Ferhat Göçer – Yanındayım ♥


Ne güzel günler yaşamıştık seninle
Ben hatırladıkça hala gülümsüyorum
Ne güzel korkardın yanıma geldiğinde
Her an her hücremle özlüyorum

Ne kadar uzak olsanda
Ben yine yanındayım
Toprağa dokun avucundayım avuncundayım
Ne kadar yanlız olsanda ben yine yanındayım
Ağlama artık yalvarırım

Hatırla sana nasıl söz vermiştim
Ölüm bizi ayıra dek derdim
Bak ayrıldık ama hala sen benim
Hem gündüzüm hem gecemsin

Ben yine yanındayım
Gökyüzüne bak ben oradayım ben oradayım
Ne kadar yanlız olsanda ben yine yanındayım
Gülümse biraz yalvarırım

Ne savaşlar verdik ne dostları kaybettik
Ne uykusuz geceler geçirdik
Ne yılları tükettik ne ülkeler terk ettik
Ne çok sevdik sevildik

Ne kadar korkmuş olsanda ben yine yanındayım
Toprağa dokun avucundayım avucundayım
Ne kadar üzgün olsanda ben yine yanındayım
Unutma beni yalvarırım yalvarırım
Ne kadar yanlız olsanda ben yine yanındayım
Ağlama artık yalvarırım
Yanindayim….

61 Yanıt to “Ferhat Göçer – Yanındayım ♥”

  1. tuba_asi Says:

    bu arada alicim senlede tanışma fırsatımız olmadı bursadaymışsın okuyomuşsun diye aklımda kalmış doğru mu bilmiyorum geç oldu biraz ama yoğunluktan gelemiyorum hoşgeldin aramıza 🙂

  2. vayyy selmammm zirvelerdenn selamm kuzumm öptümm canom nasilsinnnn iyimisinnn🙂

  3. tuba_asi Says:

    müjgancım ellerine sağlık getirdiğin haberler için yorumları okuma fırsatım olmadı hepinizin iyi olması dileğimle bol bol öptüm 🙂

  4. tuba_asi Says:

    iyiyim ablam iyiyim sen nasılsın 🙂

  5. bende iyiyimm selmamm sükür ayni tenpoo devam ediyouz istee🙂 dersler okul nasil gidiyorr🙂

  6. tuba_asi Says:

    ablam müsadeni istesem bana tatil yok biliyorsun inş iyisindir çok öptüm özledim yine gelirim iyi geceler🙂

  7. tuba_asi Says:

    sınavlarım iyi geçti ilk stresi atlattık düşük notum yok o yüzden mutluyum ablam inş böyle gider hepsi🙂

  8. tmm canimm müsade seninn allah kolaylik versinn kuzumm bizde seni özledikk canimm ins kisa zamanda görüsürüz seni cok öptüm aeo kib byee🙂

  9. ins selmamm senin adina cok sevindimm canimm rabbim devamini getirsin ins öptümm canomm🙂

Bir Cevap Yazın

