Fatih Zengin – Bir Tutam Aşk

Sevgilim gözlerinde bir tutam aşk beni yaşatır
Cennetim olsan ne olurdu
Kalbimin rıhtımına meşhur aşkın gemisi yanaşır
Gitmeyip kalsan ne olurdu
Yankılar duyuyordum isminin her hecesini
Mevsimim oluyorsun ruhumun daldığı yere…

Bir tutam aşk bir tutam da sen kalbimin içinde
Bir tarafta ben bir tarafta sen düşlerin peşinde…

69 Yanıt to “Fatih Zengin – Bir Tutam Aşk”

  1. YaptığIm yanlışlar icin hiç pisman degilim,tek pismanlığım ; yanlış insanlar icin yaptığım dogrular !!!…

  2. aa zirveye yerleştim😀 şansa bak be yarışma bittikten sonra yerleşiyom😀

  3. cemre Says:

    valla pasamm dügünn güzeldii milleet oynadi zipladi davul zurnaa bol bol oynadilar biz gece 1 dügünde ayrildik hala davul zurna caliyordu sastim hic o saate kadar dügün sürmezdi bende öyle izledim akrabalari dolastim az masalarda öyle iste teyzemler dayimlar kuzenlerr iyiyidiii iste dügünden cok onlari görmek beni sevindirdi🙂

  4. cemre Says:

    oo pasamm paylasimlarinn yakiyorr hanii🙂

  5. cemre Says:

    evett pasamm izrveneee hayra karsii yakisirrr pasamaa🙂

  6. gut gut azda olsa hasret giderebildin bunada şükür.evet bizim burdada geç saatlere kadar kalanlar oluyo. ancak yasak olduğu için son zamanlarda fazla kimse buna pek yanaşmıyo😀

  7. cemre Says:

    hmm yokk laa burda en gec 12 oldumuu herkes evlerine dagiliyor biz saat 1 ayrildik hala davul zurnaa caliyordu🙂

  8. ha bu arada saat demişken bundan sonra sitenin saatini değiştirmeme gerek kalmıyacak sanırım otomatik olarak değişecek.

  9. sultan abla nerde yaa gelcem demişti işimi çıktı yoksam.gelsede az hasret giderseydik keşke.

  10. cemre Says:

    evett yaa emosummm tadimlikkk geldi bacim gelde hasretlik giderekkk🙂

  11. cemre Says:

    emelimm misafirlerini halletmedinmii giii hani beni özlemistinn🙂

  12. ii geceelrrrrrrrrrr ben geldimmmmmmmmmm

  13. hee özledim sen özlemedinmi beni :)halletim misafirleriiii

  14. meral nerdesin gıııııııııııııııııııııııı geldik işte🙂

  15. tuba_asi Says:

    ben geldim ve gidiyorum iyi geceler demek için geldim inş hepiniz iyisinizdir🙂

  16. sanada iyi geceelr selmacımmm öptüm ablası seni biz iyiz inşallah sende iyisindir

  17. cemre Says:

    burdayimmm gii h.g bacim öptümm nasilsin🙂 selmam gittinmi kuzum iyiyizz kuzum öptüm seniii iyi gecelerrr

Bir Cevap Yazın

