Fatih Zengin – Elveda

Hasret göz yaşları biriktirdim gözlerimde
Dön diye bana dön diye
İçimde kalanlarla yetindim yıllarca
Anlamadı kimse beni anlamadı

Dur yüreğime vurma ne olursun
Senden kalanlar yeter bana zaten el olursun

Şimdi uçurumlar alır beni bu hayattan
Sensiz çekilmiyor elveda…

63 Yanıt to “Fatih Zengin – Elveda”

  1. yoo misafirm gelmedi hanüz bende arabam yok diye arkadas carsiya cikiyordu türk bakkalina ugraycakti bende onunla türk bakkalina gittim geldim🙂 ablamm öptüm seni bidenem esranin iyi olmasina sevindim. evet kirmizi karti emel cepesinden geldi ablam gerci emelinde dedigi gibi sari kartti uyari aldikk sankii ne yapmisisz tl konusmusuz ne varmis bunda😛

  2. anaaa kesin emelin acil hayat memat isi ciktii yoksa bu zriveyi bu hali ile birakip cikmazdi🙂

  3. ablamm sence kimdennn😀

  4. heheheh evet meralim bildin misafirim geldi alt kattakiler kahveye geldiler acil çıkış yaptım yoksa o zirveyi sana bırakmazdımmm ama olsun sanada çok yakıştı gı🙂

  5. heeeeeeee ablam sence kimden aldık sarı kartı bi tahmin et bakalım🙂
    zaten bizde meralle düşündük bu ara çok konuştuk telde hergün hergün biraz ara verilim diyodukki bi baktık uyarı geldi uafa miydi bu maçaların ceza aldıgı yer bizde aldık yani uyarıyı cezayı ablam🙂

  6. iyi akşamlar wordpress kimse yokmu

  7. hmm anlaşılan herkeş yahşi cazibeyi izliyo neyse gelen olursa ben buralardayım.

  8. iyi akşamlarr🙂

  9. EMELL ABLA GEÇÇ OLDUU BİRZZ KUSURA BAKMAA NİCEE SENELEREEEEEEEEE İYİKİİ DOĞDUNN ÇOKK ÖPTÜMMMMMM🙂🙂

  10. iyi akşamlar şeker😀 nasılsın ne var ne yok

  11. şarkı nasıl dinledinmi?

Bir Cevap Yazın

