5. Bölümden Sahneler-2 ve 6.Bölümden Sahneler- 1

234 Yanıt to “5. Bölümden Sahneler-2 ve 6.Bölümden Sahneler- 1”

  1. İnsan Odun Değil Ki Kırıldığı Zaman Ses Çıkarsın…!!!!

  2. Dertler dert üstüne konduğu zaman
    Haykırsam olmuyor, sussam olmuyor
    Keder içten içe yıktığı zaman
    Ağlasam olmuyor, sussam olmuyor.

    Dostlarım elimi ittiği zaman
    Verilen ahitler bittiği zaman
    Sevinç semtimizden gittiği zaman
    Yaşasam olmuyor, ölsem olmuyor.

    Vaatlerin vadesi bittiği zaman
    Bel bağlanan dağlar çöktüğü zaman
    İnsanların asıl yüzü çıktığı zaman
    Yıkılsam olmuyor, kalsam olmuyo

  3. Bir lokma ekmek uğruna, dünyada birçok çocuk ağlarken, Ne olur nimeti çöpe atma..ALLAH düşürmesin.. Düz yolda bile kayar insan.!

  4. Mutluluk kapısını kapadığında, bir diğeri açılır; ama biz kapanan kapıya o kadar bakarız ki, açılmış olan yeni kapıyı göremeyiz.

  5. Kötülüğe rağmen ” İyilik ”…
    Yanlışlığa rağmen ” Doğruluk ”…
    Zorluğa rağmen ” Cesaret ”…
    Ve uzaklığa rağmen ” vefa ” asil insanların kudretidir…!

  6. Sevgi ve merhamet insanın içinde bir nehirdir, Ne kadar güçlü akarsa içinde kötülük tutunamaz..!!!

  7. simdidenn herkese güzel bir hafta diliyorumm iyi gecelerrrrr

  8. günaydın wordpress.kahvaltı hazır buyrun;

  9. bakın sonradan bize kahvaltı sözün varda yapmadında bilmem neymişte😀 bunları duymak istemiyorum.kahvaltı hazır 😀 isteyen gelsin buyursun.hem kahvaltıyı bekletmek günahtır hatırlatırım😀

  10. günaydinnn hayirlii sabahalrr.kardescanim ellerine saglikk sonundaa elindenn kahvalti yicezz🙂 neyse borcun kapanmistir dicem ama gecikmeli olarak ödedegin icin üzerine faiz bindii ee bu durumdada bi arada mümkün olursa kahveni iceriz🙂

  11. tmm yavv geldik isteee sen hazirladinda biz oturmadikmi iyiki bir kahvalti hazirladinn haa😀 tesekkürlerr pasam bu arada kahvalti enfess olmuss🙂

  12. Her doğan günle içinizde yeşeren umut çiçekleriniz hiç solmasın
    Her gününüz birbirinden aydınlık olsun
    Yüzünüzden gülümseme Kalbinizden umut hiç eksik olmasın,
    Geleceği oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel
    Yeni hafta, size umutlarınızı, huzurunuzu, yüreğinizin hak ettiği güzellikleri getirsin
    Sağlıklı olun, Mutlu olun, Neşeli olun, Sevgiyle Kalın, İyi Haftalar

  13. kahvemi ? ula çay isteydin barim.ben ne anlarım kayfe yapmaktan😀

  14. hem kayfede ne buluyonuz anlamıyom😀 acımsı lezzetsiz bişey🙂

  15. hopp dedikk ulaa kendii adina konuss sabahlari büyük bir keyif icinde ictigim yeganee kayfeme karalamiyalim lütfenn😀

  16. günaydınnnnnnnn millet nasılsınız bakalım
    ooooooo ustalar kavaltımı ettiniz baş başa

  17. emelimmm hayirlii günlerr darlingg🙂 öptüm bacim iyisinn ins? bugün burda tatil ve kermeste bugün de devam ediyorr simdi cikmam lazim bugünde gideyim biraz geleyim bir kac saat görüntü yapayimm sonra görüsürzz darlingg byeeee

  18. darling ablacanım darling😀 darling ne la😀
    slm sayın abla.yok baş başa kayfaltı etmedik.yanımızda üç harflilerde vardı🙂 yazık dedik onlarıda davet ettik🙂 zaten ben kayfe yapmasını bilmediğim içinde kayfeyi onlar yaptı😀

  19. ha bu arada ablacanım yeni avatarın çok yahşi durmuş😀

  20. merhaba canlarım.
    gençerim ellerine sağlık.kahvaltı pek güzel görünüyor.
    sabah yetişemedim.emelim ve meralim.
    bu gün biz poliklinikteydik.ordan hastaneye sevkettiler ama gitmedik.oradan randevu aldık yarın sabah gidecez.
    merak ettiniz biliyorum.naci abinizin göysünde bir et beni vardı.şekil değişti renk değiştirdi.bizde ona baktırdık.yarın hastanede alacaklar.sonrada patolojiye gidecek.hayırlısı bakalım.

  21. eve geldik.yemek yedik.mutfağı topluyayım.biraz uzanacam.
    başım ağrıyor.keyfim yok.havalardan belki.üşüyorum .sırtımda yün ceket var.sonra görüşürüz canlarım.kendinize iyi bakın.bye bye.

  22. slmmmmm
    evet gardaş sana katılıyorum meralim darlinggg ne gı türkçe konuş anlamıyom🙂
    hatice ablam eniştemize çok geçmiş olsun bal bademim inşallah önemli bişey çıkmaz dualarımız sizinle dikkat et ablam kendine havalr sogudu hasta olma gülüm öptümseni

  23. meralim iyim bacıkom soaol sen beni merak etme git kermes te görüntü ver bal baklavam bende seni öptüm kolay gelsinnnnn
    gardaş insan benide kavaltıya çagırı yani 3 harfliler kadar deyerimiz yokmu onları çagırıyonuz beni çagırmıyonuz küstüm🙂

  24. slmmm hayirlii gecelerrr🙂

  25. öncelikle ablamm cok gecmis olsunn enisteme umarim önemli birsey degildir canim benimm takma kafana seni öpüyorumm bir tanemmm kendien dikkat et allahim sifa versin🙂

  26. vee kardescanimm🙂 ulaa ne kahvesii serapmi gördün sen nee🙂 bana kimse kahve filan getirmedii demek seni kandirmislar 3 harfliler insan onlara güvenirmi hec bilmemm valla kayfem ocagin üstünde duruyor pismeye hazirr isterem ben kayfemii isteremmm😀 bu arada avatarimi beyenmene sevindim🙂

  27. emelimmm kermese gittim ama yarim saat oldu eve geleli millet merali bulmus hic birakirmi illakii pestilini cikarcaklar😀

  28. darling’e gelince ingilizce bir söz anlamida nasil desemm can, cigerparem , sevgili, sevimli, hayatim, sevilen yani bu manalarda deniliyor😀 nerden aklima geldi derseniz sabah kuzenin dogum günün kutlarken ingilteredeki darling diyincee agzimaa bulasti😀

  29. yaa istee böyleeeeee🙂

  30. ooooooooooooooooo meralim darlngg o anlama geliyosa bacıkom tamam sen baan hep öyle diyebilirsin çok hoşuma gitti bacıkom bende anlamını bilmedigim için ne o dedim bal baklavam saol sende benim üçün öylesin 🙂

  31. çok yoruldunmu bacıkom olsun allah kabul etsin sevaba girmişin ne güzelllll

  32. hehehe h.g darlingg nasilsinn amin ins bacim sevabin bir kenarindan yakalayabilmiszdir😀 sen nasilsin bacim ne örüyonn senin günü nasildii🙂

  33. benmi bacim yorulmadim desem yalan olur cünkü yoruldum bugün sadece yufka actim birde ayakta azcik belim agridi ama gecerr🙂 su 4 gün kermes boyunca 300 kilo hamur yogrulunmus ve acilmiss duyunca sok oldum yuh dedim millet kitliktanmi cikmis😀 ama beze alan acanlarr bayada hanimlar vardi neyseki bitti🙂

Bir Cevap Yazın

