Emre Aydin – Kimse Olmadi Senin Gibi


Zaman geçti arkamdan
Kimseler bilmez ki
Sığmıyor mumlar artık
Doğum günü pastama

Üzerime bastıkça
Bastıkça yükseldi
Bir armağan oldun her yıl
İpsiz bir uçurtma

Hiç kimse olmadı senin gibi
Hiç kimse gelmedi bilirim gelmeyecek
İsterdim kalmasın kaldığı gibi
Ama ”amalar” yasak bize
”Keşkeler” kilitli

Kimse olmadı senin gibi
Hiç kimse olmadı

Dikişlerim sağlam
Kimseler bilmez ki
Nasıl kanar içim
Saklar yüzüm
Üzerime bastıkça

96 Yanıt to “Emre Aydin – Kimse Olmadi Senin Gibi”

  1. İlkbaharda düğün var
    ATA Demirer-Özge Borak çiftinden sevinçli haber! ‘Eyyvah Eyvah’ filminin setinde başlayan arkadaşlıkları aşka dönüşen ikili, evlilik kararı aldı. Demirer- Borak çifti, mutlu haberi aileleriyle paylaştı, ilkbaharda da nikah kıyacaklar.

  2. bugünn doğanlar akrep bucu

    Gururlarına düşkündürler. Otoriter yapıları yüzünden çevresel sorumlulukları oldukça yoğundur. Kolay öfkelenmezler fakat, kırıldıkları zaman da, asla geriye bakmazlar.. Ayrıntılarda hoşlanmazlar. İlgilenmez gibi görünüyor olsalar bile, kendilerinden saklanan her şeyi gizli bir şekilde merak ederler. Kendilerine yapılan bir haksızlık karşısında kabuğuna çekilip içten üzülen kişilerdir. Hayal gücü kuvvetli ve gözlem yeteneği gelişmiş kişilerdir. Doğuştan gelen öğrencilik ruhları ile güçlü bir hafızaya sahiptirler. .Kanıtlanmadıkça asla düşünce sistemlerini değiştirmezler. Güçlü amaçları olan bu kişiler, yaşamları belli bir plan içinde yaşamaktan hoşlanırlar. Organizasyon kabiliyetleri çok fazla gelişmiştir.Yazarlık, resim, yayıncılık, öğretim ve haberleşme konularında yetenek sahipleridir. Kazanç konularında yöntemli olarak, planlanmış değişik düşünceleri vardır. Maddesel konularda şanslı kişilerdir. Beklentilerinin uzak yollardan gelebilecek fırsatlarla genişleyebileceğini düşünürler.

    Bugün Doğan Kadınlar
    Gözü pek ve hayal gücü yüksek kişilerdir. Yaşamdan zevk almasını bilirler. Kendi istekleri doğrultusunda yaşamaktan hoşlanırlar.Maddi konularda istediklerine kavuşuncaya kadar çalışmaktan kaçınmazlar. İlerleme savaşı içinde oldukları için, aradıkları başarıyı daima elde edeceklerdir. Savurgan bir mizaçları vardır. Güzel giysiler ve pahalı ilişkilerden hoşlanırlar.

    Bugün Doğan Erkekler
    Derin bir anlayış ve hayatı sorgulayan bir yapıya sahiptirler. Çevresel olaylarında sistemli dostlukları vardır. Değişik mekanlardan hoşlandıkları için, bulundukları yerlerde iki mekana sahiptirler.. Keskin ve kavrayıcı bir zekaya sahiptirler. İnce espri güçleri, olaylara ciddi fakat mizahi bir tarzda bakmalarını sağlar. Kolay ikna olan kişiler değildirler.

    Bugün Doğan Çocuklar
    Hedefleri konunda inatçı fakat, paylaşımcı değildirler. Bebekliklerinde şaşırtıcı bir şekilde zeka oyunları sergilerler. Ebeveynlerinin özel ilgilerine ihtiyaç duyarlar. Daha küçük yaşlarda kendi egolarına düşkün kişilerdir. Okul yıllarında öğretmenlerine kendilerini sevdirmesini bilirler.

  3. vayy zirveyii yakalamışşmm :))

  4. ememll ablamm telefonumun şarjı bitmiştii şimdiii açtmm telefonumu medajınıı gördmmm saolasınn ablamm atmışınn mesaj ama mesaj hakkımm yokk çokk öpüldünnn🙂

  5. slmmmmmmm ben geldim

  6. hiç önemli deyil müjgancım kaç gündür sana msj atıp arkadaşın için baş saglıgı dilemek istiyodum çok üzüldüm arkadaşın için allahım ailesine sabır versin gencecik fidan bende seni öptüm canım

  7. ayrıca zirvede çok yakışmışşşş güzele ne yakışmaz🙂

  8. hatice ablacım gelmiş h ne güzel ilesiyle keyif yapıyo yakışır benim bal bademimimee ablam bak çok dikkat et kendine izmir den gidip erzurumda çok üzşürsün sakın hasta filan olma öptüm canım
    sıdıkacım seninde burda yorumunu görmek güzel canım arda sende katıl bize sohbet edelim nasısa tanıyoruz birbiirmizzi :)ablama kavuştunuz gözünüz aydın siznde pamuk teyzemi ve seni çok öptüm

  9. adşaım ve meralim akşam buluşammaışınızz 🙂
    adaşım geçmiş olsun bacım başın agrımış dikkat et kendine bugünde benim varya feleket bi şekilde agrıyo ama daynamaya çalışıyorum inşallah geceçer adaşım bak sadece bizim sayfa kaymıyomuş müjganında kayıyomuş nerde bu editör yaaaaaaaa🙂

  10. meralim nerelerdesin bacım bugün heeeeeee çabuk çık ortaya 🙂

  11. çok güzel şarkı ben beyendim 🙂

  12. selam herkese :)))

  13. slm hayirli aksamlar

  14. emelimm dün yazmistim bacim demek dikkat etmedin yorumumda demistim ceyiz dizmeye gidecem diye ordaydim. bu arada sanirim sayfa kaymalariniz düzelmis olmasi lazim cünkü yorumlarin altindan puan butonlarini sanirim pasamm kaldirmis cünkü bende yoklarr bir deneyin bakalim yine kayma olcakmi

  15. meralim ben o yorumu kaçırmıım bacım demekki yoruldumu sen bacım

  16. yok artık kayma olmuyo düzeldiiiiiiiiiii

  17. günaydın canım ailem.
    herkes yatıyor.bende erken uyandım.çay demledim.çayımı aldım geldim.size erzurumdan sevgilerle günaydın diyorummmmm 😀

  18. kahvaltınızı hazırladım.şimdi paşacanım helir.kızçeler okula hazırlanıyorlardır.gelsin yesin gitsinler.afiyet olsun. 😀

  19. butonlar bendede yok.kaymalar olmuyor.canlarım.

  20. ee başka ne var ne yok.meralim ceyiz düzmeyemi gitti.
    kolay gelsin gül kokulum.
    emoşumunda ,emeliminde başı ağrıyormuş.acil şifalar diliyorum.kendinize dikkat edin.
    burası çok soğuk.bizde yazın durduk ,kışın gezmeye kalktık. 😀
    üç gündür çarşıya filan çıkmadım.sadece dün kardeşime davetliydik onlara gittik.sağolsun memedim.geldi bizi aldı götürdü..yerler buz tutmuş.insan korkuyorki yürüsün.hayret bişe canlarım.

  21. işte böyle canlarım.faceye resim koyacam.annemle beraber çekti bizi naci abiniz.onları yükliyeyim bakarsınız..
    canlarım benim hepinizi öpüyorum.birtaneciklerim.kendinize iyi bakın.öpüyorum hepinizi.görüşmek üzere.bye bye. 😀

  22. emelim bal bademim klip için teşekkürler.
    ama dinleyemedim.açmıyor.eksik bişeyler varmış.yüklenmesi lazımmış.onun için dinliyemedim.güzeldir canım.öpüyorum senide bal bademim. 😀

  23. Yeni hafta umutlar serpiştirsin yüreğinize
    Aşkı usulca kalbinize bıraksın
    Sevgilerin paylaşılarak büyüdüğü,
    Üzüntülerinizin gökyüzünde dağılıp kaybolduğu bir gün olsun
    Yeni gün size ve sevdiklerinize güzellikler getirsin
    Bin bir hayalleriniz gerçekleri bulsun
    Bugününüz Mutlulukların habercisi olsun
    Sevinçleriniz daim, Gününüz aydın olsun. İyi haftalar
    Sağlıklı olun, huzurlu olun, Sevgi ile kalın
    Günaydın Günaydın Herkese…

  24. oyyy endaminaaa bittigimm ablamm gelmiss erkendenn sobayi yakmis kahvaltimizi hazir etmiss cok tesekkürlerr ablamm kahvalti icinn nasilsinn bidenemm demek soguk ve buzlu oralarrr olsun ablamm ne güzel oralarin kisida güzeldir yiterki sen hasta olma dikkat et kendinee merakla bekliyokk fotolarii senii cokkk öptümm sultanlarin sultanii🙂

  25. emelimmmm enerjisine dipcikligina hayran oldugum sütlü nüriyemm evett bacikomm aksam yorgundum azcikk belkide yaslaniyom artik😛 bu arada klibin icinde mersii askitomm enfes severimm sibelii. senn nerdesinn gii güzellik uykusundamiii yoksamm🙂

  26. ee hizina jet sultanligina mest oldugumm emosumm nirdeee yoksaa sendemi uyuyonn bacikommm demek bursalilar güzelliklerini öyle koruyorlarr🙂 bendee az evleri toparladim azcik bakem dedim sonra alis verise cikcamm gelin kizimizin bir kac birseyleri eksk onlari alcam ee gelin kiz evden cikana kadar alinacaklar bitmezzz🙂 birde dün oglan anneside oglana ceyiz yapmiss yok dantelli havlusuna kadarr yavv dedim benim basima is acmayin eski köye yeni adetler getirmeyinn tmm oglan tarafi kaba esyayi hadi yine ufak tefek alir birseyler ama bunlar gelin ceyizi gibi ceyiz getirdilerr dedim eyvah yandimm ama yokk be ben yapmam öyle danteli ceyizi bilmem nee baanne yapmamm🙂

  27. eee hanii efendiligine, yigitliginee carpildigimm kardescanimm nirdeee🙂 sensizz gün sekersiz cay gibi basliyorr agammm islerden firsat buldukcaa göster 1.89′ luk kalibiniii😀

  28. vee haniymiss sekerlikleri ilee tatli ve cicekk gibi acan sirinliklerine eridigimm kizcelerimm nirdee🙂 allahim yardimciniz olsunn okullarinizda kuzucuklarimmm öptümm sizlerii🙂

  29. ulennn o kaa eridim, bittim, hayran oldum, mest oldum, carpildim kimseler gelmedii😀😀 neyse bende gittim az daha isleri toparliyamm alis verise gitcem sonra görüsmek üzeree simdilik byeeee

  30. günaydınnnnnnnnnn
    ay meralim yerim seni bacım bunlar ne kaaaaaaaa güzel sözler can bacım bal bacım sende bizim bitanemzizsin bal baklavam benimmmmmmm he güzzelik uykumdaydım🙂

  31. hatice ablam bal baklavam teşekür ederim canım benimmmmm böyle gel özletmen kendini canım sen buranın sultanısın sensiz olmaz buralarrrrrrrr balımmmmm

  32. günaydınnn canlarımm gecikmelii geldimm bugünnn…😀

    meralimm sabahh 9 dan berii ayaktayımm bcım eşimm eveydii kahvaltıı sohbett derkenn gelemedimmm…şmd o kapıdann benn bacadann buraya geldimmm…😀

    tekrarrrr slmmm hrkezee

  33. adaşımmmmmmmmmmmmm canımmmm aynıı andaa gelmişizzzz😀 birbirimizinn kusunuu alıyozzgııı…😀
    nasın caımm iimisenn…öpüyorumm seniii..

  34. dünn yeğenn bendeydii sabahh geldimm bi daha gelemedimm..yemkk bulşıkk sonraaakşamm 8 dee siteninn toplantısı vrdıı benn gittimm eşimm yoktuu…toplantı geç bittii sonraa hülyalarr bzdığı almaya geldiler çy kahve derkenn geçç oldu bendee yattımmm..ondan gelemedimmm…

  35. ablam sabhsabahh ne güzell kahvaltılarr hazırlamışsınn sağolasınn canımmm..ellerine sağlıkk..oralrdann bileebizlerii düşünüyonn..kıyamamm…

  36. şekerimm demekk sende dee ekann yukarlarda kalıyo duu..neysekii paşamm halletmişş..bendee düzeldii ekrann..demek sadecee bursalılarda olmuyomuş trabzonda da oluyomuşş..😀😀 hehehehh

  37. meralimm sermişsinizz çeyizi hadi ihayırlı olsnn bacımm…bizimm bulard daa erkek analarıı veriyoo bi şeylerr ama o herkeze mahsus bi şey değil bacımm…senn verboşşşşşşşşşşş😀 milletlee işinn olmazz bakk dalgannaa…aa bu nee bee annem de bize diyoo oğuz için bişeylerr yapın diyee..dedimm yapamayızz alırırzz hazırrrrrr😀 banane milletdennn….😀 dimi ama…😀
    sendee bugün ynsun anladım kaarıla sanada kolay gelsinn bacıkomm..öpüyorummm…

  38. adaşımmmmmmmmmm nireyeee kayboldunn gıııııı….😀

  39. bende bgün baya yoğunummm…yarınn akraba günümm varr…bugün ev işii akşam daa yaplcaklarıı yapıcamm…ayy bidee başmm ağırmasaa…iyi olcakk…😦😦 rabbimm güçç versinnn …niyee böyle oldumm anlmadımm..gerçii çokk şiddeli değl ama..gene dee ağrıyo…😦 buna da şükürr…

  40. alicimm sendee akşamm gelmişsinn ama yalnızz kaldınn herhaldee..görüşmekk üzeree ablacımm…

  41. paşamm daa yokk bi kaç gündürrr..o da çok yoğun herhaldee..

  42. neysee çıkıyorumm sonra görüşürükkk komşumm geldiiii…herkeze kolayy gelsinnn…öpüyorummm

    by byy

    emel2 kaçarrrrr

  43. selam herkese günaydın. nasılsınız.? emel abla çok teşekkür ederim bende sizlerle sohbet etmeyi çok isterim. ama bir türlü nasip olmadı. bu hafta vize haftam oldğu için nete giremiyorum. bugünde bir sınavım var herkesin dualarını bekliyorum. dualarınızı eksik etmeyin.

Bir Cevap Yazın

