Seninle Tüm Sevgilere Varız Biz!






Hazirlayan:DUYGU

166 Yanıt to “Seninle Tüm Sevgilere Varız Biz!”

  1. ablammmmmm çok geçmiş olsun allah daha beterinden saklasın inşallah önemli bişeyi çıkmaz ablacım esrayada çok slmlarımızı ilet geçmiş olsun dileklerimizide çok üzüldüm

  2. ablacım sende dikkat et kendine heycan yapmışın ya ondan agrımıştır başın bal bademim öptüm seni

  3. ayyyyyyyyy son zirvemede kendim oturdum ne ka güzel meral sayfamı deyiştirine kadara tadını çıkarayım ari🙂

  4. merallllllllllllllllll nerdesin bacıkom🙂

  5. neyse ben gelcem birazdan alt kattan yazıyom eve çıkacam görüşürzzzz meral ben gelmeden sayfamı kapatma yerim seni haberin olsunnnn🙂

  6. alt kattayyım eşim kayınvaldemler sagolsunlar pasta almşlar dogümü kutladılar🙂

  7. emelimm bak zirveyi sana biraktimm bacimm dedim gelsin son bir zirveye otursun diye tadini cikarsin bacim🙂

  8. emelimm cok sansli gacisinn vallaaa bizimkiler olcak da bana pasta alcakalrrr rüyamda görürdüm anca😀

  9. evet kapanış konuşmamııda yapayım herkse tekarra ayrı ayrı teşekür ederimmmm
    hatice ablam
    meralim sevimim aylam gardaşım melisim fundam selmam müjganım gülnarım nazlım hepinize tek tek teşekür ederim hepinzi geldiniz sayfama yazdınız dogum günümü kutladınız beni çok ama çok mutlu etttiniz allahta sizi hep mutlu etsin hepiniz canımsınız sizi çok seviyorummmmmmm

  10. veeee benim gözümün nuru başımın tacı bidanecik çıragım sanada herşey için çok teşekür ederim sitedeki kilibin şeçmiş oldugun şarkın süper ötesiydi beni mest ettin ayrıca msnede bana özel yaptıgın kilip içinde çok teşekür ederim oda bir harika bayıldım beni gerçekten çok mutlu ettin seni ben çok seviyorummmmmmm bitanemmmm herşey için çok saolllllll eline yüregine saglık can parem hep beraber nice yıllara wondprss ailemmmmmmm

  11. meral sen benim sayfamı yoruma kapatma ben burda arda kendi kendime muhabet ederim gı tek başıma🙂

  12. he meralim gerçekten çok şanslıyım bacıkommmmm🙂

  13. ay syafamda kendi başıma sohpet edeyim azcık yorum giidyomu acaba 🙂

  14. ay çok mersi sayfamı yoruma kapammışınız ben yanlız kalam istedimmi gelirim burda sayfamla dertleşirim🙂

Bir Cevap Yazın

