Ferhat Göçer – Yanına Kalmaz

Yalnız bir şehir, hasret bir kahır, yanarsın sen de
Bir gün gelir, yüreğin acır kanarsın sen de

Tuttuğun eller yakar seni de
Gittiğin yerler yutar seni de
Kendine kalır, bir gün beni de anlarsın sen de

Yanına kalmaz çekip gidişin
Yanına kalmaz yakıp gidişin
Böyle mi mutlusun ne senin derdin

271 Yanıt to “Ferhat Göçer – Yanına Kalmaz”

  1. dedikodumuuuuuuuuu yapmayınnnnn lennnnnnnnnnnnnnn dalarım bak sizeeeeeeeeeeeeeee🙂

  2. ayy çokk güzeldii rüyaayeşillerr içndee bi sofrdaa oturuydukka daşımlaa meralimmm..sabahh aradım iştee hemm sesin duyayım diyee…

  3. haklisinn emosumm😀

  4. ahhahahahah buda size kapakkkkkk olsun canlarımmmmmmmmmmmmm :)size bu zirveyi bırakırmıyım ben hiç beni çok iyi tanımışınız tebrik ediyorummmmmmm🙂

  5. bakkk demedim mii merallllllllllllllll…valla buu kadındann korkulurrrr…😀 ehh daımm sen gelcenn elbettt nasılll yicemm senii çiğ çiğğğ…😀 hemm dedikodunu yapmıyozz…olanıı söylüyozz bakk haklıı çıktıkkkk…😀 naberrrrrrrrrrrrrrrr

  6. bak rüyanda bile ne ka iyi biri oldugumu belli yeşiller içindeymişimmm🙂

  7. emellll valla bacimm bunu unutmaaa yazdim bir yeree bak bunun intikamani alcam senden sen durr😀

  8. herhaldee attığınn herr adımı biliyozz…ne sandınnn…😀

  9. adaşımm bunuu unutmaaa nasıll intikam alıcamm sendennn….😀 hadiii gitt iş mi yapcann ne yapcannn….😀

  10. ayyyyyyyyyyyyyyyyy beni çok güldürdünüz çok yaşayın hemi sizzzzzzzzzzzzzz heheh yazın len heryere yazsanız ne olur siz bana zirveman dermisiniz adımın hakkını vermme lazım demi ama şimdiiiiiiiiiii🙂

  11. anladim emosumm allah hayirlara cevirsinn bacimm güzel rüyaymiss🙂 evett bacimm pusuda bekliyormus o yüzden bizler zirveye ciktigimizda hemen günagimizi aliyorr yokk özelikle yaptiniz diyee cünkü kendi öyle yaptigi icin herkesi kendi gibi görüyorr ama ben dellenmem sadece intikamimi alirimm o kaa😀

  12. merralimm boşverr canımm..akşamam msn dee bu bacıyıı nasıll altt ederizz bilharee konuşlaımm canımmm..😀

  13. evet evet çıkıyorum çocuklarımı alcam mucuk mucuk sisze bu sefer gittim zirve zamanı gelirim byyyyyyyyy

  14. ee meralimm boşun dememişlerr…kişiyi nasıl bilirsin kendin gibi diyee…işteeee…şekill A da görüldüğüü üzeree…😀 adaşımmmmmmmmmmmmmm😀

  15. sana da mucukk hadii gitttttttttttttttttttt😀

  16. neysee meralimm canımm bende çıkayımm artıkk…müsadenlee canımm…

  17. ee emelllll hani senin isinn vardiii neysee yalancinin mumu yatsiya kadar yanarmis sen bir daha dersinn gittim isim var diyee tenbell gecii cekildin kenaraa yorum yazmamak icin sonra zirveye oturrr ne ala memlekett😀

  18. evett emosumm haklisinn bacimm🙂 tmm bacilarr öptümm ikiniziii size hayirlii günler diliyorumm bende ustaman istedigi parcadan sayfa acip cikayimm kendini iyi bakinn aeo kibb byee

  19. meralim canımm bendee çıkayım canımm..yavuzz gelirr birazdan beklemesinn haızrlancamm ancaa…senii çok öpüyorumm..görüşmekk üzeree bacıkomm…bynbyyyy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrrrrrrr

Bir Cevap Yazın

