Sibel Can – Hançer

Terk edip gititğinden beri
Kalbime lokma aşk girmedi
Sahipsiz kaldım
Yalan gibi
Bozgunum senden bile deli
Yandı mı canın benim gibi
Yaşarken öldünmü mahkum gibi
Hasretin büyür yüreğimde
Paslı kırık hançer gibi
Kader kader
Sen bize nazik davranmadın
Kader kader
Herkese eşit yazılmadın
Hayat hayat
Sen bize nazik davranmadın
Hayat hayat
Herkese eşit yaklaşmadın
Vazgeçip gittiğinden beri
Kalbime tatlı söz değmedi
Sessizim sönmüş mum gibi
Kalır paslı hançer izi
Tenim unutur mu ellerini
Gönlüm bırakmıyor sevmişleri
Yavaş yavaş yaktın beni
Zehirledin hançer gibi
Kader kader
Sen bize nazik davranmadın
Kader kader
Herkese eşit yazılmadın
Hayat hayat
Sen bize nazik davranmadın
Hayat hayat
Herkes eşit yaklaşmadın
İçin için büyüyor fırtınam
Çığ gibi
Daha çok kanatıyor aşk sancıları
Bizim çalıyor yalnızlık çanları
Daha bir ağlatıyor aşk şarkıları
Böyle hüzne can mı dayanır
Öyle bakma kalp çok kırılır
Böyle hüzne can mı dayanır
Öyle gitme kalp çok yıpranır
Kader kader
Sen bize nazik davranmadın
Kader kader
Herkese eşit yazılmadın
Hayat hayat
Sen bize nazik davranmadın
Hayat hayat
Herkese eşit yaklaşmadın…

115 Yanıt to “Sibel Can – Hançer”

  1. meralimmmmm can cağızım.işemi daldın.bye bye guzum hoşçakal.

  2. tmm bacimm bende senii öptümm bebesimii koklaa benim yerimee cokk selamm söylee annenleredee kendine iyi bakk🙂

  3. ay inanmıyorummmmmm
    emelimmmm bal bademim vışşş 😀

  4. meralimmmm muck muck 😀

  5. hehehe ablamm neyse son anda siyirdin emelin gitmesi ile zirveyi kaptin yinee yakisirr ablamaa😀 tmm ablam bende senii cok öptüm sultanimm sana iyi gezmelerr öptümm bidenemm aeo kib byee

  6. bende ablamm muck muckkkk😀

  7. suruclu Says:

    selam herkese nasılsınız wordpres ailesi sizi bilmem ama ben çok özledim sizleri bayadır çok yoğunum gelemedim kardeşim ablam gelip gitiler sınavlarım vardı amcam geldi ev işi okul herşeyle uğraşıyorum annemde kaç gündür hasta dişleri çok kötü ağrıyor benimde yarın bir sınavım daha var onuda atlatırsam biraz rahatlicam hoca dün ödev verdi bir tane müzik aleti yapın dedi ama ben güzel bir site bulamadım örnek alim bildiğiniz yada duyduğunuz bir site varsa lütfen link atarmısınız yada resimde olur neyse ben şimdilik derslere dönim saat 4 te okula gidecem hoşçakalın güzel ailem

  8. nazlimm h.g kuzumm bizde seni coook özledikk canim benim demistin evet yogun olurum gelemem diyee annede gecmis olsun canim sinavlarindada basarilar diliyorumm nazomm. bahsettigin sitelerinden pek bilgim yok netetteki gelip girip ciktigim tek burasi birde facee🙂 ins bulursun yada ben bakayim bir bulabilirsem atarim buraya seni cok öptüm kendini özletme firsatini buluncaa gell görüsmek üzeree canimm🙂

  9. hayirli aksamlarrr🙂

  10. sizede hyirli aksamlarr cemre hanim nasilsinizz efenimm😀

  11. iyiyimmm meral hanimm sizler nasilsiniz cocuklar nasil iyilermi afiyettesiniz ins🙂

  12. nazlimm bilmiyorumm kuzumm istedigin nasil birseydi ama ben böyle birsey buldum🙂
    http://www.kendinyapsitesi.com/proje.asp?id=419

  13. Temiz Kalp, Asla İki Yüzlü Davranmaz…. Yokluğunda Sevdiği Kişinin, Varlığında Şükrünü Unutmaz…!

Bir Cevap Yazın

