Zara – Seher Vakti


Seher vakti çaldım yarin kapısını
Baktım yarim kapılar sürmeli
Boş buldum ortağının yapısını
Çıkageldi bu gözleri sürmeli

Aslanım eller eller
Kokuyor güller güller
Ne bilsin eller eller
Perişan hallerimi

Açtırdım kapıyı girdim içeri
Aklımı başımdan aldı o peri
Dedim sende buldum halis gevheri
Dedi yoh yoh bir meheae sürmeli

Aslanım eller eller
Kokuyor güller güller
Ne bilsin eller eller
Perişan hallerimi

120 Yanıt to “Zara – Seher Vakti”

  1. Haddini aşmamak, kalp kırmamaktır edep..
    Dedikodudan, haksızlıktan ve ithamdan uzak durmaktır edep..
    Eyvallah kelimesi üzerine kafa yormaktır..
    Bilmediğin konuda susmak, bildiğin konuda ahkâm kesmemektir edep..
    İnsan ayrımı yapmamaktır.. Aşırılığa gitmemektir..

    Elif Şafak

  2. güzel yazmış elif şafak.
    aslında ben bu kadını sevmezdim.niyeki acep.
    bir düşüneyim. 😀
    bu arada yine tepelere çıkmışım.elimde olmadan.

  3. slm slm slm ben geldim🙂
    nasılsınız bakalımmmmm o akşam meralim şekerim ne güzel sohpet etmişiniz böyle gardaş yetişemmeiş size olsun saglık olsun
    meral hanımmmmmmm ben bikere sabah yaşlılıktan deyil güzellik uykumu uyudum kaç gündür erken kalkıyom gözlerimin altı morardı dedim bugün uyuyamda gözlerim çok çökmesin :)sonra meral gibi yaşlanmayım heheheeh
    hatice balm bal bademim zirveler sana kurban olsun sana herşey serbest gülümmmmmm 🙂

  4. ayy emelll varyaa ne oynakkk gaciisinn🙂 yok birgün erken kalkarr gencim der yok gec kalkarr gözlerim cökmesin derr yiterr yavv karar verr uyayacanmi yoksa uyumayacanmii😀 niye cöksün genc isen 🙂

  5. gecenizz hayirlii olsunn🙂 ablamm yine güzel yazilar getirmiss emell gacisii gec gelmissin nerdeydinn bugünn hee hesap ver bakemm🙂 bendee kac gündür su diyet olayina basladim yani cok siddetli tam olmasada basladim ufaktan ama ondanmi ne azcik sarsildim birden tansiyonmu düstü sekermi düstü bilmiyorum gün boyu koltukta yattim. ben önceden böyle degildim sonradan oldum😛 emel simdi dersin kesin yasliliktan diyee😀 sonra az komsum geldi biraz oturdukk oda yeni getti buraya geldim ama sanirim cimsee yokkk

  6. slmmmmmmmmm ben geldim kimse yokmuuuuuuuuuuuuu
    meralllllllll yaşlandın bacım yaşlandın tansiyonların düşüyo çıkıyo oy kıyamam sana🙂

  7. ayyyyy ömrüm hesap vermekle geçiyo zaten benimm🙂

  8. evettt bacim he yaslandimm varmi bir diyeceginnn yasakmi yoksaaa😀 evett hesapp vercennn o kaaa😀

  9. evet evet böyle kabul et canımı ye :)veririk istedigin hesap olsun bacım nedir derdin nerdemiydim bugün :)gezmedeee

  10. evettt gezmede ama üsten anlatma ince detaylara gir lütfenn🙂

  11. sabah uyudum bcaım öglen çocukları aldım öglenden sonrada komşum aşüre yemeye davet etti oraya gittim akşamda evdeydim yeterlimi bacım🙂

  12. ohh ohh afiyet olsun ye bakalimm asureyi yalniz basina. zatenn bize davet etsen sasardim saksimi düstü basina diyee nasilda bogazindan gectiiii zaten sen kendine müslümansin😀

  13. saol bacım evet yedim keşke olsaydınızda beraber yeseydik ama kısmet yoktunuz işte ben sizin yerinizde yedim merak etme sen he kendime müslümanım ben🙂

  14. herkese iyi geceelr byyyyyyyyy

  15. herkese günaydınnn byyy😀

  16. günaydın.hayırlı sabahlar.
    hayırlı cumalar.

  17. emellll afiyet olsun bal bademim.aşure yemişsin.benimde canım çok istiyor .başlasamda yapsam.çok telaşlı şu aşure yaaa.
    hepsini ayrı ayrı pişir karıştır.neyse yapcez bakalım.

  18. ALLAHIN Rahmeti ve Bereketi Sizinle OLsun ♥
    Kalpler Vardır Sevgiyi Paylaşmak İçin ♥
    İnsanlar Vardır Dost/Luğu Yaşatmak İçin ♥
    CUMA/LAR VARDIR KUTLAMAK İÇİN AF DİLEMEK İÇİN♥
    Gönül Güneşiniz hiç solmasın yüzünüz Aydın olsun ♥
    Kabriniz NUR Eviniz Huzur Makamınız FİRDEVS ♥
    Dualarınız Kabul OLsun CUMAMIZ MüBAREK OLSUN♥

Bir Cevap Yazın

