Gökhan Türkmen – Yorgun

Bir gece bitti düşüm aniden
Aniden sahiden bir sahilden
Bir gece daha bitti ömrümden
Ömrümden gönlümden her günümden
Senmiydin ben artık yokum diyen
Dermiydim böylesine hiç sen
Sevmiştin hani çokta mutluydun
Umutluydun hani sen bu sevgiden
Sevgini bir başka sanırdım
Sanırdım sarıldım yanıldım
Bu rüya hiç bitmez sanırdım
Sanırdım yanıldım kırıldım
Yalanmış tüm gerçek bildiğim
Bir damlaymış dünyalar dediğin
Denizler götürse gözyaşımı
Anlarmı sevgilim dediğin
Durunca dünya durunca
Hayat durunca anlar durunca
Ve ben bir karınca
Sevdim kararınca
Düştüm rüyalardan düşler kararınca
Ah bendim bebeğin
Hani essiz çiçeğin
Şimdi yalnızlığımda nerelere gideyim

Sorunca kader sorunca
Dostum sorunca kendime sorunca
Ve canım ben bir yonca
Ama öldüm solunca
Bile bile yüreğin yaprağımı yolunca
Ah bendim herşeyin
Hani sonsuz emelin
Şimdi yalnızlığınla nerelere gideyim
Kaç kez geçmiştim senin için canımdan
Gözümü kırpmazdım kan gitse yanımdan
Ve kimler gitmişti
Ah neler yanımdan, sen hep yanımdaydın
Daha başlamadan
Ah sendin dünyalar !
Ne gökler ne diyarlar
Şimdi yokluğunda büyüyor yalnızlıklar

bir gece bitti düşüm aniden…

128 Yanıt to “Gökhan Türkmen – Yorgun”

  1. zirveeeeeeeeeeeeeeeeeeeee🙂

  2. heheh artık yatabilirim by iyi geceelr sitem meral daha 1 zirveyle öndesin gı yarın seni geçmme lazım🙂

  3. günaydın.hayırlı sabahlar.

  4. BU GÜN 29 EKİM.CUMHURİYET BAYRAMI.
    CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN.
    AZİZ ŞEHİTLERİMİZİN VE SEVGİLİ ATATÜRK’ÜMÜZÜN
    RUHLARI ŞAD OLSUN.TÜRKİYE TARİHİNDE İLK DEFA CUMHURİYET KUTLAMLARI YAPILMIYOR.NEDENİ İSE VAN DEPPREMİNİ SEBEP GÖSTERDİ HÜKÜMET.OYSA BUNDAN ON SENE ÖNCE İZMİT ADAPAZARI DEPREMİ OLDU .TÜRKİYENİN YARISI YIKILDI.50 BİN KİŞİ ÖLDÜ.HER ZAMAN ŞEHİTLERİMİZ OLDU.YİNEDE CUMHURİYET BAYRAMLARIMIZI KUTLADIK.CUMHURİYET DEMEK ÖZGÜRLÜYÜMÜZ DEMEK.DOSTA DÜŞMANA BİZ HÜR BİİR ÜLKEYİZ İLAN EDİYORUZ DEMEK.BAŞKADA BİRŞEY DEMİYORUM. 😦

    CUMHURİYETİMİZİN 88 .İNCİ YILI HEPİMİZE KUTLU OLSUN.

  5. EMELİMMMMM bal bademimmmm
    vışşşşşşşşş gıııııı yazı yazmaktan herhalda parmaklarınmı yoruldu.
    bende öğle yapcam.tek tek rakam atıp zirve yapcam işte.
    adminim ve editörüm emel yaptıda bana ne bende yaparım. 😀

  6. Nişanlıyken ayağın taşa çarpsa ‘ah canım iyi misin?’ olur. Evliyken ‘gözün körmüydü önüne baksana.’ olur🙂

  7. Hep kıyamadığim olarak kal, kavgalardan sonra tebessümde kal, hep yüreğimde hersey olarak kal … Sen hep özel kal … Hasret kaldığım, yaşayamadiğim,kırgınlığım, hüznüm, sevdiğim … Gecem …kal….

  8. ♥ Birazcık Asiyim. . !
    ♥ Seveni Sever, Sevmeyeni Üzerim. . .!
    ♥ Zor Sever Sevdiğimden Vazgeçmem. . .!
    ♥ Kafamı çevirip kimseye bakmam kimsenin Meraklısı Değilim. . .!
    ♥ Seven Gelsin. . . ! ♥ Sevmeyeni sallarım Gitsin. . .

  9. Türk kadını Türkiye gibidir.. Erkeğin tavrına göre dört mevsimi yaşatır 😀

  10. günaydınnnnnnnnnnn günaydınnnnnnnnnnnn

  11. 29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMINIZ KUTLU OLSUNN
    ATATÜKÜMÜZÜN AZİZ ŞEHİTLERİMİZİNN RUHLARI ŞAD OLSUN NE MUTLU TÜRKÜM DİYENEEEEEEEEE

  12. hatice ablacım bal bademim seni çok öptüm balım valla yarışmada kural yok o yüzden bende hileliklere baş vurmaya başladım insan tek başına 50 yorum yapamıyokine ablam ne yapam gelin konuşalım bende hilelik yapmayım :)hehehe

  13. meralim dün gece hiç ugramadı bu sabahta yolaçıkcaktı niye gelemdi o ne yapar eder ugrara bi allasmarladık derdii bacıkom yoksa banamı küstün valla dün sen zirveye çıktın diye çıkmadım gı inanaki eşim geldi mecburen çıktım yoksa senle doyasıya kavga etmeden hiç çıkarmıydım heeeeeeeeee🙂

  14. neyse meralim bal baklavam saan iyi yolculuklar diliyorum iyi eglenceler yolun açık olsun bacım a.e.olun güle güle gidin güle güle gelin seni çok öptüm sen bana küsemezsin zatennn bacıkom🙂

  15. herkese slm. 29 EKIM CUMHURIYET BAYRAMINIZ KUTLU OLSUNN.emelimmm kural olmasina gerek yok bacim eyer icin rahatsaa böylee zirveye cikmayaa diyecek birseyim yok. bencee adeletli degil. hemm keskee sansini deneseydin sen sansli birisinn bacim bence sansin ile zaten 1. olurdun sen. bende zaten sans yok bacim yanii ben 1. olamazdim zaten.bunun icin birilerinin fikirlerine gerek yoktuu.benim 1. olacagimi kafana takcagini bilseydim inan seni ugrastirmazdim hatta ustamm benim zirvelerimi yok sayabilir.evet aksamm gelemedim kafam yerinde degildi. simdi yola cikiyorum cikmadann bir slm vereyim dedim. yarin öglene nasip olursa döncem mecbur. herkese güzel bir hafta sonu diliyorum aeo. byee

  16. meralim bende biliyorum adaletsiz oldu bacım ama maksat şaka yapmak eglenmek tabiki senin birinci olmanı isterim olurmu öyle şey yeterki sen birinci ol senin oldugun zamanda ben çok mutlu olurum niye senin zirvelerin yok sayılsın sen hakkınla çıktın oralara istemeyrek seni kırdıysam üzdüysem özür dilerim bacım kusura bakam ama bu ciddiyetinin benle alakası olmadıgını düşünüyorum inşallahta öyledir yoksa seni çig çig yerim gacıııııı neyse sen git gel konuşuruz ne oldugunu anlarız sana iyi yolcuklar iyi eglenceelr diliyorum .k.i.b

  17. iyi akşamlar cumhuriyet bayramınız kutlu olsun arkadaşlar

  18. ablacanım çoktan yola çıkmış hatta büyük ihtimal varmıştır bile.yarın öğlen döneceğine göre.acaba neden yarın öğlen dönecek,mecbur demiş.umarım kötü bişey yoktur.çünkü bana bi kaç günde kalabilirim demişti yani belli olmaz demişti.dimekki bişey varki bu kadar erken dönüyo.hayırdır inşallah.

  19. şu cumartesi akşamlarıda niye kimse olmuyo ya

  20. iyi akşamlar gardaş nasılsınnnn bugün kimseler ugrammaış

  21. gardaş burdamısınnnnnnnnn
    meralimsiz de olmuyo yaaaaaaaaaa sesiz kaldı buralar😦

  22. burdayım abla ,evet ablacanımsız olmuyo.neyseki yarın dönüyomuş çok özledim onu😦

  23. inşallah allahım hayırlı yolculuk versinnn bacıma
    sen nasılsın gardaş ne var ne yok

  24. amin.nolsun ablam bende allahıma şükürler olsunki iyiyim.işten eve evden işe mekik dokuyoz.sen nasılsın abla,sende ne var ne yok

  25. bende iyim saol gardaş hep aynı ne yapcan allah saglık versinde git gel gardaş

  26. sağol abla sanada allah afiyet versin.sen rahatsızdın noldu sonra?

Bir Cevap Yazın

