Sertap Erener – Bir Çaresi Bulunur Elbet

Sesimde söyleyemediğim sözler var
Gizleyemediğim gözyaşlarım
Silipte unutamadığım sabahlar
Kokladığım eşyaları

Bir çaresi bulunur elbet yarın
Yeniden yaşamanın
Bir çaresi bulunur elbet canım
Bi uyuyup uyanalım

Ah bi yolu vardır elbet yarın
Yeniden yaşamanın
Bi çaresi bulunur çıkmazların
Bi uyuyup uyanalım

İçimde saklayamadığım anlarım var
Hiç bitmeyen yanlızlığımın
Silipte unutamadığım geceler
Dönüşü yok hep kalp ağrısı

Bir çaresi bulunur elbet yarın
Yeniden yaşamanın
Bir çaresi bulunur elbet canım
Bi uyuyup uyanalım

Ah bi yolu vardır elbet yarın
Yeniden yaşamanın
Bi çaresi bulunur çıkmazların
Bi uyuyup uyanalım

125 Yanıt to “Sertap Erener – Bir Çaresi Bulunur Elbet”

  1. çünkü yoğunum bugün,jel deterjan yapıyomda, haliylede kriz geçiriyom usta sağolsun😀

  2. yoğunum dedim çünkü daha yğunluğum geçmedi.şimdi bi ara verdim.ve artık işime dönsem iyi olcak.aksi halde geçikmek zorunda kalacam.oda hiç hoş olmuyo.

  3. bu arada selmacan kardeşim sanada okulunda başarılar,kendine iyi bak ve fırsatın oldukça görüntü vemeyi ihmal etme.by

  4. hadin banada by

    genç kaçar…(doğru ya sultan ablada yok o nerdeydi?)

  5. heee paşacanım herkeş biryerlerde.
    serkan ortanca olan looo 😀
    sen üstelik gördünde onları.büyük olan furkan paşaydı.
    ne olcakki gençerim.almanyada uçağa biner .ingilterede iner karşılarlar.eskidenmiş o çocukları bir yerlere göndermezmiş anneleri.şimdi çocuklar daha atatk daha cesur.daha bilgili
    daha gözleri açık.iyiki öyleler . 😀
    biz salamışız.kendi adıma söylüyorum.anamızın dizinin dibinden ayrılmıyorduk.heee ben öyleydim.
    itiraf ediyorum he he heee biraz geç oldu ama temiz oldu 😀

  6. sanada kolay gelsin gençerim.demek jel deterjan yapıyon.
    hadi bakalım.zor iş ALLAH YARDIM ETSİN.

  7. BENDE MUTFAĞA GİDİYOM.BYE.

  8. evet haççe abla bende ortancayı serkan diye hatırlıyom zaten😀 yani kendimden yüzde 99 eminim ortanca serkan diğe.ama işte ingiltereye yolcu edecem diyince yoksam yanlışmı biliyom diye şey ettim.o dediğinide düşünemedim.haklısın.

  9. aneyy basimi hanga daga vuram ulaa halamii yiyenlerin kacinci numara oldugu icin icinde süphe var hangisiydi diyee aklinda 100%1 bilem süphe olmamasii lazimm hem daha gecen furkan icin sohpet ettikyaa🙂 neyse umarim bundan sonraa süphe kalmazz evett serkan ortancasii🙂 kendi pasaportu var ablamin dedigi gibi burdan bindirim ordan alirlar.furkan 5 yildir her yilbaslarinda yalniz giderdi bu sene sirayi serkan aldii🙂

  10. ablamm kolay gelsin mutfaga girmissin ne yapcan?🙂 bende hala ugrasiyomm🙂 kardescanimm sende jel detarjana endekslenmissin kolayy gelee pasamm🙂 bu arada sayin ablanin eniste izne ayrildi diye yokk ama hayrett emeleee enistede islemezdii ama görüntü vermedi hanfendi alirim bunun acisinii görsünn o🙂

  11. yav dedim ya eminim aslında.yani ayırt edebiliyom.ama işte tek başına gitcek diğe öğle şey ettim.cahillik işte napcan😀 avrupa ile buranın aynı olmadığı aklıma gelmedi o an.neyse tekrar hayırlı yolculuklar.

  12. estagfururla pasamm ne cahilligi sen cahilsenn beni hic demimmm o zaman😀 ben karistirmana sey ettim😀 tesekkürler kardescanim.bende türkiyede cocuklarin tek basina yolculuk yapilmasina izin verilmediginii bilmiyordum. cünkü burda eyer pasaportlari annenin üzerine degilse kac yasinda olursa olsun izin veriliyor. cocuklar alman vatandasligina gectikten sonra benim üzerimden devredildiler🙂 yoksa bensiz bir yere gidemezdiler yusuf zaten dogdu dogalii alman yaptilar yani üzerimde hic olmadi😀

  13. he he heee canlarım.
    anlaşıldı neyseki 😀
    meralim kuru fasulye pilav yaptım.birde dolapta pazı vardı.ben onu saracaktım.baktım ki yapraklar buruşmuşlar bende ıspanak gibi pişirdim.ben pazıyı ıspanaktan daha çok seviyorum.işte bu kadar.
    meralim tuşularım çok nefis olmuşlar.salatalıklar kütür kütür.
    keşke yakın olsaydınız yaaaaaa. 😦

  14. ya meralim burası türkiye isteyen gönderir böyle bir yasaklama yok bildiğim kadarıyla.yani insan çocuğunu gönderir sonra aklına ne kadar kötü şey varsa gelir.acaba ne oldu.kimse birşey dedimi.kimse birşey yaptımı.malum zaman kötü.çevremizde ki insanlara yerlere güven meselesi bu.gençerim onu şeyetti 😀

  15. ayy demeee ablamm yaaa keskeee yakin olabilseydikk😦 sen yaparsindaa kötüü olurmuu ablamm ellerine saglikk ayy kuru fasulyenin yaninda ne de güzell giderr off offf yemede yanindan yatt😀

  16. serkan paşam sağ salim gitsin gelsin..hayırlı yollar olsun amin.

  17. üfff yani meralim sende onu de bacım.niye uzağızki biz

  18. öptüm cano.görüşürük.mucks .bye 😀

  19. hmm anladimm ablamm ne yapsinlar onlarda hakliii gercii bende ailemin yanina gönderiyorumm yoksa bende tek basina göndermzdimm yoksaa buralarr daha berbatt hersey varr helekii ingilteree. burdada türk ailelerii cocuklarini öyle yalniz göndermezlerr bilmedikleri yeree anca yetiskin olcakki yada okul gezileri ile gönderirlerr

  20. gittinmi ablamm tesekkürlerr. bende senii muck muckk byee🙂

  21. sessss

  22. slm iyi akşamlar ben geldimm siz daha beni tanımamışınız eniştenin evde olması benim nete gelmmei engelleyemez🙂
    dün annemlerdeydin gelemdim bugünde gelmedim canım istemdei biraz canım sıkkındı yarın inşallah geçecek sıkıntım bi haber bekliyorum😦

  23. allahım hayırlı haberler nasip etsin inşallahhhhh herkes iyidir inşallah

Bir Cevap Yazın

