Gülben Ergen – Yarı Çıplak

Aradan geçen yıllara sor
İki aşık aşkı unutur mu?
Aşkın huzur meleğisin sen,
Rüzgar seni hiç uyutur mu?
Sıradan bir ayrılığı seçtim
Gerekende oydu gözüm ıslak
Ben kalpten ayrılanı geçtim
Kalbim elinde yarı çıplak!

Bir ben mi yaşlandım yoksa anılar mı?
Gönlüm kıpır, kıpır mı yoksa sıradan mı?
Bir ben mi öfkelendim aşkın acısından?
Kalbim utandı ilk kez kendi yarısından
Aşk tanrısı haberi yok göz pınarı ıslak
Sensiz hiç değeri yok kaldı yarı çıplak

Ahh zalim hayat, vicdansız hayat
Kıs kıvrağa saplandım ortasından
Hislendim kimsem yok sana geldim
Baktım hiç kimsem yok sana geldim

Aradan geçen yıllara sor
İki aşık aşkı unutur mu?
Aşkın huzur meleğisin sen,
Rüzgar seni hiç uyutur mu?
Sıradan bir ayrılığı seçtim
Gerekende oydu gözüm ıslak
Ben kalpten ayrılanı geçtim
Kalbim elinde yarı çıplak!

184 Yanıt to “Gülben Ergen – Yarı Çıplak”

  1. sendemiiiiii bekliyon yoksa meralimö🙂

  2. bennnnnnnnnnn

  3. ahahahah o çok zor bacım bennmişşşşşşşşşşş yesinler ben varken sen nasıl çıkarsın gııııı🙂

  4. ulannn emelll yine yirttinn rahat ettinmii hadi hayirlii olsunn🙂

  5. tmm emell simdi kaybola bilirsinn zirveye ciktinya simdii eminim sesin kesilirrr🙂

  6. ya bide dün geceden zirvem vardı onuda kaydettimi garadaş zirvem çok ya sayamyorum artık unutuyorum kaçtı diye :)hehehehehe

  7. emelll, pasammm yogun birazz gelemedi ben kaydettim zirvelerini ama bence bu kadar havalanma ben senin o havani söndürürüm dicem ama yeni yildan sonraa hangi sarki diyee düsünmeye basladiginda tavuk gibi havann söncek ama ben ondan önce senin havani söndürcem sen merak etmeee🙂

  8. ne olduu emell hanim pustunuzzz🙂

  9. Gecenin sırrına vakıf olanlar mutlu uyuyanlar değil mutsuz uyanıklar.
    Gecenin sırrı kapılarını ancak acı çeken kalplere açıyor.
    Bu yüzden geceler uykudan çok uyanıklık taşıyor.

  10. herkese iyi gecelerr

  11. günaydınn herkse hayırlıı pazarlarrr🙂

  12. kaçç gündürr misafirlerimizz vardıııııı heoo onlarlaaa ilgilendmm buralardaa gezdikk hiçç uğrammaa vaktimmm olmadıı burayaa

  13. kahvaltııı hazırrrr🙂

  14. Tuba Büyüküstün Bu Davranışıyla Bir Kez Daha Gönülleri Fethetti
    Tuba Büyüküstün’den örnek davranış.
    Anne olmaya hazırlanan güzel Oyuncu, doğum sonrası hediye kabul etmeyeceğini, bunun yerine ikizleri için düzenlenen fidan kampanyasına bağışta bulunulmasını istedi.

    HEDİYE YERİNE TEMA’YA BAĞIŞ

    Büyükaşk yaşadığı Onur Saylak’la geçtiğimiz aylarda sadece ailesi ve çok yakın dostlarının katıldığı sade bir törenle evlenen Tuba Büyüküstün, anne olmak için gün sayıyor. Her geçen gün artan bir heyecanla dünyaya gelecek bebeklerini bekleyen çift, müthiş bir projeye de imza atıyor. Doğumun ardından gelecek hediyeleri kabul etmeyeceklerini; çünkü ikizlerinin tüm ihtiyaçlarını karşıladıklarını açıklayan çift, bunun yerine TEMA’ya bağışta bulunulmasını istedi.

    BAĞIŞ YAPAN SERTİFİKA ALACAK

    Hamileliğinin yedi buçuk ayını geride bırakan Büyüküstün’ün hayranları bu çağrı üzerine TEMA’yla ortak bir organizasyon düzenled. Sanal alemde binlerce üyesi olan Tuba fanları, doğacak ikizler için TEMA’ya yapacakları bağıştan sembolik bir sertifika alacaklar. Bu sertifikalar doğum sonrası Büyüküstün’e ulaştırılacak ve ikizler adına bir orman oluşturulacak. Tuba Büyüküstün ve Onur Saylak, yakınlarına da hediye yerine bu organizasyonlara destek vermeleri için çağrı yaptı.

    TUBA, NORMAL DOĞUM İSTİYOR

    Doğumuna bir buçuk ay kalan Tuba Büyüküstün, normal bir doğum yapmayı planlıyor. Her gün düzenli olarak yürüyüş yapan Büyüküstün, ikizlerini Caddebostan’daki yeni evinde büyütecek

  15. yarındaa sınavlarım başlıyoo kabusslarr gerii dönüyorr🙂

  16. gelenn yokk heraldee yine uğramayaa çalışıcamm byyyyyyyyyy

    asii wordpresimmee sevgilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr🙂

  17. slmmmmmmmmmmmmm ben geldim nasılsınızzzz baklaımm sabah çekrim gelmiş sınavlarda başarılar canım

  18. Hani “ne yaparlarsa yapsınlar hep çok sevdiğin insanlar” var ya, Onların seni en çok üzenler olması, ne garip”

  19. bugün gelen giden yok
    meralin misafir varrrrrr
    hatice ablam hastaydı nasıl oldu acaba bal bademim nşallah daha iyidir
    gardaş da yogunmuş
    adaşım nerlerdesin gıııııııııııı hala misafirinmi var yeter bu ne🙂
    şekerim nrelerdesin gel iki lafın belini kıralım

  20. ¸.•**SELAMUN ALEYKUM•**•.¸¸.•****•.¸¸.•**•.¸ KALBİNİZ ¸.•**•.¸¸.•**•.¸ HANGİ ¸.•**•.¸¸.•**•.¸ GÜZEL ¸.•**•.¸¸.•**•.¸ ŞEY ¸.•**•.¸¸.•**•.¸ İÇİN ¸.•**•.¸¸.•**•.¸ ÇARPIYORSA ¸.•**•.¸¸.•**•.¸ ALLAH ¸.•**•.¸¸.•**•.¸ONU.•*…*•.¸¸.•**•.¸SİZ¸.•**•.¸¸.•**•.¸SEVDİKLERİNİZE¸.•*……*•.¸¸.•**•.¸ .•*…*•.¸¸.•**•.¸VERSİN¸.•**•.¸¸.•**•.¸YÜREĞİNİZDEN¸.•**•…SEVGݸ.•**•.¸¸.•**•.¸HUZUR¸.•**•.¸¸.•**•.¸ MUTLULUK¸.•**•.¸¸.•**•.¸ EKSİK OLMASIN¸.•**•.DUALARINIZ¸¸.•**•KABUL OLSUN.¸ ¸.•**•.¸¸.•**•.

  21. emell ablaaaaaaaaaaaaaaa

  22. aa ustamm hastaaa mıı olduuu çokkk geçmişşş olsunn ablammm kendinee iyii bakkkk

  23. ablaa yokkmusunn yaaaa

  24. ozamnn benn çıkayımm ablammm öptmm seniiiiiiii

  25. iyi gecelerrrrrrrrrrrrrr aaaaaaaaaaaaa buralar ne ka sesiz geçmiş bugün böyle gelen giden olmamışşşşşş

  26. meralim misafirler senin haşatını çıkardı galiba gelemedin🙂
    neyse bende kaçar herkese iyi geceelr byyyyyyyyyyy

  27. Günaydın.Hayırlı sabahlar canım ailem.

  28. canlarım cumartesi ve pazar günü yattım kalktım.
    bir halsizlik vardı.burnum aktı durdu.
    ben yaşlandım artık.bu ikinci soğuk algınlığım oldu.
    bu böyle ya..ALLAH beterinden saklasın.

  29. pazar günü sessiz geçmiş.şekerim gelmiş.bal bademim gelmiş.meralim sen niye yoksun.sitemizin direği.yoksa sendemi hasta oldun cano.

  30. ARZU ETTİĞİM HER ŞEYİ KENDİME ÇEKEBİLME YETENEĞİNE VE KAYNAKLARINA SAHİBİM KENDİ ENERJİMİ KULLANARAK HAYATIMI HER KONUDA İYİYE GÖTÜRME GÜCÜM VAR. GEÇMİŞİMDEN VE BÜTÜN KORKULARIMDAN KURTULUYORUM. ÖZGÜRÜM.BU YENİ BİR GÜN, YENİ BİR FIRSAT. GELECEK İÇİN ENDİŞELENMEYİ VE GEÇMİŞİ YENİDEN YAŞAMAYI BIRAKIYORUM.YALNIZCA BUGÜNE ,BU AN’A ODAKLANIYORUM.Şükürler OL-SUN AŞK’la ♥

  31. Her Yerde Olmak Gibi Bir Duan Varsa, Gönüllere Gir; Çünkü Sevenler, Sevdiklerini Gönüllerinde Taşırlar…(RUMİ)

Bir Cevap Yazın

