Onur Mete – Adaletsiz Yar

Toplan gözümün içine baka baka durma toplan
Aşkımız tarih yazıyor şu an
Yaşayan bilir ah durma toplan
Sormam ne diye sorayım
Ah belli ki tutamam
Yak ne kaldıysa anılardan
Haram olsun kalanlarda haram
Ah nalet olsun bir bir vurgun daha
Acımasızca aşk vurdu bana
Canımı aldı canevimden
Sonumu yazdı elleriylen
Gülüm soldu şimdi diken
Hani nerde ölürüm diyen
Durmam durmam buralarda
Yatmam sensiz odalarda
Gitme böyle öldürme
Yapma adaletsiz yar
Sormam sormam gururumdan
Razı gönlüm karalara
Aşkın düştüğü yerlerde
Yatma adaletsiz yar

67 Yanıt to “Onur Mete – Adaletsiz Yar”

  1. vışş zirve gelmiş son anda fark ettim.böle bırakıp gitcekim yerleşmeden🙂

  2. slm tünaydınnnnn nasılsınız bugün geç yazdımm

  3. kimseler yok tabi bu saate sabah ablamm balbademim gardaş meralim gelmişler ben geç kaldım :)biraz rahatsızlandım gelemdim migdem tutu gine bogazım durmuyo sonradan agrısını çekiyom🙂

  4. emelimm gecmiss olsunn bacimm ne yedinde miden tuttu gii az yeseydin neye daldinda yemegi abartin 🙂

  5. pasamm zirven hayra karsii hava nasil oralarda üsüyormusun🙂 utanmana gerek yok rahat ol hesaslardan bahsediyom😀

  6. neyse dün canim istemedi diye ise gitmemistim ise gittim geldim az ceneye mola vereyim azcikta evin islerini yapayimmm. kakilmistir benim adimmm heryeri temizlerimmm😛😛 byeeee

  7. geçmiş olsun sayın abla.dikat et kendine.Allah acil şifalar versin.

  8. evet ablacanım hava dedinde aklıma geldi haççe ablam sormuştu hava nasıl diğe cevaplamayı unuttum acil çıkınca.dün gece bu yılın en soğuk gününü yaşadık.sabah uyandım her taraf buz tutmuş.gece derece 1e düşmüş.1 değince diycenizki ne yani bazı yerlerde derece – 30larda, ancak orda hava nemli değil.burda hava nemli olduğu için soğuk burda daha etkili oluyo.yani soğuyan havanın ısınması pekte kolay olmuyo.soğuk damarlarımıza kadar giriyo😀

  9. ahh canimm benimmmm dikkat et kendinee cancagizimm evet haklisin nemli yerlede hava soguklugu kötü hissediliyor allahim yardimciniz olsun. hatayin havasi gercekten nemli gerci ben geldigimde o an dünyadamiyim nerdeyim farkinda degildim heyecandan😀 ama cok sicaktiii heleki tam hataya girmeden bir yerde durduk o an disari ciktimm bu ne dedim birden essekten düsmüse döndüm😀 tabi seninle karsilastiktan sonra sicakligi unutur gibi oluyordum ama hissedince söyleniyordum sicak diye🙂 sabah 6da uyandigimda kaldigimiz otelin balkonunda belki 2 saat oturdum cevreyi inceledim neler düsündüm cok seyler geldi aklima dagina varana kadar inceledim sonra arada sana mesaj attim🙂 o an dedim nasil sicak demek alismislar diye. dabi urfanin sicagini gördükten sonra iyicee birr sok yasadim😀 simdi hataydan bahsederken birden bir dahaki sene gelsede gitsem diyorum sabirsizlandim ama hatay yolcularin bir kismi yokki nerdelerrr😀

  10. BENNNN BURDAYIM YOLCULARDAN BİRİ OLARAKKK🙂

  11. uyyy bacikomm h.gg hee bacimm biliyomm sen burdasinn zatenn bacikomm seni saymiyorum sen biliyon hangi yolculardan bahsettigimi😀 nasilsin emelimm napannn bacimm

  12. emell gii ne oldun nefes almayami geldinn yok oldun🙂 neyse ben islerime döneyim bakarim arada🙂

  13. bende iş yapıyom bacıkom arada bakıyom yemegi yaktım altını açık bırakmış oda yanmış yengemi acile götürdüm o telaşla unutmuşum geldim yeniden yemek yapıyom heheh

  14. sen neler yapıyosunnnnnnnnnnn🙂

  15. meralim bacıkom sayın gardaşşşş ikinci istegim sibel candan hançer olsun o şarkıyı çok seviyorum bu şarkımda bütün siteye gelsin hepinize armagan ediyorum ve hepinizi çok seviyorumm 3 cü şarkımıda yigenime armagan edecem daha ona layık şaarkı bulamadım halasının balına yerim onu bennnn can o can🙂

Bir Cevap Yazın

