Hadise – Aşk Kaç Beden Giyer


aşk kaç beden giyer
seversen yanılmadan korkmadan korunmadan
döktüğün o yaşsa da ah vah olmaz
gerçeğiyse duygunun aldanışlara kanmaz
aşk demek emek demek vah vah olmaz
sen taşırsa hisleri yaşarsa sisleri
kalp burada dermi
oo yabancı sözlere yalancı gözlere güm güm edermi
bi kalp kaç defa sever
orada bana da var mı yer
söylesene sevgilim aşk kaç beden giyer
her bedeni aşk sanan kaç tene o can değer
aldatansa sevgilim bu oyunu kaybeder
seversen yanılmadan korkmadan korunmadan
döktüğün o yaşsa da ah vah olmaz
gerçeğiyse duygunun aldanışlara kanmaz
aşk demek emek demek vah vah olmaz
sen taşırsa hisleri yaşarsa sisleri
kalp burada dermi
oo yabancı sözlere yalancı gözlere güm güm edermi
bi kalp kaç defa sever
orada banada varmı yer
söylesene sevgilim aşk kaç beden giyer
her bedeni aşk sanan kaç tene o can değer
aldatansa sevgilim bu oyunu kaybeder
bi kalp kaç defa sever
orada banada varmı yer
söylesene sevgilim aşk kaç beden giyer
her bedeni aşk sanan kaç tene o can değer
aldatansa sevgilim bu oyunu kaybeder
söyle hadi durma aşk kaç beden giyer
aşk kaç beden giyer

316 Yanıt to “Hadise – Aşk Kaç Beden Giyer”

  1. tmm gözdem konuşuruz bacıkom seni çok öptümmmmm iyi geceler bacıkom bybyby

  2. verelim giii nolucak bide bakmisiz asi 2 cikmiyormu bize süpriz yapiyorlar ve tekrar bir araya geliyor asi ve demir iki sezon sürüyorrrr dizimizzzz hehehe ben galiba cok uctum ulen beni gece gece costurdunuzzz😀

  3. alman pastalarını untmayınnnnnnnnnnnnn millet gelirkennnnnnnnnnn kızlarr sizi yerim bu sefer ben🙂

  4. neyse canolar bende cikmaliyim basimda bekleyen varrr

  5. tamam kaderim istedin alaman pastasi olsunn😀

  6. tmm aylam sanada iyi geceler öptüm kaderim seniiiiiii 1 mayısat geliyonuz demi şimdiiiii herşey tmmm

  7. gözdemm bende senii cok öptümm bacimm biz son gelismelereden seni haberdar ederizz bacimm cok öptüm yigidomuda senide enisteem selamlarr aeo kib byee

  8. kızlar ben şimdi gerçekten gittim kendinize iyi bakın Allaha emanet olun tekrar iyi geceler öpüldünüz😀

  9. aylammm senidee cokk öptümm bacimm iyii gecelerrr tatli rüyalarrr hee alman paslarida vardi dimii olsun hallederikk kizceleride senide cok öptümm aeo kibb byeeee🙂

  10. emelimmm bizde ciksakk bacimm yoruldumm valla biliyonn artik yaslilikkk dayanamiyorumm 🙂 hadii senidee cokk öptümm bacimm aeo kibb byeeee🙂

  11. melosum biz sevomla 3 lü görüsme yapalim ve bilet ti gündü tarihti yarin kesinlestirelim bacikom ok mi hebinizi öpüyorum iyi geceler diliyorummmm
    diyer görüsemedim canlarimada cok cok selamlar yolluyorummm onlarida tane tane öpüyorum
    hosca kalin

  12. tmm meralim bizde çıkalım bacım sanada iyi geceler senide çok öptüm bybyby

  13. günaydın canlarım.hayırlı sabahlar.

    TABİKİ HATAYYYYYYY 😀

    evet evet evetttt

  14. meralim ben akşam erken yattım.
    sabah kalkınnca çağrını gördüm.canım benim
    hatay ve 1 mayısı karalaştırmışsınız.benim içinde uygundur.
    naci abinizle bir daha konuşalım.kesinleştirelim .ben size kesin bilgi veririm olurmu.
    bu gün komşular sabah kahvesine gelecekler.ortalığı tplamdım daha .sonra görüşürüz canlarım bye bye.

Bir Cevap Yazın

