7. Bölümden Sahneler-4

193 Yanıt to “7. Bölümden Sahneler-4”

  1. neysee istersenizz cevaplari vereyimm

  2. yaaaa sicakkk yanii yaklastinn demekk istiyozzz🙂

  3. sıcak ve yaklaştın hmm ilginç bi yaklaşım.neyse söyle o zaman madem yaklaştım daha fazla yormuyum kendimi.

  4. ne yapcann yormuyacan peki🙂

  5. meralllllllllllllllllllllll yerleştin zirveye bakıyomda sen dua et başka işlerim vardııııııııı heheheh :)çıragımı buldum msnede kaç gün sonra sen ona dua etttttttttt🙂

  6. emell ne yapalimmm sende arada el atsaydin bekle canim bir dahaki bahara😀

  7. iyi geceler wordpress

  8. sanadaaa kardescanim iyi gecelerrr

  9. bende gittim iyii gecelerr herkeseee

  10. herkese iyi geceelrrrrrrrrrrrrr

  11. günaydın canlarım.hayırlı sabahlar.
    izmir karşıyakadan selamlar sevgiler.

  12. güzel bir hafta geçirmenizi diliyorum.
    her şey sizin istediğiniz gibi gerçekleşsin.

  13. günaydin hayirli sabahlarrr güzel bir hafta diliyorum… cok tesekkürler ablamm hepimizin istek ve arzulari gercek olsun.

  14. günaydınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
    günaydınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn🙂

  15. meralimmmmmm burdamısın bacıkommmmmmmm🙂
    hatice ablacım sanada günaydın güzel haftalar bal bademim 🙂

  16. hepimiz bir ce yapmisiz igimiz cikmamis🙂 emelim gec olsada burdayim bacimm🙂 bugün grip beni fazla sarsiyorr koltuklarla hasir nesirim🙂

  17. Dostluğu hem doğuran hem sürdüren erdemdir.
    Erdem olmadan dostluğun hiçbir türlüsü olmaz.

  18. Dua’sız üşürmüş ya yürekler…
    hava soğuk,dikkat et kendine?
    Üşüme sen diye Dua’m sana hediye…
    hadi ört üstünü ,bir güzel amin’le de için ısınsın…

  19. merhaba canlarım.
    öğlen yemeğe misafirim vardı.
    sabah yemek yaptım evi derleyip toparladım.
    naci abiniz bir arkadaşını davet etmiş.öğlen yemeğe geldiler.biraz önce gittiler.ay çok yoruldum.hazırlıksız olunca epey koşturdum.

  20. meralimmmm canım geçmiş olsun.ıhlamur kaynat iç.bol bol c vitamini al ve dinlen.bu hastalık istirahat etmeyle geçer.acil şifalar diliyorum.
    burasıda soğudu.üşüyorum.sıkı sıkı giyindim .
    kış geldi artık.ALLAH hepimize sağlık versin.

  21. Mecnun değilim dost; lakin çağırırsan çöllere gelirim. Sana yalan halde gelmem, toplarım özümü, yalın halde gelirim. Kapıyı çaldığında “kim o ?” dersen; ben olmam kapında sen olur gelirim. Sen gel de yeter ki , yola yük olmam, yol olur gelirim… Hz.Mevlâna

  22. Bir gün düşersem yüreğine ansızın Hani belki aklına gelirsem Bir seher vaktinin yalnızlığında Paylaşmak istersen içinden geçenleri Güçlü ve korkusuz görünmeye çalışsan da İçindeki korkuları bilen birine anlatmak istersen Hani belki özlersen… diyorum Susadıysan sürgünlerde sevgiye Kana kana içmek istersen Kaybolmak istersen sevda sokaklarında Ve sonsuza kadar kalmak istersen orda Hani olur ya görmek istersen gözlerimi Gözlerimin anlattıklarını dinlemek istersen Bilmek istersen ne kadar çok sevildiğini Hissedebilirsen gözlerimin sensizliğini Ve anlayabilirsen sensizliğin bende ne olduğunu Hani belki içine bir sızı düşerse Ne olduğunu neden olduğunu bilmeden Daralırsa yüreğin Kalabalıklar içinde yalnız hissedersen kendini Ve ölümden beter gelirse bu yalnızlık GEL YANIMA SEVDİĞİM.. BEN…BENİ BIRAKTIĞIN YERDEYİM…

  23. hayirli aksamlarr

  24. Mutluluk,
    Bir yaz denizinin karşısında, bir ağaç gölgesindedir.
    Tedirgin edilmeden üstünde uyunan bir toprak parçasındadır.
    Bir bahar sabahında çıplak ayakla koşulan ıslak çimenlerdedir.
    Sıcak bir günün bitimine doğru, birdenbire esiveren serin bir yeldedir.
    Güvenli bir düşüncenin aydınlığında, uygun bir sesin titreşimindedir.
    İstekle ısırılan bir peynir diliminde, yanarak içilen bir yudum suda,
    Özlemle aranan bir fincan kahvededir.
    Bakkaldan alınan bir paketi taşırken dergilerden yapılmış kesekağıdında göz ucuyla Okunuveren güzel bir sözdedir.
    Günün ilk aydınlığında, gecenin son karanlığındadır.
    Özlenen sevgilinin dudaklarındadır.
    Bir annenin okşayışında, bir babanın bakışında, bir çocuğun gülüşündedir…!

  25. hopss iyi akşamlar wordpress bugün pek sakinmiş buralar

  26. iyi geceler canolar 😀

  27. su anda laptop sirami bekliyorumm😀
    sonra sizlerle olucam insallah
    görüsürüzzz

  28. vayy vay vay vay pamıko😀 kaçırdımmı la seni.ama senin sıran gelene kadar ben allah bilir kaçıncı rüyada olurum😀 gıı yase ver la anneye leptopu hemen😀

  29. iyi akşamlarrrrrrrrrrrrrrrr ben geldim nasılsınız bakalımmmm
    kadeimmmmmmmmmmmmm gel bacım gel bekliyoruzzzzzzzz

  30. meralim gardaşşş nasılsınız iyi akşamlarr

  31. aloooooooooooooooooo beni gören kimse yokmuuuuuuuuuuuuuuuuu

  32. varrrr benn varimmmmmmmmmmmmmm

  33. aylamm gelmiss hala sira bekliyor olmalii aylamm daha siraa gelmedimii bacikomm🙂 pasamdaaaa düstüüü gelmedii sanirim elektirikleriii kesildii püffff😦

  34. BEN GELDİMMMMMMM

  35. HAYIRLI GECELERRR
    gelin kucaklıyim sizi.uğur böcüklerim benim.

  36. ooo ablamm benimm h.gg canomm öpüyomm sultanimm nasilsinn ne yapiyonn üsüyonmu ablamm sen simdi sicaksindir benide al koynuna isit ablammm😀

  37. geldimmm ablammmm geldimmm öncee beni kucaklaaaa😀

  38. meralim
    paşacanım
    emelim
    aylam canlarımmm nasılsınız bakem.

  39. gel birtanem.gel sarılayım.hem soba yanıyor ,hemde battaniyenin altındaydım biraz önce

  40. amanın meralim bir soğuk varki.ALLAH hayra çıkarsın.
    hava neml,i olduğu için çok soğukmuş gibi hissediliyor.

  41. ablammm buradaa cokk sogukk yaa üsüyomm benn😀

Bir Cevap Yazın

