Sitemizin 3. Kuruluş Yıl Dönümü Kutlu Olsun…

Sevgili ve azimli asi fanatikleri, sitemiz için anlamlı bir günden bir kez daha hepinize merhaba.
Başlıktan da anlaşılacağı gibi sitemizi kuralı dolu dolu 3 yıl oldu. Bu 3 yılda yaşadıklarımıza hepiniz şahit olduğunuz için bu konu üzerinde fazla durmadan sadede gelmek istiyorum😀 Tanışmamıza sebep olup bizi birbirimize bağlayan eşsiz dizimiz bittikten sonra, hepinizin de gözlemlediği gibi kimimiz isteyerek kimimizde imkanları yüzünden siteye gelemez oldu. Biz her ne kadar sıcak ve samimi olan bu ortamı bozmamaya çalışsak ta, dizi bittiği için gün geçtikçe siteye gelen kişi sayısı ne yazık ki azaldı. Ve en sonunda maalesef elerimizdeki parmak sayısından bile az sayıda gelen kişi kaldı. Bunun üzerine de sitemize eski canlılık ve neşesini kazandırarak bu gidişe bir dur demenin gerektiğini hepimiz fark edip, çözüm arayışlarına başladık. Bu süreçte, yayında olan dizilerden uygun bir dizi belirleyip onunla ilgili sayfalar açarak yeni insanlarında bize katılmasını sağlama fikri, genel olarak herkesin ilk çözüm önerisi oldu. Bu fikir üzerine ben, belirleyeceğimiz dizi hangi dizi olursa olsun hepimizin ilgi alanını kapsamayacağını düşünerek 1 yerine 3 dizi birden seçme fikrini ortaya attım. Ancak bu fikri ortaya atarken yayındaki diziler hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu. Bunun üzerine yayındaki dizileri araştırıp uygun dizileri bulmak için elemeye başladım ve çok geçmeden değil 3 dizi belirlemek bunlardan 1 dizi belirlemenin bile çok zor olduğunu anladım. Çünkü yayındaki dizilerin yanında yeni başlayacak dizlerde bile konusu ilgi çekici, kaliteli, örnek olacak ve bize uyacak tek bir dizi bile bulamadım. Bir yandan dizi araştırırken bir yandan da diziden başka ne olabilir diye de düşünüyordum. Dizilerden ümidim tamamen kesilince de diziden başka bir şeyler bulma fikri üzerinde yoğunlaştım. Ve en sonunda aklıma beğeneceğinizi ümit ettiğim bir fikir gelip onu uygulamaya karar verdim😀 Fikrim ve buna bağlı olan kararım ise şöyle; bundan sonra sitemizde sevdiğimiz şarkılardan klip ve sözleriyle birlikte sayfa açacağız. Bu sayede bu şarkıları veya sözlerini arayanlar sitemizle buluşacak, yorum yapan yeni kişilerle de tanışmış olacağız😀 Böylece ailemize yeni fertler katılıp inşallah kocaman bir aile olacağız. Ayrıca şarkıların diziler gibi bir sonu olmadığı için bir daha da konu bulma derdine düşmeyeceğiz😀 Gün geçtikte sitemizdeki şarkılar artacağı için buna paralel olarak sitemizin popülaritesi de artacağından zaman hep bizim lehimize işleyecek😀
Size beğeneceğinizi düşündüğüm bu müjdeli haberi verdikten sonra, yakında sitemizde yeni bir yarışmanın başlayacağını da müjdelemek isterim😀 Ancak bu yarışma henüz taslak aşamasında olduğundan yani detayları henüz tam kesinleşmediğinden, yarışmayı şimdi değil ama en kısa zamanda açıklayıp, inşallah hep birlikte faaliyete geçireceğiz.
Sitemizin 3. Kuruluş yıl dönümü tekrar kutlar, hep beraber, sağlıklı, mutlu ve huzurlu nice yıllar dilerim…

31 Yanıt to “Sitemizin 3. Kuruluş Yıl Dönümü Kutlu Olsun…”

  1. vatana millete hayırlı uğurlu olsun😀

  2. evetttttttt bencede vatana millete hayırlı ugurlu olsun ay benim dogum günümle sitenin dogum günü peş peşe ne ka güzel🙂

  3. Hayirli ugurlu olsun ! Yazi super emegine saglik !!!

  4. ben anladımla anlamdım arası bişey oldum şimdi :)sevdigimiz şarkılar hakkında yorummu yapcaz 🙂

  5. evett sitemizin kurulusunun 3. yildönümü kutluu olsunnn nice nicee daha böyle kutlamalarr olsunn ins🙂 evett yeni sistem vatana millete ve bizlere hayirli olsunnn🙂 ellerine saglik kardescanimm baya emek vermissin yazi icin cok güzel bir yazi olmus. bize böyle güzel bir imkanlar sagladigin icinn cok tesekkürlerr ayrica su yarismayi cok heyecan icinde bekliyorumm cok tesekkürlerr pasamm😀

  6. evet sitemizinde kuruluş yıldönümü kutlu olsunnn nize yıllaraaaaaa hep beraber

  7. bu arada hepinize yakşamlar ve teşekkürler.
    sayın abla, sevdiğimiz şarkıların klip ve şarkı sözlerinden sayfalar açacaz.yorumlarda serbest yani her zamanki gibi muhabbet etcez😀 bu şarkıyla ilgili olabilir veya başka bişeyde olabilir.

  8. neyse siz anlamadığınız yerleri sorun.bende en kısa zamanda cevaplıyacam.ama şimdilik müsadenizi istiyim.çünkü geç oldu.hadi iyi geceler tatlı rüyalar byee

  9. ok gardaş anladım inşalah çok güzel olur hayırlısı olsun

  10. iyi geceler kardescanim.neyse bende yatiyorum herkese iyi gecelerrr

  11. herkese iyi geceelr byyyyyyyyyyyyy

  12. günaydin hayirli sabahlarr

  13. Sabah 24 şehit haberi ile uyandık! Şehitlerin adları ve sayıları değişiyor ama hala değişen bir şey yok. Milletimizin başı sağolsun!😦😦😦😦😦😦😦😦😦😦😦😦😦😦😦😦😦😦😦😦😦😦😦😦😦😦😦😦😦😦
    yine yandi yüreklerrr offfffffffffffff ALLAHIMMM rahmett etsinnn ailerine sabirrrrrr versinn😦 istee asil üzülecekkk gerceklerr bunlarr😦😦

  14. Hakkari’nin Çukurca ve Yüksekova ilçesinde teröristler gece saatlerinde çok sayıda yere silahlı saldırı gerçekleştirdi. Çatışmalarda 24 güvenlik görevlisinin şehit düştüğü öğrenildi.

    Hakkari’ye bağlı Çukurca ve Yüksekova ilçelerinin askeri ve polis noktalarına uzun namlulu silahlarla saldırılar gerçekleşti. Çukurca’nın Keklikdere bölgesinde 21, Çukurca ilçe merkezinde de 3 güvenlik görevlisinin şehit olduğu bildirildi.

    Teröristler dün gece saat 01:00 sularında güvenlik noktalarına ve asker ile polis lojmanlarına ateş açtılar. Güvenlik kuvvvetlerinin anında karşılık vermesiyle, güvenlik kuvvetleriyle teröristler arasında çatışmalar başladı. Görgü tanıkları çatışmaların sabah saat 05:00’a kadar sürdüğünü aktardı.

  15. günaydınnnnnnnn
    evet ya bende çok üzldüm allah rahmet eglesin allahım ailelerine sabır versinnnn çok zor valla gine kaçtane ocaga ateş düşürdüler yaaaaaaaaaa allah onları bildigi gibi yapsın nalet olsun bu teröreeee vijdansızlar

  16. bugün benim gine misafirim var arada geliyom buraya fırsat buldukça

  17. merhaba canlarım.
    nasılsınız benim güzel ailem.sabah esraya gittik yeni geldim.daha iyice yatıyor.annesi yanında .bende gideyim eve bütün işlerim kaldı.nasıl olsa annesi yanında.dedim.

  18. ahhhhh ahhhh ciğerlerimiz dağlandı.26 şehit.
    ALLAHIM KAHHAR İSMİNLE KAHRET YA RABBİM.
    ANALARINA SABIRLAR VER YA RABBİM. 😦

  19. yeni sayfamız hayırlı olsun.
    gençer paşam nasıl olacak anlamadım.ama birşeylerin olması güzel.yeni arkadaşlar ediniriz.uygulamaya koyduğunda daha iyi anlarım.ben kendi adıma konuşuyorum anlamadığımı.
    paşacanım şimdiden kolay gelsin.

  20. meralim evet çok üzücü bir haber.
    nasıl sönecek bu ateş.nasıl duracak bu olaylar.
    hep böyle ciğerlerimizmi dağlanacak. 😦
    ALLAH yardımcımız olsun.
    sen nasıl oldun birtanem.inşallah daha iyisindir öptüm guzum.

  21. emelim bal bademim kolay gelsin birtanem.
    misafirlerin varmış.öpüyorum senide canımın içi.

  22. sitemizin kuruluş yıldönümü kutlu olsun.
    daha nice yıllara hep birlikte.
    dostluğumuz hiç bitmesin inşallah.
    sayfamızdaki arka fondaki papatyalarda çoooook güzel olmuş.
    ellerine sağlık paşam.

  23. iyiyimm ablammm bizim iyiligimiz ne olcakk iste yine düstü onca eve atess bunlar kanayan yaraa hep😦 ne zaman bitecek onca genc mehmettcik gidiyor ve bizler birsey yapamiyoruzz sadece bakiyoruzzz😦 icimiz bir kac gün daglaniyor sonraa unutulup gidiliyor ama onca gencin hayati sönüyorr😦 bugün ben haberleri bile izliyemedim icim parcalandi kapadim o aileler ne yapti kapilarini aciya kapayamadilar evlerine ates düstüü icleri cigerleri yandi daglandii ifade edecek ne söz var nede kelimeee allahimmm sabrini versin mekanlari cennet olsunn😦

  24. Eledim eledim, hölluk eledim
    Aynali besikte yavrum bebek beledim
    Buyuttum besledim asker eyledim
    Gitti de gelmedi yavrum buna ne çare
    Yakti yüregimi canan buna ne çare

    Bir güzel simadir aklimi alan
    Askin sevdasini canan sineme salan
    Bizi kinamasin ehi-i din olan
    Gitti de gelmedi yavrum buna ne çare
    Yakti yüregimi canan buna ne çare

  25. emel Says:

    evet yaaaaaaaa gerçekten çok acı o kadar anaların yürekleri yandı bir evlat kolaymı yetişiyo sen dogur büyükaskere yolla o hayinler kahpe bi kurşunla senin gözüne kıyamadıgın evladını öldürsünler naletlerrrrrrrrr

  26. emel Says:

    offff ya gerçekten öyel meralim haklsın valla biz izlemeye dayanamıyoz onlar o acıya nasıl dayanıyolar allah sabır versin
    ay hele bu türkü varya içimi dagladı aaglaya aglaya izledim😦

  27. emel Says:

    hatice ablam bal bademim esrada inşlalah çabucak toplaar çok slmımızı ilet balım geçmiş olsun allahım beterinden saklasın

  28. emel Says:

    bende görümcemdeyim misafirelerim gitti oda yanlızmış çagırdı orya geldim nerde neti bulsam siteye dalıyom

Bir Cevap Yazın

