Mustafa Ceceli – Gel de Sen Konuş


Sen ne yaptınki bu kalbe sahi beni tanımıyor
Dil döküp ikna bile hiç bir şeye yaramıyor
Sen ne yaptınki bu kalbe sahi beni tanımıyor
Dil döküp ikna bile hiç bir şeye yaramıyor
Damlayan her gözyaşım gerçek olmayan düşüm
Ne haldesin bilmeden rahat etmiyor içim
Gel de sen konuş ölüyorum yavaş yavaş
Sadakate düşen gölge benim değil arkadaş
Gel de sen konuş ölüyorum yavaş yavaş
Sadakate düşen gölge benim değil arkadaş
Sen ne yaptın ki bu kalbe sahi beni tanımıyor
Dil döküp ikna bile hiç bir şeye yaramıyor
Sen ne yaptın ki bu kalbe sahi beni tanımıyor
Dil döküp ikna bile hiç bir şeye yaramıyor
Damlayan her gözyaşım gerçek olmayan düşüm
Ne haldesin bilmeden rahat etmiyor içim
Gel de sen konuş ölüyorum http://www.sarki-sozu.com yavaş yavaş
Sadakate düşen gölge benim değil arkadaş
Gel de sen konuş ölüyorum yavaş yavaş
Sadakate düşen gölge benim değil arkadaş
Sadakate düşen gölge benim değil arkadaş

128 Yanıt to “Mustafa Ceceli – Gel de Sen Konuş”

  1. anladimm canisii allah kolaylik versin is güc nasil gidiyorr

  2. anaaaaaaaaaa ben orda burda gezerken zirve gitmiş elden yaaaaaaaaaa

  3. ha burdaymışın😀 nasıl olsun be ablam.yoğun.pestilim çıkıyo.gerçi sorun o değil.bedenimin yorulmasına razıyımda kafam çok yoruluyo.hasta ediyolar adamı😀

  4. bendee yiyimm pasamm sükürr bizimkilerde iyiler cok sükürr allahimaa binlerce sükürlerr olsunn enisten basladii isee allahim devamini getirsinn insssss😀

  5. selam sayın abla.zirve demişken ablacanım sen zirveleri kaydetmeye devam ediyon dımı.çünkü ben takip edemiyom bayağıdır.en son senin 2 zirven vardı arka arkaya onları kaydetmiştim.

  6. anaa ayy vallaa kardescanimm bu seferr gercek istegim disinda olduu yoksaa sana zirveyii büüyük bir zevk ilee birakirdimm tühhhh

  7. yaaaaaaaaaaaaa meral sen beni msnede lafa tut burda kendin zirveye çık hakmıdır yaaaaaaaaaaaaa bu şimdi heeeeeeeee🙂

  8. h.g gardaş ben iyim sen nasılsın ne var neyok

  9. amin amin.ee başka başka ne var ne yok.ben yorumları okumadan daldım direk.fazla kalmıycam çünkü.geç yatınca sabah uyanamıyom.arkadaş gelip alıyoda evden bekletince ayıp oluyo.

  10. pasacanimm yok ben yazmistim sana kaydetmedigimi yani karisklik olmasin diyee ama bende unuttum yani takip etmedim yazip yazmadiginii gerci sen yazdinmii söylüyorsun kaydettigini yanii simdiki zirvem ile 2 zirvem var sonra ablamin 1 zirvesi var birde sayin ablanin 1 zirvesi var. senmi kaydeden yoksa benmii ben ellemedim karismasin diyee

  11. hmm kaydetmediysen.dur o zaman ben hallederim.

  12. ayy emell ne lafa tutmasii gii pasamiii görünceee zirve bilem aklima gelmedii🙂 pasamuu su farkli yeredeki mesajima bir bakcanmii pasamuu🙂

  13. tmm pasammuu sen kaydettt🙂

  14. yada ben 5 dkk baglann pasamm mümkünsee🙂

  15. tmmdır kaydettim.bundan sonra sende kaydedebilirsin beni beklemene gerek yok.merak etme karışıklık olmaz.çünkü orda sayfanın son güncellenme tarihi ve saati,ayrıca kimin tarafından güncellendiği yazıyor.dolayısıyla karışıklık olmaz.

  16. tmm pasamuu ok bundan sonra öyle ederim🙂

  17. 5 dkmı😀😀😀 :D: D

  18. demekk cok yoruluyon pasamm allah kolaylik versinn. evet beden yorgunlugu dinlenirsin giderr ama beyin yorgunluguu öyle degil beyin yorgun oldumuu iste o zor pasamm allah kolaylik versinn kardescanimm

  19. he la 5 dd hatta saat tutabilirsinn😀

  20. çaktırmayın daha 5 dk dolmadı ablacanımın saatinde😀

  21. alamanyanın saatiyle bizim saat ne kadar çok fark ediyomuş meyer😀

  22. oooooo gardaş o beş dakka hiç dolmaz ustalara sen hatırlat🙂

  23. sonunda 5 dakika doldu,dimekki alamanyanın 5 dakikası bizim 45 dakikamıza tekabül ediyomuş😀 yazın bunu bi kenara bigün lazım olur😀 bulmaca çözerken falan lazım olur belki😀 hadi ben artık kaçtım herkese iyi geceler byee

  24. ayyy bu 5 dakkada neler konuşuyonuzzzz çok merak ettim🙂

  25. ivettt benim 5 dakikami siz 4 de 5 se katlayinn benim matematigim farklidirr 🙂 iyii gecelerrr kardescanimm allah rahatlik versinn aeo kib byeee🙂

  26. ne yapcann emelll giii ne cok meraksinnn fazla merak iyi degildirrr🙂

Bir Cevap Yazın

