Sabahat Akkiraz – Ses Verin Sesime Dağlar


ses verin sesime dağlar
benim kuzum ordamıdır
hiç bir haber alamadım
yoksa başı dardamıdır

dağlar dağlar uzun dağlar
yüreğimde tozun dağlar

kurdu kuşu sen sakladın
nerde beni kuzum dağlar

ataş düşdü yakar yavrum
bir gül gibi kokar yavrum
yüzün gözümün önünde
yaş içime akar yavrum

dağlar dağlar uzun dağlar
yüreğimde tozun dağlar
kurdu kuşu sen sakladın
nerde benim kuzum dağlar

164 Yanıt to “Sabahat Akkiraz – Ses Verin Sesime Dağlar”

  1. hoşbuldukkkkkkkkkk ablaaaaaaa sendee hoşgeldinnnnn bende öptmm bendee buu sahalarda olmak istiyorum ama vakitt yokkk🙂

  2. bende izliyorum şimdi umutsuz ev kadınlarını güzel dizi

  3. ol balım arada ol fırsat buldukçaaaaaa bu sahalarda bak zirveyede çıktın oh ne gzüel ne güzel🙂

  4. vayy zirveeeeeeeeee🙂

  5. bak szi gelin yeterki ben zirvemden bile vaz geçerim canlar🙂

  6. heee hee ablaa zirvedennn tavizz hemiii gelmezmiyizz bizzz🙂

  7. kisa bir kopma yasadimm eee ne diyordukk

  8. heeeeeee gelin siz yeterki veririm size zirveemi ama çok deyil bi kaç kere🙂

  9. müjüm zirven hayra karsi kuzumm🙂

  10. buuu aradaaaaaa ustammm nasılsınn çokk öpüyorumm seniiiiiiiii :))

    benn kısaa süreli gelmiştimm geldim gördümm gidiyorumm🙂 tekradann görüşmek dileğiyleee çokk öpüyorum sziii byyyyyy

  11. tmm müjümm iyi gecelerr kuzum öptüm seni allah kolaylik versin derslerinde kib byee🙂

  12. iyi geceelr müjganım görüşrüz cnm by

Bir Cevap Yazın

