Van Depreminde Hayatini Kaybedenlere ALLAH’ tan rahmet diliyoruz.

160 Yanıt to “Van Depreminde Hayatini Kaybedenlere ALLAH’ tan rahmet diliyoruz.”

  1. emelllllll ooooooo h.g bacimm öpüyorumm gözüm yollarda kaldiii nasilsin bacikomm nelerr yapiyonn gutmusun hosmusunnn😀 hem ben senmiyim gii niye bekliyemmm bak istee demek sen hep öyle düsünüyon ve yapiyonki benim icinde öyle düsünüyon😀

  2. ayyyyyyyyy yanlış saymışım zirveeeeeeeeeeeeee :)heheheheeh

  3. zuhahahahahahaaaaaaaaaaaaaaa Allahinnn adeletiiiiii
    ADELETT ADALETT ADALETTT MUHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH 😀

  4. işte ben biliyom bacımı ben ne dedimmmmmmmm senin pusuda bekledigini biliyodum balk bide ne diyo o benmiyimişşşşş yesinler görüyoz senide benden daha sinsi çıktın kızım sennnn
    meralllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll ben seni öpmüyommmmmmmmmmmmmm🙂

  5. bak yorumlari kisa kisa atmasaydin belkii zirveye otururdun simdi kecilerii say sen hahahahahha😀

  6. valla bacim öpmeee iseter inan ister inanma evett burdaydim ama sayfa acmak icin sayfa hazirliyordum😀

  7. sussssssssssssssssssss bide konuşma allahın adeletine kurban olayım ben ama bu senin hileligin bacım kabul etmiyorummmmmmmmmmmmmmmmmm 🙂

  8. ben ne bileyim sen yorum yazmış bekliyosun sen gelmeden oturayım bi kendime geleyim dedim kaç gündür oturmmedım ya piskolajim bozuldu :)neyse gle hadi gel sana kıyamam ben bal baklavam gelde öpeyim bidaha oturma yerim seni baktın ben yorum yazıyım oturmak için baçalıyom ben oturana kadar ses çıkarma okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk🙂

Bir Cevap Yazın

