Aslı Güngör – Bana Sana Gerek Seni

Aşkın aldı benden beni
Bana seni gerek seni
Ben yanarım dünü günü
Bana seni gerek seni
Ne varlığa sevinirim
Ne yokluğa yerinirim
Aşkın ile avunurum
Bana seni gerek seni
Cennet cennet dedikleri
Bir kaç köşkle birkaç huri
İsteyene ver onları
Bana seni gerek seni
Yunus durur benim adım
Gün geçtikçe artar odum
İki cihanda maksudum
Bana seni gerek seni

89 Yanıt to “Aslı Güngör – Bana Sana Gerek Seni”

  1. zirveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee🙂

  2. neyse ben kaçar artık :)byyyyyyy işim bitti

  3. vışşş zirveye çıktın işin bitti
    öylemi bal bademim.hayırlı olsun. 😀

  4. Hayat çetele tutmak değildir.

    Hayat;
    Seni kaç kişinin aradığı, kiminle çıktığın, çıkıyor olduğun veya çıkacağın demek de değildir.
    Kimi öptüğün, hangi sporu yaptığın, kimlerin seni sevdiği de değildir.
    Hayat, ayakkabıların, saçın, derinin rengi de değildir.
    Nerede yaşadığın veya hangi okula gittiğin de değildir.
    Aslında hayat; notlar, para, giysiler, girmeyi başardığın ya da başaramadığın okullar da değildir.

    Hayat;
    Kimi sevdiğin ve kimi incittiğindir.
    Kendin için neler hissettiğindir.
    Güven, mutluluk, şefkattir.
    Arkadaşlarına destek olmak ve nefretin yerine sevgiyi koymaktır.

    Hayat;
    Kıskançlığı yenmek, önemsemeyi öğrenmek ve güven geliştirmektir.
    Ne dediğin ve ne demek istediğindir.
    İnsanların sahip olduklarını değil, kendilerini olduğu gibi görmektir.

    Her şeyden önemlisi hayatı, başkalarının hayatını olumlu yönde etkilemek için kullanmayı seçmektir.

    İşte hayat bu seçimden ibarettir.
    İnsanların en acizi dost edinemeyen,ondan daha acizi ise dost kaybedendir.

  5. selamlarrrrrrrrrrrr benn geldmmmmmmmmm🙂

  6. benmm sınavlarmm bitiii buu haftaa birazz gezdikk arkadaşlarla stress atttıkk ama yakındır finallarr malesefff :((

  7. emell ablamm hepp zirvelerrrr gördğümm kadarılaa hiçç kaçırmıyosunn :9)

    merall ablamm allahh kavuştursunn oğlunu yolcu etmişinn

    ustamm senndee iyisinnnnn dimii yazılarr içinn teşekkürlerr :))

    bu arada emel abla selmayalaa buluşmuşunuzzz sizinn adınıza çok sevndm benn bilmiyodum :))

    gencer abii işlerindee kolayy gelsinn sanada🙂

  8. biirr kaçç sayfa gittimm ama göremdmm emel 2 abalmı nazlıı ablayyıı sevmm ablamıı gülüyüü filann sizlerde iyisinizdir inşallahh öpüyorummm çokk :))

  9. Suskunlar dizisi
    Timur Savcı, bunun yerine Show TV’ye 2012’nin en çok konuşulacak dizisi olmaya aday bir iş hazırladı.
    Yıllarca hukuk sistemimizdeki adaletsizliği bütün çıplaklığıyla gözler önüne seren davalardan biri hangisi?
    ‘Baklava çalan çocuklar’ın davası.
    Türk Yargısı’nın onlar için verdiği hapis cezaları, yıllarca toplumun vicdanını kanattı.
    ‘Kadınlara ve çocuklara tecavüz’ de Türkiye’nin yüz kızartan bir başka gerçeği.
    Timur Savcı’nın Show TV’ye çektiği ‘Suskunlar’, baklava çalmaktan hapse atılan, içerideyken tecavüze uğrayan, hapisten çıkınca da
    intikam peşinde koşan dört gencin hikayesi. Başrol oyuncuları arasında Murat Yıldırım’ın da yer aldığı ‘Suskunlar’ı ocakta başlayacak, ama ‘Muhteşem Yüzyıl’ın karşısında olmayacak

    murat yıldırımın yenii dizisi🙂

  10. kimsee yokk mu yaa

  11. günaydın canım ailem.hayırlı sabahlar.

  12. müjganım şekerim hoşgeldin.nasılsın.
    sınavların bitmiş.hadi hayırlısı olsun.ALLAH zihin açıklığı versin kuzum..öpüyorum seni.görüşmek üzere.

  13. ŞU KEŞAN MÜFTÜSÜNÜN NOEL BABA İLE İLGİLİ SÖZLERİNİ NE KADAR CİDDİYE ALMIŞLAR BAZI SAYFALARDA BÖYLE YORUMLAR YAZILIYOR :))

    Yılbaşın da Noel baba’yı gören olursa söyleyin..
    Gelsin elimi öpsün KUR’AN’I KERİM hediye edicem
    Öyle boş boş gezmesin.
    Artık ho ho ho değil ! Hu hu huuu ALLAH diye gezsin…

  14. YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN….

  15. YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN.GERÇEKLEŞMESİNİ İSTEDİĞİNİZ HER ŞEY YENİ YILDA GERÇEKLEŞSİN CANLARIM.
    AĞZINIZ TATLI ,HANELERİNİZ MUTLU VE HUZURLU OLSUN.
    SAĞLIĞINIZ YERİNDE ŞANSINIZ BOL OLSUN.
    MESAJ ÇEKEN BİRİCİK CANLARIMA CANI GÖNÜLDEN TEŞEKKÜR EDERİM.AYNI GÜZEL DİLEKLERİ BENDE SİZİN İÇİN DİLİYORUM.
    HEPİNİZİ TANE TANE ÖPÜYORUM.
    SEVGİLER.SEVGİLER SEVGİLER.BENİM CANIM AİLEM.. 😀

  16. YENİ YILINIZ KUTLU OLSUNNNNNNNN NİCE MUTLU SAGLIKLI NEŞELİ YILLARAAAAAA HEP BERABER İNŞALLAHHHHHH

  17. Gulu Says:

    slm her kese.biz artiq yeni ile girdik,ama tum il bele kecse yandim,cunki hec yaxsi girmedim men.ama Insallah sizler mutlu,huzur icinde gecirirsiniz yeni yili.Tebrikler

  18. CANIMMMMMMMMMMMMMMMMMMM AİLEMMMMMMMMMMMM HEPİNİZİN YENİ YILI KUTLU OLSUN SAĞLIKLI HUZURLU VE VE BAŞARILI BİR YIL DİLİYORUMMMM HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUMMM😀

  19. merhaba 2012 hoşgeldin yeni yıl😀

  20. haççe abla bende söylediklerinin altına imzamı ekleyerek, aynı şekilde mesaj çeken herkese canı gönülden teşekkür ediyorum.

  21. güllü yeni yıla yahşi girmedim demişsin.hayrola can noldukine?

  22. herkesinn yenii yilini kutluyorum, sevdiklerinizle bir ömür boyu mutlu yillar

  23. pasam arka dekor cok güzel olmus ellerine saglikk seni kacirdim sanirim bendee bana mesaj ceken herkesee cok tesekkür ediyorumm

  24. G ♥ Ü ♥ N ♥ A ♥ Y ♥ D ♥ I ♥ N ♥ L ♥ A ♥ R

    ‎365 sayfalık bir öykü bugünle başlıyor,
    Bugün ve her güne öykü sığdır
    Mutluluk, sevgi başarı, huzur de adına.
    Yaşamak UMUT ister
    Umut SEVMEK ister
    Sevmek YÜREK ister ..
    Yüreğinizin sesi hiç susmasın,
    En tatlı tebessümlerle bakın geleceğe.
    Mutlu olun, sağlıklı olun, sevgiyle kalın.
    Günaydın, günaydın herkese..

  25. 2012 mutluluk neşe saglık getirsin herkeseeeeeeeee🙂

  26. gülnar ne oldu ablam yandınmı benmi yanlış okudum çok geçmiş olsun dikkat et kendine canım

  27. o gece site ahalisi gelmiş sanada mutlu yıllar gözdem bacım meralim sanada gardaş sanada mutlu yıllar

  28. Eyyy 2012🙂 Zaten sormadan kafana göre geliyorsun, efendi gibi gel, efendi gibi git, istikrarlı ol, akıllı ol,sağlam ol, 1 verip 2 alma, insanın canını sıkma, çileden çıkartma. Şunun şurasında 365 gün ömrün var, tüm güzelliklerini ver ve adabınla çirkinleşmeden git. “Ne milenyumlar gördüm ama bunun gibisini görmedim süperdi” dedirt, yapabilirsin sende o potansiyeli görüyorum ben🙂 sen 2012’sin göster farkını ))

  29. herkese güzel bir pazar diliyorum. bende misafirlerimi yeni yolculadim. islere girismeden bakinim dedim🙂

  30. oooo gönlümün sultanı bu ne güzel bir yılbaşı tebriği.😀 bende seni tebrik ediyorum.TE İŞTE O KAAAAAAA

  31. misafirlerin gitmişler ALLAH kavuştursun birtanem.
    sitemizin direği özledik seni

  32. emelim bal bademimm sende hoşgeldin öpüyorum seni cano.

  33. gülnarım bende öğle okudum.yandım dedin.
    geçmiş olsun birtanem.yeni yılın sağlıklı ve mutlu olsun inşallah.

  34. paşacanım arka fonda çok güzel olmuş.
    ellerine sağlık.insanın içi açılıyor baktıkça.teşekkürler birtanesi.

  35. meralim senin profil resminde çok şugar olmuş.
    demir paşa nın güzel bir resmi.güle güle kullan canım.

  36. ablam sen burdamısın bal badmeim öptüm seni canom yanaklarından

  37. ooooo meral aramıza h.g bacıkom :)bizim cemrenin ikizimisin :)isminde porofilde deyişmiş yesinler yakışmış bacım🙂

Bir Cevap Yazın

