7. Bölümden Sahneler-1

284 Yanıt to “7. Bölümden Sahneler-1”

  1. burdada baya serin sabahları ama öglenden sonra gzüel oluyooo
    ee yandaşım daha daha nasılsın sesimi duyup buraya geldigin içinde ayrıyetten teşkür balım🙂

  2. emelimm normaldirr türkiyeye bu sene yaz gec geldi o yüzden kisida gec gelirr bacimm🙂 sevimimm bacim bizim burdada bugün öyle olduuu evet artik kisliklar cikar ortayaa🙂

  3. ana valla bu sefer tesadüf oldu zirveee🙂

  4. sevim Says:

    heheheeh :)Cal bacim cal :)serbest sizlere🙂

  5. bende bişeyleri çıkardım baya kışlıkkkk ne yazdayız ne kışta🙂

  6. emelimm zirvedesinn bacimm senin hakkinidr yerin orasiii yakisirr benimm sütlü ekmek tatlimaa🙂

  7. saol bacım bacım çok teşekür ederim mersiiii🙂

  8. ablamm nereyee gitti sevimim ozan nasill dersleri nasil bacim iyimii

  9. sevim Says:

    Zirve yakisir yandasima..🙂

  10. ne demekk bacim gercekleri konusuyomm🙂

  11. canlarım sizi gördüğüme çok sevindim.
    sevoşum işte anlattığım gibi değişlikler bu kadar.
    naci abiniz cuma namazına gitmek için hazırlanıyor.banada ne giyeyim diye soruyor.gideyim ony cumaya göndereyim.
    sonra yine buluşuruz uğur böcüklerim.can bacılarım benim.siz, çok seviyorum.ölene kadat dostluğumuz bitmesin,muhabbetimiz eksilmesin.sevoşum gel olurmu.bizi güzel yüzünden mahrum bırakma.emelim ,meralim ,sevoşum hepinizi kucaklıyorum vede çok öpüyorum.hoşçakalın.bye bye. 😀

  12. sevim Says:

    Emelim bal bademim tesadüf demek zirvede olusun :)Ama isil isil yaniyorsun teepede :)Cansin sen can..

  13. tmm ablacimm bende senii cok seviyorr ve öpüyorumm sultanim enisteme hayirli cumalarr kendine iyi bakk cok öptümm bidenem kib byeee

  14. sevim Says:

    Hatcem cikmissin..Seni cok öptüm kalbi güzel hatcem..Iyi günler dilyiorum..

  15. tmm hatice ablam çok slm eniştemizeee allah kabul etsinnnnn inşallah

    saol sevimim meralim sizde benim cnanımsınızzz ay zirveyi size veresim geldi gı🙂

  16. eeeeeee bacılarım en var ne yok anlatın bakalımm
    sevimim bacım seni burda görmek gerçekten çok mutlu ediyo beni bacıkom hep gel özletme kendimi seni arıyo gözlerimizzz

  17. aa yok emelim kesinlikle olmaz bacim senin yerin orasii zirve kimm biz kimm sen degil zirveleree gökyüzünde semalara layiksinn😀

  18. ayyyyyyyyyyyy meralim bal baklavam beni çok şımartıyonuz bugün benim bi özel günümde beenimmi haberim yok acaba dogum günüm de deyil 🙂

  19. seslendim hemen geldiniz böyle zirvelerde hep kızardınzı gien zirvedeyim diye çok yumşaksınız hayırdır🙂

  20. sevim Says:

    Bende seviyorum sizleri bacim..Emelim canim benim,kalbi güzel bacim benim..Okadar icten konusuyorsun ki..o kadar ictensin ki..Bu temiz yüregin,insanligin…hic bozulmasin canim..Iyiki varsin..

  21. saol bacım çok teşekür edrim sizde öylesiniz inaanki insan nasılsa karşıısndaki insanıda öyle görürümüş sizde öylesiniz içten sıcak samimi sevecen dostlugunuz candan sizde benim hayatımda iyiki varsınız iyi beneim bacımsınzı hep yanımdasınız bende szileri çok sefiyorum bütün siteyiii :)ay duygusala bagladık gine🙂

  22. bizdee senii cokk seviyoruzz emelimm ne demekk bacimmm sende iyikii vardin bizlerlesinn.senin varliginn bize nese huzur veriyorr bacikommm🙂

  23. neysee ben cikayim islerime döneyimm. kardescanimlaa karsilasamadik bugün😕 yogunudur allah kolaylikk versinn pasamaa. neysee öptümm sizlerii bacilarimm görüsmekk üzeree simdilikk byeee

  24. neyse bacıkolarım cuma saati geldi sizi çok öpüyorum meralim balımmmm sevimim yandaşım ii günler kendinzie iyi bakın çok teşekürlerrrrrr yeniden geldiginzi için şimdilik byyyyyyy

  25. sevim Says:

    evet.bende sizleri seviyorum bacilarim..benimde cikmam lazim…öptüm sizleri..iyi bakin kendinize..aeo.by

  26. saol bacım teşekürlerrrrrrrr bende çıkıyorum sevimde gitti galiba zatennnn öptüm byby

  27. bende duygumu çok özledim ya ne zaamn bitcek bu nadası yaaaa yeter artık bu kadar nadass gelsinnnnn canım içisi gözümün nuru blaım pategim gülüm dalım çiçegim🙂

  28. duygummmmmm buda sana gelisn guzumm 😦

  29. meralim sizin vargınızda bana bacım çok saol bal baklavam

  30. hatice ablam buda sana gelsin bal bademim demek bu şarkıyı seviyosun buyur zevkle dinleeeee

  31. emelimm napiyon

Bir Cevap Yazın

