Şenay – Hayat Bayram Olsa

Su dunyadaki en mutlu
Mutluluk verendir
Su dunyadaki sevilen kisi
Sevmeyi bilendir
Su dunyadaki en guclu kisi
Guclukten gelendir
Su dunyadaki en soylu kisi
Insafa gelendir

Butun dunya buna inansa
Bir inansa hayat bayram olsa
Insanlar el ele tutussa
Birlik olsa
Uzansak sonsuza

Su dunyadaki en olgun kisi
Aciya gulendir
Su dunyadaki en zengin kisi
Gonul fetedendir
Su dunyadaki en ustun kisi
Insani sevendir
Su dunyadaki en soylu kisi
Insafa gelendir

149 Yanıt to “Şenay – Hayat Bayram Olsa”

  1. öylemiii ulaa daha ne duruyonn cagirdaa görekk o zamann ustada piser bizede düserr yaniii😀 biz daha 3 harfilerden cok sey ögrencez bu gidislee😀

  2. şu an bayram iznindeler çok acil olmadığı sürece çağıramam.onlarında tatil yapıp sevenleriyle zaman geçirmeye hakkı var ama dımı😀

  3. hehehehehhee bakk istee simdide sen bana bapucumu ters giydirdinn hehehehe hee laa bak oraa hic aklima gelmedii hem ne bilim laa iste ecnebi hikayesi ancak o kaaa olurr onlar ne bilir ekmak kirintilari yere atilmayacaginii tmm o zamann ben yeni cözümler bulmam gerekk yoksaa sen benii bir daha dönülmesi zor olan yollara göndermdenn🙂

  4. allahimm yaa ayda yilda senden birsey istedik kirk dereden su getirdinn haa ne yanii sende sevdiklerinden degilmisinn ne olmus yanii bu bayrmada sana calissinlarrr ha sana calismislar ha bana ne fark ederr birsey olmazzz😀

  5. ee hacı şeytana papucu ters giydirdiysen herkese ters giydirebilceğinimi sandın😀 karşında bugüne bugün yılların eskitemediğini genç var🙂

    neyse hacı bacı🙂 ben artık müsadeni istiyim.yatalım artıkın istersen.

  6. Kadın kasa gibidir, şifresi bilinmeden açılmaz. hahahahaha acepp benim sifremm neyyyy

  7. haklisinn agaaa valla aganin fendi haci baciyi yendii😀 neyse bu rövans simdilik burda nokatyi kyosun bakalaimm ins darisi bir dahaki rövanslarin basina😀

  8. onlar bana çalışmıyoki la benim uşaklar 3 harfli ,onlarsa melek,meleklerin şirketi ayrı🙂 onlar çalıştığı yerden izinli🙂 benim uşaklara ben izin verdim ama hiç biri iznini kullanmıyo çünkü gidecek kimseleri yok,bir aile kimin olduk onlarlan🙂

  9. hehe ayy bak acidim garibanlaraa insan hatir icinn 3 harflilerin eti yenmez ama istersen senin hatrin icin onuda yerikk hemde nasilsa kurban bayramii yanii yolluya bilirsinn banaa ben iyi idare ederim anlasirizz güzel güzell😀

  10. ivet rövanşınıda yaparık evelallah burdayık her daim🙂

    hadi iyi geceler ablacanım, tatlı rüyalar.bayram bayram çok bahsettik şu iblisten,konuşacak başka konumu yoktu sanki😀 neyse oyumadan önce iyi bi besmele çekmeyi unutma.hadi kib.Allah rahatlık versin.byee

  11. heheheheheeeeee tmm kardescanimm kaderde buda varmis demekk ne yapcan kader diyipp gitcenn neyse kardescanim iyii gecelerrr sende kib. allah rahatlik versinn meleklerr basinda olsunn😀 iyi gecelerr byeee

  12. ne demek ablacanım 3 harfliler sana kurban olsun😀 gördüğünü kap götür🙂 neyse uzatmıyak sonra devam ederik.

    ha bu arada babanda sağ salim ulaşmıştır inşallah. onuda yarın anlatırsın artıkın.hadi bu son byeee

  13. hehe artik onlarmi bana yoksa benmi onlara kurban giderimm orasi mechull😀 evett sükür gitmis babam sag salim tl konustuk. tesekkürler kardescanim. hadi bende yatamm her nee kaa 3 harflilere kabul etsemde bunu hemen yapamam alistira alistira o yüzden bende yaylanayim yavastann bende gittim herkesee iyi gecelerr byeee

  14. hayirliii sabahlarrr kapilarii acan olmamisss nerdesiniz millettt

  15. kurbann bayramnızıı kutlarr hayrlara vesilee olmasınıı dilerimmmmm benn köydeymmm gelemdmm buraya kahrolasıı mesaj hakkımda biti mesaj atamadmm kimseye kuusura bakmayınnn benn imdii çıkıyoummmm byyy

  16. merhaba canım ailem.nasılsınız camlarım.
    biraz geç kaldım.dün geç yatınca bu günde geç kalktım.

  17. müjganım şekerim birtanem seninde kurban bayramın kutlu olsun.öpüyorum canım benim.

  18. meralim can bacım ALLAH kavuştursun.
    babanı göndermişsin.sağ salim evine ulaşmış.canım benim gelen gitmek için derdi annem.üç gün kalsada gidiyorlar bir ay kalsada.sağ olsunlar uzakta olsunlar.yeniden buluşursunuz inşallah.senide öpüyorum makarnanadan gül kokulum.

  19. gençer paşamla çok keyifli bir sohbet yapmışsınız 😀
    he he he heee ola daha başka konu bulamadınızmı
    ruyalarınıza gece gelmedilermi 😀

  20. cokk tesekkürlerr bideneee ablammm evett canlari sag olsunn yeterki artik hasrete boyunumuz kildan ince🙂 oyy ablammm kiyamamm sanaaa sultanimmm simdi yorulursunda senn arada gelemm masaj edemmi🙂 eeeee ablamm ne yapcannn edi ile büdününn gece vaktii sohpetii ne olurrr hehehehe o andaa oltamizaa o düstüüü😀 arada onlarindan kulakrini cizlatmak gerekk😀 öptümm senii sultanimmm🙂

  21. müjümmm senindee kurban bayramin kutluu olsunn kuzummm sekerimm benimm güzel bir bayram gecirme dilegiylee öptümm mucuk😀

  22. emelimmmm sende su ann motoru fise takmiss son hizlaa hareket halindesindirr bacikomm hehehehe kolayy gelsinnn seni lafa tuttum ama olsunn o kaa dimii enistemin cani sag olsunnn tutar ellerinden senin melum melummm😀 öptümm bacim arada kafa uzatt daaa😀

  23. neyee bende ciktimmm bir kac yere gitcem bayramlasmaya gelirim yine simdilik esen kalin

  24. nigde51 Says:

    BİZE HERGÜN BAYRAM

  25. nigde51 ?

    BİZE HER GÜN BAYRAM BİRA ARAYA GELDİĞİMİZDE

  26. slmmmm

  27. evett ablama katiliyorumm biz bir araa oldukca bizim icin her zaman bayramm. nigdeli arkadass kendini tanitsann🙂

  28. emel Says:

    slmmmmmmm iyi akşamlar ay dün akşamdan beri gelemdim akşam arkadaşlar gelddi 1 i geçiyodu gece gittiklerinde sabahta biraz geç kalktım meralimde merak etmiş bacım nerelerde diye aramış tm konşurken rahat rahat kavaltı yapıyodum arkadaşlar aradı geliyoz diye aman bi telaş oldu allahtan toplandık onlar gelene kadar meralim kusura bakma bacım telide kapttım acil :)sonrada duygum aradı tmm onlar kapıdan giriyolardı duygumlada konuşmadım ya ondan sonrada biz çıktık evden gidilcek yerler vardı oralara gittik yeni geldik eve bugünüm baya yogundu

  29. emel Says:

    nigde 51 slm topragım evet bize hergün bayram bende aslen nigdeliyim kimsin nesin tanıt bakalım kendini

  30. emel Says:

    yoksa sen biz nig deliyiz :)nig (delilere) hegün bayreammı demek istedin🙂

  31. emelimmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  32. ne yapiyonn bacimm halletinmi yetistirdinmi islerini gerci enistem el atmistirr isleree hamarattir benim enistemm kimin enistesidirr😀

  33. valla bende anlamadimm gii senin topragin ni demek istemiss sen anlarsin dilinden belkimm😀

  34. alooo nig deliiiiii emellimmmmm nerdesinnn giiii😀

  35. emel Says:

    meralim h.g bacıkom öptüm seni he halletim hepsini bacım kaçarmı hiç sen neler yaptın balım

  36. emel Says:

    burdayım bacıkommmmmmmmmmmmmmm

  37. ivett bacimm biliyomm senden ucannn kus bilem kurtulmazz😀 bende her senin kadar yogun olmasamda kenarindan gecmis sayilirim bende ufak tefek islerim vardi öglen bir ciktim iki arkadas ugradim sonra eve geldim sonra aksam üzerie tekrar bir arkadasa gittim az önce geldimm bu bayram pek kimseleree ugruyamadim🙂

  38. emelimmminnn misafirii geldii gitti. eeeee hadii yokmuu artirann gel gell wordpress mekaninaa gelll bir gelenee sevgii bedavaaa🙂

  39. eee dee hadii gelinn birinizzz bakk ilk gelenee güzell bir siir hediye edecemmm😀

  40. baştan sölesen şunu😀😀

  41. vayy abiiii bakkk sennn heleee siiriszde cikmazmisss 😀

  42. dabii ee kendisi sairr oluncaa kannn cekiyorr demekkk 😀

  43. ben anlamam ben şiirimi isiterim.hadi şiirimi ver😀

  44. ni demekkk biz sözümü tutarizz aga ne sandinn buyurr siiirinnn hayirli olsunn🙂
    Öyle mutlu ol ki herkes ışığınla sevinsin
    Öyle umutlu ol ki umudunu kimse çalamasın
    Gözlerin ışıl ışıl aydınlık bir geleceğe gülümsesin
    Herkes yansıttığın sevgi ışığında erisin
    Güneş gibi ol ki herkes seni canı gibi sevsin
    Rüzgar misali es karamsar gönüller aydınlansın
    Sel misali ak dere tepe seninle şenlensin
    Öyle sev ki kainat senin sevginle dolsun
    Dağ, taş, kurt kuş sevda şarkılarınla eğlensin
    Gönlün, sevda dalgalarıyla ummana dönsün
    Sevenlerin etrafında pervane misali uçsun
    Mutluluktan daha güzel bir şey varsa o da senin olsun

  45. yalnizz kullanirkenn dikkatli kullan yipranmasinn itinalii okuuu az tasaruflu oll bakk her zaman gelmez böyle hediylerr o kaaa😀

  46. bu ne la hepsi emir kipiyle yazılmış, yani sen şimdik utanmadan bana emirmi veriyon😀 koskocaman admine😀

  47. hösttt ivettt diyomm varmii birr diyeceginnn bendee adminin ablasiyimmm😀 ben ne dersem o olurr bu dediklerimi aynen harfiyen yerine getiryonn o kaa sonradan olacaklardan ben mesul degilim ona göree bilmem anlata bildimmi sankimm cok zor birsey istiyozz alti üstü bir kac sey istedikk ne var bundaaa😀

Bir Cevap Yazın

