Rafet El Roman – Direniyorum

Sessiz bir mecra şimdi hayat sen giderken
Soğuktan da soğuk dondu yüreğim,durdu yaşam
Savaş sonrası gibi kalbimin içi kan ve revan
Büyür git gide inan yokluğun azap yeryüzünde

Günahlarımla boyanmış bir hayat var kalan geriye
Gözyaşlarıyla yazılmış her satır sözlerimde

Direniyorum acılarına yine dünya
Yalanmış aşkların da
İnadına yaşıyorum ama sorma
Kıyamet ortasında…

162 Yanıt to “Rafet El Roman – Direniyorum”

  1. neyseeeeeeeeee oturam bariiiiiiiiiiiiiiiiii zirveye🙂

  2. ay bu akşam glen giden yok yaaa😦

  3. günaydinn hayirli sabahlarrrr

  4. gerci nerdeyse öglen olmus kapilari acan olmamiss. emelim aksammm gelcektim ama demek dünkü yasadigim yorgunluktan ve stresten dolayiii aksamm vucudum isyan etti durduramadim göz kapalarimi ve beynimi uyudum ilk geceden babamdan önce yattimm iyimii🙂

  5. merhaba canlarım.hayırlı sabahlar.
    meralim gözün aydın.baban gelmiş.ne güzel can bacım.hasret giderin.canlarım ben hasta oldum.başım çok kötü.burnum akıyor.
    grip oldum.aşıda olmuştuk üstelik.bence hastaneden kaptım.
    her tarafım dökülüyor.yatmaya gidiyom sizde çok öpüyorum.burdan öpünce bulaşmaz.hoşçakalın .paşam ve meralim bana çok güvenmiştiniz ama biraz toparlanayım yine asılacam 😀

  6. günaydınnnnnnnnnnn günaydınnnnnnnnn
    ay hatice ablam sabha sabah güldürdün beni çok yaşa emi sen ablam zirveyi düşünme balım sen ben burdayım🙂 öncelikle sana çok geçmiş olsun bal bademim inşallah çabuk atlatırsın ihlamur filan kaynat iç balımmmmm

  7. meralim dün çok yorulmuşun bacım belli evet uyuya kalmışın stres yorgunluk haklısın olsun bacıkom gine görüşürüz konuşuruz sen işlerine bakkkkkkkk ben hep burdayım baban herzaman gelmiyo bal bakvam ilgilen sen

  8. şaka bi yana bende kendimi hiç iyi hissetmiyorum bogazlarım agrıyo vücudumda bi kırgınlık var daha henüz nezle deyilim ama olcak gibiyim yani kısaca bende her an yataklara atabilirim kendimi gözüm yatakta yani🙂

  9. neyse bende çıkayayım kimse yok zaten görüşrüz ara ara gelir yazarım şimdilik bybyb

  10. meral sana meral beni hasta etme dedim dedim en sonunda hasta oldum gı bişeyi 40 defa söylersen olurmuş ya oldu işte heheheheeh🙂

Bir Cevap Yazın

