Şehitlerimize Allah’tan Rahmet Diliyoruz!

 

 

 

 

 

127 Yanıt to “Şehitlerimize Allah’tan Rahmet Diliyoruz!”

  1. tmm ablamm seni cok öpüyorumm kendine iyi bak yarin görüsmek üzere iyi gecelerrr ablam aeo bye

  2. sağol ablacanım iyiyim şükür sizleri sormalı

  3. canlarim günaydin,
    bu sabah tv den ögrendim cok üzüldüm
    sehitlerimize allahtan rahmet yakinlarinada büyük sabir versin
    gününüz aydin olsun canolarrrr
    görüsürüzzz

  4. günaydın canım ailem.
    hayırlı sabahlar.içimizi yakan ,canımızı acıtan haberler almadığımız bir gün ve günler olsun hepimize inşallah.

  5. sarı papatyam kapılarımızı açmış.sanada günaydın birtanem.
    evet aylam ciğerlerimizi dağladılar.ALLAH onları kahretsin inşallah.
    işlerin kolay gelsin birtanem.öpüyorum seni canımın içi.

  6. Zihnimiz ve kalbimiz binbir parçaya bölündü.
    Her tarafa yetişmeye çalışıyoruz.

    Yorgunuz, asabiyiz ve gerginiz.
    Hayatın gürültüsünden birbirimizi göremiyoruz.
    Bağırıyor ama sesimizi duyuramıyoruz.
    Gürültü var; bağıranların sesini duyamıyoruz.
    Bakmalı, görmeli ve seyretmeliyiz…
    Seyrimizi not etmeliyiz…
    Vakit daraldı çünkü ve sözler birikti.
    Vakit daraldı ve söyleneceklerin çoğu henüz söylenmedi.

    Durup dinlemeliyiz,
    Durup dinlenmeliyiz,
    Durup düşünmeliyiz,
    Ama durmalıyız önce.
    Durmalı, durulmalı, durulanmalıyız.
    Ve içimize doğru bir yolculuğa çıkmalıyız.
    Yola çıkmalı, yolda olmalı ve yol almalıyız.
    Yolu bulmalı, yol olmalıyız.
    Ne demişti şair:
    “En uzun yoldur, insanın içi”
    SEYİR DEFTERİ
    Herkes İÇİNE baksın

    İÇİMİZDEKİ KEŞFEDİLMEYEN COĞRAFYA
    “İÇİMİZDEKİ HİRA”

  7. Ey hayat…
    …..Şöyle bir kaşık gözyaşımda boğsam, sonra da katran karası geceye gömsem seni bir ah dahi demem. Sen bana neler yaptın böyle hayat. Neden aldın elimden şekerimi ve neden ezdin karanfillerimi. Kalbimin en kuytularına da girmişsin izin almadan, dokunmuşsun, dokunmaya kıyamadığım sevdiğime…
    Oysa ben seni hep sevdim ey hayat… Düşmemek için kıyılarından, hep tuttum uzanabildiğim hatıralarımdan. Kavurucu ağustos günlerindeki serin ikindi rüzgârları kadar sevdim, yağmurlar yağarken yüreğime açan baharlar kadar sevdim.
    ……..Gülmeyi sende öğrendim, yürümeyi de. Ve sende öğrendim sevdayı yakaladın mı bırakmamam gerektiğini, yâre ulaşmak için yürümenin kar etmediğini kuş olup uçmam gerektiğini, gül olup ellerine düşüvermem gerektiğini sende öğrendim.
    ……Seninde sonun viran bilirim. Bilirim an gelecek tanımaz olacaksın kimseyi. o vakit geldimi sevdiğimde, candan öte can bildiğimde tanımaz belki beni
    işte o zaman sımsıkı tuttuğum kıyılarından yavaşça gevşeteceğim parmaklarımı, bırakacağım kendimi serin sulara…

  8. Yüreğimde derine düşen bir ağrı
    Dedi bulamadım, gördün mü sabrı
    Dedim, sus deme eyvah, işitir Allah…
    Bilmez misin,
    Kul bir O’nun rahmeti ile olur iflah..
    Dedi, şu dünya ne garip handır
    Dedim, vallahi imtihandır..
    Dedi, yanarım ne zamandır; bir inşirah, bir inşirah!..
    Dedim ateşe bir tek çare bilirim:
    Ol, Halil gibi, etme bir ah..
    Gir ateşe, de Hasbiyallah!…
    Hasbiyallah!..

  9. hayirlii günlerr herkesee. paylamislarin icin tesekkürler ablam evet su dünya ne garip handir hep bir imtihandayiz ve en cok hüzünmü bize yakisan? aylamm kolay gelsin bacim

  10. günaydınnnnnnn
    evet aylam türkiye bugün şehitlerine aglıyo allahım ailelerine sabır verisn nasıl daynacaklar yarrabbim ben izliyemiyorum saabah açtım tv yi hemen kappatım dayanmadım ya onların yüregi nasıl daynanıyoo😦

  11. ooo meralim bu ne tesadüf böyle aynı anda yazmışız aynı anda gelmişziz siteye🙂

  12. evet ablam payalaşımların için çok teeşkürler bal bademim

  13. evet bacim öyle oldu sabah yoktum evde yeni geldim. sen nasilsin emelim iyimisin

  14. iyim saol meralim sen nasılsın bacım neler yapıyosun

  15. bende iyiyim bacim ne olsun bildigin gibi disardan geldim ise baslamadan bir bakayim dedim.

  16. sen nelerr yapiyorsunn emelim

  17. benmi valla hiç bişey yapmıyom bacım bildigin gibi bugün kendime tatalil verdim 🙂

  18. neyse emelim senin isin var sanirim bende ise döneyim öptüm bacim seni

  19. sen neler yapıyosun meralim iyimisin

  20. aaaaaaaaaaaaaa kimseler gelmmeişşşş

  21. duygum balım nereelrdesin sen seni burda görmek istiyorum canparem özeltme kendini seni kocaman öpüyorum guzzusu arda yaz🙂

  22. zaten kim gelcekki🙂
    hatice ablam esranın yanındadır gelini rahatsız ablacımhaklı olarak gelemiyo😦
    meralimde uyuyodur kesin uykucu o yüzden yok ortalarda🙂

  23. kızlar siz nerdesizniz kızçelerrrrrrrrrrrr arada yazın alo🙂

  24. birr kızçee olaraktannn yazıyorumm emelll ablaaaaaaaa aloooooo🙂

  25. kimse yokk heraldeee

Bir Cevap Yazın

