Sıla – Yoruldum


Rüzgara kapıldım gidiyorum
Sonum hayırmı şermi bilemiyorum
Hem çok seviyorum dostlar başına
Hem sıcak demir aşk olsun tutana
Hem çok seviyorum düşman başına

Hem sıcak demir aşk olsun tutana
Ben yoruldum söyle
Senin gücün varmı hala
Kaç yenilgi var söyle
Ödül de Allah aşkına
Akışına kapıldım gidiyorum
Sonum hayırmı şermi bilemiyorum
Akışına kapıldım gidiyorum
Sonum hayırmı şermi bilemiyorum
Hem eriyorum günden geceye
Hem kapı duvar verilmiş sözler

142 Yanıt to “Sıla – Yoruldum”

  1. suruclu Says:

    evet sağolsun sever beni bende onu tabiki keşke olsaydı böyle bir imkan süper olurdu tabi söylerim hepsine evet arkadaş gibiler benim için çiko yu öperim tabiki geçen hastaneden gelirken bir kaç polis görmüş yengemin elinden almışlar bir süre oynayıp vermişler şanslı çocuk herkes seviyor

  2. suruclu Says:

    töbe estafullah yine oturdum zirveye daha çok sanıyordum ben

  3. inss kuzumm olur ins böyle bir imkan daha ben urfayi bir daha görmek istiyorum cünküm kismet bakalim eyer varsa kimsetmizde yinee görüsürüzz kuzum. bakk bu arada 2. zirvene yerlestinn kuzumm tebriklerrr yakisirr urfa güzelimee😀

  4. oturr nazlimm ne olcakkiii zirve ne icindir oturmak icindirrr hehehehe bak bugünn ballissinn😀

  5. suruclu Says:

    ay meral abla çok kötü olmuşsundur muhakak zor bir durum evlenenlere çok özülüyorum hiç tanımadıkları bir evde tanımadıkları insanlarla yaşamak zorunda kalıyorlar ama allah böyle istemiş dünyanın kanunu bu mecbur

  6. neysee komsuu kizii seninlee sohpett güzeldiii canooo ama cikmam gerek iki gündür iyi tenbellik ettim mecbur bir evi toparlamam lazimm terslik aniden disardan biri gelir rezil olurum🙂 senii cokk öpüyorummm firsatini buldukca gell bak böylee zirveleree akarizz sen emelimii merak etmeee benn onuu yerimm🙂 hadii kuzum görüsmekk üzereee aeo kibb byee

  7. suruclu Says:

    teşekürler komşu kızı ne kadar balıyım ben bugün ya yemin ederim bakmadım bile inşallah meral abla bidaha nasip olur bize kavuşmak

  8. evett kuzumm aynenn bendee hic tanimiyordum hic tanimadigim bir millete gidiyordum ama istee kendim istedigim icinn korkumuda aciga vurmakk istemedim ayy su gururrr yokmuuu😀😀 neysee kuzumm gittim bu seferr senii cok seviyorummm ve öpüyorumm🙂

  9. biliyomm canooo ama olsunn kuzumm baksanda olurr zirveyi buldunmuu oturcann demek bugünn kismetlisin kuzumm ama yakistiii canomaa🙂 hadii canoo gitttim bu sefer hesastann byeee😀

  10. suruclu Says:

    tamam meral abla teşekürler bu güzel sohpet için kolay gelsin sana bende seni çok öpüyorum şarkı içinde çok teşekürler kimbilir ne zaman gelirim bidahaki sefere bu arada emel ablama söyle ben bişey yapmadım suçsuz mahsüm günahsız mağdur bir insanım affediversin beni

  11. suruclu Says:

    benim ansiklopedimde yazmaz hehehehbugün tesadüfler beni buldu sağol meral abla teşkür kendiye iyi bak

  12. suruclu Says:

    neyse bende kaçanzi hoşçakalın canlar

  13. selamün aleykümmmmm.
    akşamınız hayra karşı gelsin.
    nasılsınız birtaneciklerim.ben bu gün yine doktora gittim.öksürük nöbetleri geçiriyom.hayır olsun.doktor viral enfeksiyon kapmışsın dedi.ortalıkta çok yaygınmış.antibiyotik alıyorum.dikkat etmezsek sonu zatürreymiş.doktor burdaki sağlık ocağındaki aile doktorumuz naci bey beni sık sık bilgilendirsin dedi.bol c vitamini yeşil sebze meveler bol sıvı gıda alacaksın dedi.zaten yiyorum bu dediklerini.
    gastalık hiç güzel birşey değil.ALLAH kimseyi hasta etmesin.dert verip derman aratmasın.amin.

  14. ey benim canlarım nazlımla meralim ne güzel sohbet etmişsiniz yerim sizi ben.

  15. emelim bal bademim canım benim
    zirvelerin sultanı o gün biz burda maksat muhabbet olsun diye şey ettik.seni kırdıysam kusura bakma sakın bal bademim.sen bizim neşemiz tadımız tatlımızsın.sensiz zirvelerin tadı çıkmıyor.öpüyorum uğur böcüğüm seni.

  16. emoşummmm sen hoş geldin sefalar getirdin.sitemiz şenlendi.çok sevindim netinde olmuş artık bizimlesin .canom evinde güle güle otur.hayırlı uğurlu olsun.ömür boyunca mutluluğun daim olsun.istediğin bütün arzuların gerçek olsun.kaymaklı kadayıfım .öpüyorum canımın içi.

  17. paşacanım abasının birtanesi.😀 beni birinci ilan etmişsin.bu jestine çok teşekkür ederim.
    çok naziksin. haççe ablasının bir tanesi.öpüyorum güzel gözlerinden..sayfamız sitemiz çok güzel olmuş birtanem.fark etmedim sanma.yorum yazamadım.ellerine sağlık. daha sonra sana şarkıları vereyim .üç hakkım vardı değilmi.ilki aklımda onu yazayım.sabahat akkirazdan ses verin sesime dağlar.olsun.bunu emelim bal bademimde çok sever.emelim ve benim için gelsin.olurmu gençerim paşacanım.öpüyorum güzel gözlerinden.

  18. diğer iki şarkımıda sonra veririm.
    çok mutlu oldum.teşekkür ederim gençerim.

  19. GÖNÜL DOSTUMA

    öyle bir şiir yazmak istiyorum ki içten
    yar değil bütün sevenler duysun
    öyle uzaklara bakmak istiyorum ki gözden
    uzaklar bile dayanamayıp durmasın koşşun
    sonzuzluk kapımda dursun tüm sevenler buyursun
    dedim ya 3 günlük dünya bu ,kimse boşuna yanmasın
    değilmi mutluluk sevgi , dostluk ,kardeşlik
    neden kimse kırılsın ,birbirine darılsın
    isterim bende , herkez mutlu olsun
    kalpleriniz sevgiyle dolsun
    umutlarınız yarınlarınızdan büyük olsun
    bütün sıkıntılar , dertler unutulsun
    tüm sevenler sevilenler yaşamaşını bilenler
    bu şiir hepinize hediyeeeeeeeee olsun nnnn
    ağlamak yok ona göre ağlatmakta yok …!
    KUCAK DOLUSU SEVGİLER GÖNÜL DOSDUM
    sevgiler mümkünse en güzel günler için…

  20. slm hayirli aksamlarr

  21. canim ablamm baya bir kötü olmussun cok gecmis olsunn dikkat et kendine evet allahim kimseyi hasta etmesin dert berip derman aratmasin. az daha iyi olmana sevindim bidenemm umarim en kisa zamanda daha iyi olursun seni cok öptüm ablam

  22. Cok oldu beni terk edeli huzur hayatimin renkleri soldu günleri sayacak dermanim yok ama galiba biliyordum kimileri bu ayriligi hayra yordu bilemezler ne kadar zordu hayat inan benim icin tamamen durdu yeri gögü inletsem sesim duyulurmu

  23. slmmmm ben geldimmmmmmmm ay bugün anca gelebildim🙂

  24. hatice ablam bal bademim seni ben yerim gı yerimmmmmm o nedemek olurmu öyle şey bitanem ne kırılması yaaaaa sen ol birinci sen bizim başımızın tacıısın gülüm ayrıca benim çok sevdigim şarkıyıda istemen ayrıca çok büyük bi incelik yerim seni ben bal bademim öptüm bu akşam aradım ablamı sesi çok iyi deyildi ama çabuk iyleşcek inşallah çok gemiş olsun saan duygunun karışımını verdim balıma iyleşcek inşallah ben iyleştim çabucak🙂

  25. oooooooooo bugün ne güzel sohbetler olmuş birazını okudum göz attım baya adaşım yerleşmiş bacıkom valal çok sevindim seni burda gördügümeeeeeeee balım öptüm bacıkommmm

  26. nazlım sanada derslerinde başarılar diliyorum balım gözümden kaçmadı zirveye yerleşmişlin bugün iki defa hadi bakalım iyisin ama yakışmış zirve sana🙂

  27. meralim bacım sabah ögleye kadar baya ohbet etmişin bacıkom yerim seni ben iyi yapmışın bal baklavami iş herzaman yapılır salla arda bir🙂

  28. meralimmmmmmmm nerdesin bacım uyudunmu gıııııııııııııııııııııııııııı🙂

  29. günaydııııııınnnnnnnnnnnnnnnnnnn yaşasın yaşasın😀
    yuppiiiiiii😀

  30. evet sonunda netim düzeldi.😀 ama bugün o kadar çok işim varki gece rüyalarıma girdi bi türlü rahat uyuyamadım😦

  31. yorumlarada bakmadım.ümit ederimki hepiniz iyisiniz.şimdilik byeee

  32. kahvaltıyıda hazırlardımda daha çok erken😀😀 artık biriniz uyandıktan sonra bi el atıverir😀

  33. günaydın gencerimmm ve diğerr bütünn canlarımmmmmmmmmmmmm
    hepinize güneşli bi inegöl sabahındann kucak dolusu slmlarr sevgilerrrrrr

  34. bugün kahvaltınızz bendennn…afiyett olsunnnn….

  35. ablacımm çok geçmişş olsunn..aman dikkatt et..ilaçlarınıı güzell güzell iççç e bol boll C vitaminii all…sneiiçokk öpüyorumm güzell ablammm..

  36. dünn merlimlee çokk güzel sohbett ettikk..benen sonra nazlımlaa sohbett etmişş bacıkomm..nazlımm urfa güzelimm..sende yopğunmuşsunn..bi yandann okull bi yandann bayram telaşesii…kardeşinin bayramda yanınızda olmasına çok sevindim canımm..gözünüzz aydınn…seni de çok öpüyorumm…

  37. adaşımm sitemizin assolistii bende sizlerle olmakdann çok mutluyumm..şükür kavuşturana..sende akşamm geç gelmişsinn..senee yoğunsun anladım kadarıylaa sana da kolay gelsin bacıkomm.

  38. meralimm dün biraz işlencektii bacıkom yorgun düştü herhaldee…😀 akşamm geleemeişş..bende akşamm gelemedimm…dün market pazarr derkenn onları yerleştirdimm ..sonraa kızkardeşim aradıı oaya gittmm.ce de çrşıya çıoktıkk bizimm bızdığaa bayramlık almayaa…ordann geç geldimm..yorgundumm yatar yatmaz uyumuşumm inanın.ondan gelemedimm…

  39. kimselerr gelmedii uyanamadınız mııı milllettttttttttttttttt😀 gelinn daaaaaaaaaaaaaa

  40. neyse ben işlerimee bakayım birazz sonra gene uğrarımm..görüşmekk üzereee…
    by byy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrrrrrr

Bir Cevap Yazın

