Zirve-İstek Uygulaması

Bu uygulamanın amacı sitemizde açtığımız sayfalardaki paylaşımların tamamen sizin istekleriniz doğrultusunda olmasını sağlamak olup, bu sayfadan itibaren zirve yorumlarını yapan kişiler, sahip oldukları zirve sayılarının yarısı kadar istedikleri şarkıdan sayfa açtırma hakkı kazanacaktır. Yani 2 zirve 1 isteğe eşit anlamına gelmektedir.
Bu uygulama daha önce yaptığımız zirve yarışmalarından farklı olup bir bitiş süresi yoktur. Şuandan itibaren sürekli devam edecek bir uygulamadır.
İstekte bulunma hakkına sahip olan üyelerimiz, ana sayfamızın sağ tarafında bulunan menünün sayfalar başlığı altındaki istek sayfasına tıklayarak isteklerini yorum şeklinde yazabilirler.

133 Yanıt to “Zirve-İstek Uygulaması”

  1. uzunn zamandırr yktmm kusuruma bakmayınn herkezii çokk özledimm

  2. İnsanlara sonsuz güvenim vardi, art niyet aramiyordum..Şimdi mi sadece korkuyorum, cünkü hangi niyetle geldiklerini bilmiyorum..

  3. emelimmm gecmiss olsunn bacim dr gitt gii niye agriyorkii bir baktirr ihmal etmeee hadi benim basim yasliliktan agriyorrr senin niye agriyorr bacim yoksamm nineliktenmi😀

  4. anaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  5. adaşımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm h.g. nasılsın canım gelir gelmez zirveye yerlşetin balım bak yerimn seni 🙂

  6. emosumm h.g bacimm yaa evet kayiplardayin yinee nasilsin bacim öptümm senii iyimisinn ne var ne yok basla bakemm bir yerlerden nirdeydin🙂

  7. yenii sayfamızz hayırlıı olsunn..fıkralarda çokk güzelll..oyumuu kullandımm hayırlıı olsunnn…pekk yorumlarıı okumadımm hekezz iyidirr inşş..benimm canımm sıkkınn bu aralarrrr😦😦 o yüzden gelemedimm..😦

    bu aradaa muharremm ayına girdikk..rabbimm hayırlıı kılsınn inşş…

  8. ooooo meralim bacım sende h.g bal baklavam nasılsın yaşlı bacım benimn benimkide yaşlılıktan agrıyo galiba🙂

  9. ayyyy görmüğyomm inannınn..adaşımmm meralimmmmm canlarımmm nasılsınızz..benn iyiimm..çokk özledimm sizleriiii ve sizlerlee dertleşmeyii….ehhhh iştee iyi olmaya çalışıyorummm😦

  10. aaa emosumm ne oldu bacimm hayirdirrr ins önemli bir sey degildir bacim SIKMA canini gecer bacim ins üzme kendini

  11. hayırdır adaşım niye canın sıkkın ne oldu anlatmak istersen dinleriz bacıkom

  12. adaşımm mazurr görr bacımm😀 zirvenii kaptımmm..😀 yoksaa senn zirveerinn kraliçsisinn…canım benimmm..

  13. bizde seni özledikk emosumm yaaa kayinvalidenler hacdan döndüler onlarla ilgileniyon diyee tahmin ettik bu arada allah kabul etsin haciliklarinii

  14. yaa canlarımm kayınvalidemleredeydimm git gell…bi de ananemm hastaneye yttı gene😦 dr lrr artıkk umutt yokk dediii..ona canımm sıkıldıı😦 3 gündürr yerdemiiym göktemiyim bilmiyommm😦 en fazla 3 ayy yaşar dedilerr..😦 ama her ann değişebilirmişş…1 hafta daa olabilirmişş…çokk kötüyümmm😦 yazarkenn bilee ağlıyomm…çokk ktüyümm çokkkkkk

  15. bilmemm farkindamisiniz ama ustam yeni uygulama yapti yani 2 zirve yapan istek sarki istiyor sayfa acilcak ve isteginizi yan taraftaki istek sayfasina yazcaksiniz🙂 yani emosum 1. zirveyi akptin hadi 2. zirveyide kapta hemen bir istek sarkida bulun🙂

  16. aminn meralimmm aminn cnaımm..geldilerr çok şükürr…eksikk olmasınn gelen gidenn dee daha hala bitmedii…bi de geçenn haftaa hasta oldumm yattımm hepp..bi yandann kayınvalidemlerr bi yandann annemm bi yandannn bennnn….alahımmm daraldımmm resmennn…isyann etmiyorumm amam çokk fazlaa geldiii bu seferrrr😦

  17. öyemii meralimm..okudumm irvee yazısnıı anlamadımm ama şmd anladımm sen anlatıncaa..kafammm bulutluu bu aralarrr..anlamakdaa zorlnıyommm…yavuzz bilee bi şeyy diyoo duymuyomm..dalgnımmm hepp…😦

    bu aralarrrrherhaldee bu da geçerr ağlama zlfi siyahım tam bana göree bi şarkıııı

  18. aaa çok geçmiş olsun bacım allah şifa versin canım ne yapcnn ölümlü dünya insan sevdiklerini hiç kaybetmek istemiyo ama ölüm geldimide alıyo ellerinden götürüyo 4 gün öncede ben halamı kaybettim hemde hasta bile deildi 62 yaşında sabah köye süt toplamaya gelen araba altına almış geri geri giderken çok acı geldi ama işte insan oglu herşeye dayanıy dayanmasan kafayı yiyosun bacım sabırlı oll elden gelen yok allah şifa versin ço geçmiş olsun

  19. hmm anladim emosumm cok gecmiss olsunn bacimm yaa ama kendini üzmee anneanen icin hakkinda neyse allah onu nasip etsinn bacimm allahim yataklik ömür vermesin emin ol bu daha zor olur.sonucta bu canlar bize emanet rabbimin hikmetinden sual sorulmazz yani bacim er gec basimiza gelcek birsey ama er ama gec bizler sabredip amenna demekten baska birsey düsmüyor

  20. aglama bacım aglam sabırlı ol rabbim sabrımızı deniyo bugünümüze şükür herzaman

  21. yaa canlarımm kusurumua bkmayınn elerimm ttriyoo yazamıyomm..çok kötüyümm.çıkayımm bennn..herkzee kocamann öpüyorummm..ananeme gidicemmm gene…

  22. ayy adaşımm çokk üzüldümm canımmm…başınn sağolsunn…evett rabbimden gelenn her şeyyy hyreılısıı…

  23. tmm emosumm kendinii cok yipratma bacim bak bir söz var aglama aglamayi getirir diyee bizler az daha metantli olmaliyiz rabbim beterinden korusunn bak böyle yapma hasta olursun.raabim acil sifalarr versin emosum seni öptüm bacim aeo kib.

  24. tmm adaşım çok üzme kendini herşeyin hayırlısı olsun a.e.o. aglama hayat devam ediyo bak sonra sende hasta olursun öptüm bacım görüşürz
    çok saol allah razı olsun benimde içim yanıyo valla hala ama işte hayat devam ediyo

  25. emelimmm bacikomm bende cikayimm islerim duruyor ilac almistim az etkisini göstermisken iyiken islerimi yapayim sonra görüsükk bacimm sende bugün hemen dr gidiyonn baktir gögsünü saglik ihmale gelmez bak dr gidip geldigini suraya yazcan bugün burdan okuyacam hadii öptüm bacim aeo kib byee

  26. tmm bacım bend eçıkıyom zaten çocukları alcam okuldan gidecem bu gidişle dr a başka çaresi kalmadı bende seni öptüm kolay gelsin bacım by

  27. bu aradaa ustamm bu mesajimi oku gerci kendinde görürsün🙂 emos ablanin bir zirvesi var eklemeyi sana biraktim bende iyice isi kapmak icin eklemedim okeymi ustamm hadii byee🙂

  28. lapaaaa lapaaaa karrrrr yagiyorrrrrrrrrr😀

  29. birr koca tencere asure yaptim yemek istiyen cemre asiye buyursun😀

  30. BuLutLαr αğLαrmı” dedim .” AğLıyor işte ” dediLer.” AğαçLαr üzüLürmü ” dedim….” YαprαkLαrını bile döktü ” dediLer….” Rüzgαr kızαr mı ” dedim ….” Kızmαsα eser mi ” dediLer.
    …” O beni Seviyor mu “dedim.BαşLαrını öne eğdiLer.” Sevseydi yαnındα OLurdu ” dediLer.. SuSTumm .. SuSTum .. SuSTum ..

  31. meralim aşüreni gördüm bacım fecede eline koluna saglık allahım kabul etsin çok güzel gözüküyo baalım sen yaparısnda güzel olmazmı bee🙂

Bir Cevap Yazın

