Atamızı Minnetle Anıyoruz

Bu gün yatağımdan hür kalkıyorsam
Ekmeğim ak suyum berraksa,
Ağaçlar çiçek açıyor
Topraklar ısınabiliyorsa,
Sesim gür çıkıyor
Özgür özgür bakabiliyorsam,
Sen varsın gözbebeklerimde
Sen varsın Atatürk’üm sen varsın.

Yazabiliyorsam gönlümce
Okuyabiliyorsam…
Kazabiliyorsam toprağımı
Gün ışığında çapa kürek elde,
Çalışabiliyorsam gece gündüz
Ekip biçebiliyorsam dileğimce,
Sen varsın yüreğimde
Sen varsın Atatürk’üm sen varsın.

 

30 Yanıt to “Atamızı Minnetle Anıyoruz”

  1. yeni sayfamiz hayirli olsun.

  2. karşıyakalı Diyor ki:
    10/11/2011 8:56 e

    BU GÜN 10 KASIM.
    SEVGİLİ ATATÜRKÜMÜZÜN ÖLÜM YILDÖNÜMÜ.
    SANA VE AZİZ ŞEHİTLERİMİZE MİNNETARIZ..
    RUHUNUZ ŞAD OLSUN.

  3. Meralim günaydınnnn.
    nasılsın.birselim gelmiş gece.çok sevindim.bacımı özlemiştik.
    he yaaa arayı açma bu kadar.yine gel birselim.

  4. cumhuriyetimizin yagane mimari ve kurucusu ulu önder Atatürkümüzü 73. yil dönümden sevgi ve saygi ile aniyoruz ruhun sad olsun.

  5. meralimmmm can bacım gül kokulum yeni sayfamız hayırlı olsun.ellerine sağlık.sen yazımı hazırlıyon.bende kahvaltıya gidiyorum.
    sonra yine görüşürüz oldumu birtanem.öptümmmm 😀

  6. günaydinn canimm ablamm cok öpüyorum bidenemm iyiyim sükür sen nasilsinn sultanimm ama ben simdi cikmaliyim ablam yusufu okula götürcemm acil sayfa actim yusufu götürüp geleyimm ablamm yine görüsürükk muckkk güzell ablamm🙂

  7. hehe tmm ablamm sen kahvaltini yapana kadar bende gelirim🙂

  8. tünqaydınnnnnnnn

  9. evet ulu atmaızın ölüm yıldönümü atamızın ve şehitlerimizin ruhları şaad oolsunn

  10. Kahraman olmak;
    Umudunu korumasını,
    Ve gülümsemesini bilmektir.
    Hüzünlerin, düş kırıklıklarının
    Ve güç koşulların o tedirgin anlarında…
    Yenilmemek için kendine söz vermektir…!

  11. Bir şey ancak DEĞERİNİ BİLENİN YANINDA KIYMETLİDİR…!

  12. Diken ekersen nasıl gül biçebilirsin? Toprak olmayınca nar çiçeği nasıl meyve verebilir? Senin işlerin birer tohum, cihan bir değirmendir. Değirmene kerpiç götürürsen toprak getirirsin..
    ~Mevlana~

  13. Değerini bilmeli insan…
    Bir avuç sevginin, gülümseyerek bakan bir çift gözün…

    Bilmeli değerini yaşama bağlanan anların,
    Sorgusuz sualsiz hediye edilen kalplerin…

    Ve dönüp bakmalı ardına bir saniye de olsa giderken,
    Bakmalı ardına, bıraktığı kalbin yıkıntılarına…

    Vazgeçmeli her defa fazlasını istemekten,
    Kaldırıp atmalı gururu bir çırpıda çöpe…

    Sığınmalı çaresiz kaldığında bir gönüle,
    Teşekkür etmeyi bilmeli onu gerçekten seven yüreğe…

  14. bugün 10 kasım ulu atamızı minnetle anıyoruzz çokk büyükk birr önderdiii

  15. sayfamızz çokk güzell olduu teşekkürlerrr

    bende dünn çokk üzücü bir habewr aldımm sınıf arkadşımm balıkk tutmaya giderklken gölde alabora olmuşşş malesef kaybettikkk onuu hala inanamıyorumm😦

  16. buralardayımmm

  17. slm ben geldim

  18. aa müjgancım çok üzüldüm ablacım başınız sag olsun allahtan ailesine sabır diliyorum

  19. kimse yokmuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

  20. meralim ne güzel yazılar getirimişn böyle eline saglık bacıkommmm

  21. hatice ablam seni çok özledim bal bademim karşılaşamıyoz buaralar öpüldün balım o pamuk yanklardan mucukkkkkk

  22. birselim bacıkom seni burda görmek çok güzel bacım böyel arada gel ce yap akşam ne güzel meralimle sohbet etmişiniz size katılmak istedim aama işim vardı bidakine inşallah bacım senide öptüm

  23. tuba_asi Says:

    sayfamız hayırlı olsun Atamızı saygıyla anıyoruz .

    http://www.gecce.com/anket/yeniden-birlikte-rol-alsin-dediginiz-unlu-partnerler-kim-713.html

    oy vermeyenler oy verebilir mi tuba-murat önde ama açık ara fark yapmalıyız

  24. slmmm iyi aksamlarr. müjümmm yaa cok üzüldümm allahim ailesine sabir versinn kuzumm cok kötü bir olayy ecel nerde gelmis bulmuss yaa😦 diyecek söz bulamiyor insan sizlere ve ailesine rabbim sabir versin basiniz sagol kuzumm😦

  25. selmamm tesekkürler canom evett murat tubamiz önde gidiyorr az bir fark var digerleri ile umarim fark iyice acilir ve buda yapimcilari etkilerde ikisini bir araya getiri tekrar dicem ama biliyom bu istegim imkansiz gibi birsey ama ins olurr diyelim🙂

  26. selmam buralardamisin ?

  27. evet atamızı özlem ve minnetle anıyoruz,ve anmaktan ziyade arıyoruz.ruhun şad olsun atam.

    dünki depremde hayatını kaybedenlere Allah’tan rahmet, yaralanlara şifa,yakınlarınada baş sağlığı,sabır ve yardım diliyorum.

    bu arada herkese iyi geceler,saat geç oldu sadece iyi geceler demek için geldim byee

  28. merhaba canım ailem
    gece gece geldim sizlere allahaısmarladık demeye.
    müjganım çok üzüldüm.arkadaşına .ALLAH rahmet eylesin sevenlerinin başı sağ olsun.
    benimde şimdi işlerim bitti.yarın 12 ye on kala uçağıyla erzuuma gidiyoruz.aslında pazar günü gidecektik.uçakta yer bulunca yarın hemen hazırlandım.off çok yoruldum.bavul hazıladım.sinana yemekler yaptım.artı ütü yaptım.her yerim ağrıyor inanın.
    birde size hoşçakalın diyeyim.belki sabahtan diyemem.
    ama erzurumdan görüşürüz inşallah.hakknızı helal edin.benden yana helal olsun hepinize.hepinizi çok özliyecem.
    anneme selamlarınızı götürecem.canım ailem benim.
    sizleri çok seviyorum canımsınız benim.
    gidip yatayım.uyuyamada belimin ağrısı geçer belki.
    hoşçakaln.sevgilerimle kalın.iyibakın kendinize.
    öpüyorum çokçok.bye bye.canlarım birtanelerim
    uğur böcüklerim benim 😀

Bir Cevap Yazın

