 🙂

  17. hem emelll hanimm nasill görevini yerine getiriyonn ustam birde günü saatleri ile olsunn demisti sen nasil getirmissin ne bilim hangi saate oynuyacak sari cizmeli mehmet aga😀

  18. evet müjgan bugün senin günün iyi deyerlendirrrrrrrr balım gez eglennnnnn
    hatice ablam al bendend e okaaaaa evde net olmadımı çok üzülüyom boşluga düşüyom🙂

  19. yaa rüyanda görürsünn artikk senn onuuu😀

  20. benim seçtigim dizxilerin hepsi 20 de oynuyo annelr ve kızları bide aşagı yukaru yemişliler hariç :)onlar 22 dee

  21. ama ne cokk dizilerr varr yavvv millett bunlarin hepsini izlemiyordur herhall bovv okurkan bile yoruldum😀

  22. su bizim yengede sanirim istanbul antakya arasiymiss bak merak ettim🙂

  23. ne oldunuzz emell hanimmm mutfak ve pc arasi mekik dokuyonuzz sanirsam😀

  24. Ne hayata heves olarak baktım, nede herkezi hayatıma nefes olarak kattım. Ne hayata oyunmuş gibi baktım nede hayatıma girenlere oyuncak muamelesi yaptım. Tek doğrum insanlara yaradanin eseri oldugu için sevgi ile baktım sonucu her ne kadar aleyhime olsada..

  25. 😀 😀 😀 😀 😀
    ay beni güldürdünüz .ALLAH TA sizi güldürsün.
    ikiniz aynı anda 1 dakika arayla.dizileri getirmişsiniz.he he hhee
    canlarım benim.burdan bakarak dizilerimizi izleriz artık.yalnız fragmanlarıda bulcaktınız.gençerim onuda istemişti he he heeee

  26. tuba_asi Says:

    müjgancım cnm benim doğum günün kutlu olsun.iyi ki doğdun iyi ki bizimlesin hep öyle kal olur mu 🙂 ablam ellerine sağlık klibi ben çok beğendim🙂

  27. tuba_asi Says:

    bizim yengenin ilk bölümüne baktım bizim asimiz şehre daha bir hava katıyordu burda bence çok sıradan olmuş 🙂

  28. Gulu Says:

    Mügüüüü ad günün mübareeek…nice mutlu,problemsiz yıllara..

  29. vayy güzellerr gelmiss🙂 selmamm su an bizim yengeyi neten izliyom cok matrak diziymiss😀 canim ailemdeki kadronun bir kismi burdaa heheeee ama matrakmis henüzz antakya diyarini göremedim ama yengeye bu sac modeli yakismamis sankim canim ailemde permali saclar daha hos duruyorduu😀

  30. zuhahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    nihahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    hehehehehehehehehehheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
    öldümmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  31. ooo bakaleyyyy hatay havaalanii baya bir büyümüs asi zamaninda böyle fiyakali degildi🙂

  32. off offfffff demirinn asiyee evlenme teklif ettigi yerrr😦

  33. ayy sehirr merkeziiiiiiiiii😀 köprüüüüüüü ayy ayyyyyy😀

  34. ayy allahimm ya demirin ofisii bunlar acep ne zaman cekimlerde bulunduuuuuu ramazanda ordalarmiss rastliyamadimm

  35. ayy bunlarr beniii öldürcekkk yavvv bu demirinn yanan evii degilmi restura edilmisss puff yaa resmen gavur eziyetiiii😦

  36. slmm ben geldim ne oluyo meral kendi kendine konuşuyon gı burda🙂

Bir Cevap Yazın

