Ogan Aydın – Gittin Sanma

Gözlerin hasretimdi.
Şimdi ellerim kime dokunur?
Her yerini ben bilirim.
Ruhun da benden sorulur.

Dillerin hasretimdi.
Şimdi sözlerim kime dokunur?
Yazdım senin kitabını
Her sayfan da aşk okunur.

Gittim sanma, gidemedim
Unutmayı denemedim.
Hep yanımdaydın inan, bir gün seni özlemedim.
Hiç bir gece ağlamadım.
Resmine hiç bakamadım.
Döneceksin biliyorum, ellere umut bağlamadım.

63 Yanıt to “Ogan Aydın – Gittin Sanma”

  1. duygummm seni burda görmeyi çok özledim balım bu şarkıda sana gelsin🙂

  2. anaa bak zirveelrden bagırıyom sana ona göre heeeeeeeeee🙂

  3. emel Says:

    meralllllllllllllllllll ustanı kavaltıya çagırıyosun bize yokmu bacılrına heeeeeeee bak ben kıskanç bacıyım bende isterim bende gelcem banane kavaltıyaaaaaaaaaaa okaaaaaaaaaaaa :):)
    neyse şu dügünü atlat alırım ifadeni bacıkom

  4. slm bugünde tenhaymış buralar, bi sayın ablam gelmiş, noldu gıı kıskandınmı,sen git canımcının yapsın sana kahvaltını ustamla ben baş başa yapcaz😀

  5. bu arada yengem (amcamın eşi) vefat etti, şu an itibariylede defnediyor olmalılar.Allah gani gani rahmet eylesin.

  6. aaaa başın sag olsun gardaş allah sabır versin mekanı cennet olsun

  7. evet hiç kimse ugrammamış buralara bu gün benden başka

  8. gardaş kıskandım tabi ne varrrrrrrrrrr ah ben canımcımın yanına gidebilsem o bana neler hazırlar nelerrrrrrrrrrrrrrrrrr ustasına inşallahhhhhhhhh çıragım balım gülüm in o bana gelcek inşallah ben ona hazırlıyacam ellerimle kavaltısını ay ogünleri bi görsem ölmeden :)ama bacımda hazırlasın bana ne varrrrrrrrrrrrrr heee

  9. neyse gelen giden yok ben yatayım bari

  10. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bu ne dün gece ben nasıl bıraktıysammmmmmmmmmmmmmm site öyle kalmışşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş

  11. wışşş maşallah maşallah oku oku yorumlar bitmedi bu ne yaa

Bir Cevap Yazın

