Yavuz Bingöl – Yemin


Bu Sevdanin Dalinda Hep Yanmaya Mi Yemin’in
Erken Gelen Hazanada Hep Solmaya Mi Yeminin

Bulutlarda Yansin Diye Adini Dağlara Verdim
Toprağa Anlatsin Diye Sesimi Sulara Verdim
Her Mevsim Uyansin Diye Sevdami Bahara Verdim
Dört yana Savrulsun Diye kokumu Rüzgara Verdim

Bu Sevdanin Kapisini Hep Calmaya Mi Yeminin
Yanan Kalbimin Ahını Hep Almaya Mi Yeminin

176 Yanıt to “Yavuz Bingöl – Yemin”

  1. ne diyonn adaşımmmmmmmmmmmmmmm yüzüme de heleee…😀 sendenn korkann senin gibi olsunnn..😀 varmıı bekkemmm dicenn çıktımm iştee zirveyee…😀

  2. meralllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

  3. hadi çık bakalım rahat etsin için 😀

  4. bakkkkkkkkkk ben biliyom bunlar bekliyo zirve için gördünmü balacım bak adaşıma yiyecem len ben bunuuuuuuuuuuuuuuu :)merali beklerken adaş çıktı piyangodannnnn

  5. zuha ha ha haaaaaaaaaa
    muha ha haaaaaaaaaaaaa ay ALLAHIM.

  6. ahandaa vallaaa oturdummmm…😀

    ablammmm adaşımmm iyi akşamlarrcanlarımmm…ikinizi dee çokk öpüyorummm…bir yandann sofrayıı hazırlıyodummm..bi açayımm dedimmm..anacımmm bakk 2 işiminn aradındaaaa zirveyiii kaptımmm..
    adaşımmmmmmmmmmmmmmm bu d sana kapakkk olsunnnn…😀 ayyyyy şmd yemeğimii rahatt rahatt yerimmm…😀

  7. ayyyyyy ölcem kahrımdan yaaaaaaaaaaaaaaa ulne biz yapalım yorumları sen gel yerleş zirveye demiiiiiiiiii oh ne ala muaallaaaaaaaaaaaaaaaaa ):

  8. EMOŞŞŞŞŞŞŞŞ yerim seni .zirven hayırlı olsun.

  9. kızz ne psususuu…inan yenii geldimm eveee yavuzz hberleerre daldıı bendee yemeklerii ısıtıyodummm…pc yii açtımm…bugünn içerde yiylim dedii yavuzz tv karşısınıdaaa….bakemm dedimm geln gidenn varmı diyyeee

  10. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gidip yemegini yesene ilala emekten önce bende laf yiyecen demiiiiiiii kadına bak yaaaaaaaaaa

  11. canlarım bana müsade sofrayı kurayım .naci abiniz acıkmış.
    sonra görüşürüz.öptüm ikinizide. 😀

  12. dabi dabiiiiiiii pusuda bekleyin bekleyin oturun zirveye demiiiiiiiiiiii yok öyle yagma arkdaşşşşşşşş yedim size bennnnnnnnnnn🙂 hatice abla kızsana ya şunlara bizim zirvemizi kaptı senle ben oturcaktık zirveyee🙂

  13. iyi hadi gidin yemekelrinizi yiyin gece bunu revanşını yaparız bende çıkıyom size afafiyet bal şekr olsun löp löp et olsun🙂

  14. ayy kızımm ben hamaratt karıyımmm naberrr….yemekdee ısıırımm,sofra da kururımm,,tel çaldıı ona da bakarımmm….gelirr bidee adaşımın pişirdiğii zirveye de oturuurmmm..😀

    ablammmmmmmm canımınn içii nasıınn iyimisennn…emree krdeşimm nasıllarr…duydumm canınn sıkılmışşş…sıkmaa pamuğumm..verboşşş..sinann kardeşime de geçmişş olsunn…

  15. bendee çıkıorummm…ikiniz ee çokk öpüyorummm…
    görüşmekk üzereeee…pc bana alırsa bu gecee erkendenn burdayımm..yoksa fatmgülün suçunuu arıcammm…😀
    hadii gitiimmm..

    by byyy

  16. bursa ligi yasanmiss heheheeee emelll all sen benii günagimii ama benden golu beklerken bursa kendi kalesine gol atmiss hahahaaaaaaaaaaaaaa😀

  17. emell duaa ett komsu geldi yoksa sana bir avrupa golu atardimm😀

  18. caniminn icii ablamm iyi olmanaa sevindimm hee sen bana gül kokulumm dee gönül sultanim dee ne dersen dee🙂

  19. gözlerime bak orda sen varsin😦 aglamak istiyorumm

  20. slm ben geldimmmmmm🙂

  21. adaşım nerdsinn gııııııııııııı zirveye çıka çıka yoruldun belliiiiiiiiiii uyudun kaldın🙂

  22. meraldeeeeeeeee uyuyodur kesinnnnnnnnnnn yaşlı bacım benimmmmm

  23. ahhhhhhhhhhhhh çırakçıgım nerelrdesin gülüm dalım petegimmmmmm gel şurda ustacıgını yanlzı bırakma şekrimmmmm dön artık sahalara🙂

  24. hepinize iyi geceler.mışıl mışıl uyuyun gari.

Bir Cevap Yazın

