Sibel Can – Cemrem


Cemrem buralardan gittin gideli
Hasretini giydim dağlarda gezdim
Gittiğinden beri şuram yanıyor
Acıya çileye derde mimlendim

Her nereye baksam sen orda oldun
Dağ bayır demedim dolandım durdum
Ey kaşına gözüne kurban olduğum
Göz yaşımda bile resmini gördüm

Cemrem ben sensizken aklımdan oldum
Dişlerimi sıktım elimi ovdum
Dosta küskün etti hasretin beni
Başımı devirdim de yasa büründüm

Ey kaşına gözüne kurban olduğum
Göz yaşımda bile resmini gördüm…

166 Yanıt to “Sibel Can – Cemrem”

  1. neysee benn o zmann yavaşdann kaçayımm..eğerr uyumazsamm gelerimm…bizim yengee var ona bakarımm olmazsaa..çayy demlemiştimm ama gelenn giden olmadıı..😀 herkezee kocamann kucak dolsuu slmlarr ve sevgilerr..öpüyorumm hepiniziii….aeo..kib..

    by byyy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrrrr

  2. giderr ayakk zirveyi de kaptımm kusuruma bakmaa adaşımm vall zirvedeykenn karr bi daha güzell yağıyoo sayfayaaa…😀😀 yanii özendirmekk gibi olmasın ama adaşımmm gerçii senn uladağdann iyicee alıyondurr dağğ havasınıı…😀 neysee susutummm sustummmm…😀😀 fazlla çenemm açıldııı…😀 neme lazımm kızarsınn flaana…😀
    şaka bi yna adaşımmmmmmmmmm çokk öpüyorumm sseniiiiiiiiiii

  3. adaşımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm bak yiyecem seni zirveye iyi alışıtın getirme beni yanına aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa olmazkine böyleeeeeeeeeeeeeeee bide hava atıyo yaaaaaaaaaaaaaaaa🙂

  4. bak hele yaaaaaaa bide zirveye çıkmadan az az yorumlar atmış yaaaaaaaaa🙂 yok çıragımla konuşmuyom adaşım buaralar az konuşuyoz nazar deydi bize🙂 çıragım çok yogun fırsatımız olmuyo konuşmak için olsun gine konuşuruz onun işleri olsunda gerçi çok alıştım hergün konuşmaya çok özlüyom konuşmayınca :)canımcıgımııı🙂

  5. Sen canımın içindesin, canımsa senden habersiz…
    Dünya seninle dolu, dünya senden habersiz…
    Gönlüm, canım nasıl bulsun seni?
    Çünkü sen tümüyle gönüldesin…
    Gönülse senden habersiz…

  6. Kapali bir kutu gibidir “HAYAT”..Neyi ne zaman yasayacagin,Seni nelerin bekledigini hic bir zaman bilemessin..Hayatinin böyle devam edip gidecegini düsündügün bir anda, hayatinin rengi degisebilir.”HAYAT SÜPRIZLER´LE DOLU”diye bosuna dememisler…Umarim herkesin hayatina giren süprizler,güzel süprizler olur..

  7. iyi gecelerrrrrrrrrrrrrrr

  8. hopsss hayırlı geceler sanırım herkes güzellik uykusunda🙂

  9. adaşımm yerimm seniiiiiiiiiiiiiiiiii ne olmuşş gıı zirvenii yemedikk 😀 bakk bakkk

  10. sultan ablaaaaaa burdamısın sennnnnnnnnn

  11. yeni zirvende hayırlı olsun abla bunuda kaydettim🙂

  12. hayirliii gecelerrr

  13. paşamm yenii gördümm sana da i,yi gecelerrrr ablasıı
    emell ablanıı msn dee matt etmeye çalışıyomm görmedimm canımm

  14. meralimm dee gelmişş h.g backomm iyi gecelerr

Bir Cevap Yazın

