7. Bölümden Sahneler-2

431 Yanıt to “7. Bölümden Sahneler-2”

  1. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  2. meral zirveye oturmak için varya elinde geleni yaptın abcıkom ama çok yakıştı hani yani zirvede sana bal baklavam🙂

  3. hadiiiiiiiiiiiiiii aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  4. ya fatmagülü sevmedinizi biliyom ondan diyommm😀
    yani fatmagüldeki kerimi diyom kara oglan saclarina bayiliyom ama bir yürüyüsü var oglaninn heheh

  5. bitttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  6. bizde de bitti artik cemile yaniyoo

  7. a asılda ben fatma gülü izlemiyodum aylam ama bu sezon takılıyom biraz arada izliyorum yani🙂

  8. ilk sezon fatmagülün yüzü gülmedi bu sezon gülcek insallah

  9. hadiii ordann emellllllllllll ben senmiyimm elimden gelenii yaptim alnimin teri ile ciktimm hadi ordann yakismismiss acep baska zaman olsa yerdin ömrümüüü🙂 aylammmmm biz sevmedik diye sende sevmiyecen diyee bir sey yok bacimm istedigin gibi acila bilirsinn biz senii dinlerikk bacikommm😀

  10. iyi allaha şükür bittimi dizi ne ka sevindim🙂

  11. ama fragmanda bugünn sanirim suclu sahiss kerimin pesine düsüyor yani bu sezon kerim pesinden kosturcakk sucluyuu😀

  12. melosum yerim seniiiii

  13. allah allah yani sendenmi kortum meral hanımmmmmmmm bak dalarım he itifat ettik şurda teşekür et otur yerinde bak dellendirme benei gine🙂

  14. nasil sucluyu gii anlamadimm

  15. noluyo gii sizeeee😀

  16. yaaa haccem niye gelmediii ki

  17. yokk bacim ben öylee yandann gelen iltifati istemem taaammii az cok gururumuz varr gerek yok iltifataaa😀

  18. turlim derken yoruldi kaldi bir yerlerdeeee

  19. suçlu fatma gül hani suçunu arıyolarya onu diyo herlade meralim🙂

  20. bilmemkii aylammm ablam daldi bir yerlere acep ciktimi netten cagri atsam gecmi olurrr

  21. sssssstttt :)öpüldünüz :)iyi geceler :)bye

  22. iyi geceelr sevim öptüm bacım by gine gelllll

  23. tmm sevimm bacim bende seni öptüm iyi gecelerr kib byee

  24. canlarim bende hebinizi öpüyorum iyi geceler diliyorum laptopu veriyorum neden ebuddy olmuyor ..ve msn nereye kayboldu arastirilcak ve bena ayit sayfa acilcak bugün karar alindi en kisa zamanda görüsmek üzere hosca kalinn

  25. tmm aylaa bacimm bende senii öptüm yani kararlarin hayirlii olsunn cadilari öptüm iyi gecelerr kibb byee

  26. tmm aylam sanada iyi geceelr bacıkom çok teşekür ederiz geldigin için çok öptüm seni en kısa zaamnda gel bekliyoztuz bacımmmm

  27. tuba_asi Says:

    çok yoğunum gelemiyorum hiç 😦
    senenin başında bu kadar yoruldum senenin sonunuda hayırlısıyla getirebilsem.inş iyisinizdir hepiniz.çok özlüyorum sizleri iyi geceler demek istedim.herkese iyi gecelerr kendinize iyi bakın🙂

  28. vayy selmamm h.g kuzum öptümm allah kolaylik versinn kuzumm bizde seni özledik umarim sende yogunlugun gecerr rahatlarsin gelirsin öptüm can kib iyi gecelerr

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: