Emre Özdemir – Bu Kalp Senin


Ben hayaller peşindeyim sen gerçekler
Orta bir yol bulmalıyız bu aşk bitmeden
Ya sadece dost olalım yada sevgili
Arada kalmamalıyız ey sevgili
Bu kalp senin anla artık başkasını istemez
Bu kalp senin anla artık git desende gidemez
Karşılıksız sevdim seni anlattım her derdimi
Gece gündüz dinlemeden arar dururum seni
Karşılıksız sevdim seni anlattım her derdimi
Gece gündüz dinlemeden arar dururum seni
Ben hayaller sarki-sozu.com peşindeyim sen gerçekler
Orta bir yol bulmalıyız bu aşk bitmeden
Bu kalp senin anla artık başkasını istemez
Bu kalp senin anla artık git desende gidemez
Karşılıksız sevdim seni anlattım her derdimi
Gece gündüz dinlemeden arar dururum seni
Karşılıksız sevdim seni anlattım her derdimi
Gece gündüz dinlemeden arar dururum seni
Ben hayaller peşindeyim sen gerçekler
Orta bir yol bulmalıyız bu aşk bitmeden
Ya sadece dost olalım yada sevgili
Arada kalmamalıyız ey sevgili
Bu kalp senin anla artık başkasını istemez
Bu kalp senin anla artık git desende gidemez

213 Yanıt to “Emre Özdemir – Bu Kalp Senin”

  1. emelll ama arada gözüm burda olurrr zirvede yaklasmiss sana biraksam olmaz😀

  2. bennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :)heheheh

  3. zuhhahahahhaa nasilmissss nee gicikkk birseyyy DIMIIIIIIIIIIIIIIIII😀

  4. merallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll valla hi yedim seni elimden kimse alamaz biliyodummmmmm burda olduguuuuuuuuuuuuuuuu tmm meral ahada yandın kızım sen yandınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn bunu böyleee billllllllllllllllllllllllll

  5. neysee adam kizcakk simdii bir elii istee bir eli oynastaa diyee bu seferr saglamaa gittim öptümm bacimm kizmaa ödestikk sende gecen bize yaptin ben alirim demistim intikamimii hehhee hadii byeee muckkk😀

  6. senden alırım bunun acısını bennnnnnnnnnnnnnnnnnnn sen üzülme bunu yanına kar bırakmam🙂

  7. emelll kizmaaaa bosunaa ben yandimsammm senn daha yandinn ona göree gecenn sen aynisini yapmadinmii nasilmisss gör didimmmm hehehehe hadii byeeee😀

  8. enişteme şimdi tel edecem enişte sana kavaltı hazırlamıyo zirvey çıkmak için pusuda bekliyo diye sen gör gidip kocana baksana sen zirveye çıkcanaaaaaa hayret bişey yaaaaaaaaaaa

  9. not: kardescanimm ben eklemedim zirvelerii karisklik olmasin diye sana biraktim haberin olaa saygiler sevgilerr ustamm🙂

  10. lalalallalalalallalaaaaaaaaaaaa byeeeeeeee😀

  11. 😀 😀 😀 😀 😀
    zirve savaşı devam ediyor. 😀

Bir Cevap Yazın

