Ferhat Göçer – Mehtabın Rengi

Silinmedi izler halâ dün gibi
Kadehim senle dolu aynı İstanbul rengi
Alıştım dediğim yokluğun buz gibi
İçimde hatıralar eski şarkılar gibi

Şimdi boğazın kayıp bir kenarında
Elimde bir kadeh ve içinde gençliğim

Vurdukça en dibe kendimi buldum
Ayıldıkça senden daha sarhoştum
Koskoca bir ömrü tükettim seninle
Ve sen hiç olmadın mehtabın renginde

Vurdukça en dibe kendimi buldum
Ayıldıkça senden daha sarhoştum
Koskoca bir ömrü tükettim seninle
Ve sen hiç olmadın aslında içimde

126 Yanıt to “Ferhat Göçer – Mehtabın Rengi”

  1. ama gitmedenn zirveyii biraksamm ayip olur dimiii😀

  2. son anda fark ettim meyersem pc cemre adim duruyormuss henüzzz neyse digerlerinide degisemm🙂

  3. pasacanimm bu arada ben zirvelerii ekliyorumm

  4. selammmmmmm iyi akşamlarr🙂

  5. merall ablamm yokmusunnnn

  6. gelenn gidenn yokkkk benn çıkayımm zoamnn byyyyyyyyyyyyy

  7. hayirli aksamlar.biliyomm kimse yok yinede sansimi denim🙂

  8. müjümm gecikmelide olsaa varim ama gec kaldim kuzum

  9. günaydın.hayırlı sabahlar.hayırlı cumalar canım ailem 😀

  10. müjganım şekerim güzel gözlüm hoşgeldin.
    uzun zamandır karşılaşamıyoruz.nasılsın birtanem.
    karşılaşalım bir ara 😀 sohbet edelim
    öpüyorum seni cancağızım.

  11. dün akşam meralim ve aylamla üçlü görüştük telefonda.
    canlarımın sesini duydum çok mutlu oldum.
    meralim bu imkanı sağladığın için yürekten teşekkür ederim.

  12. Her şeyiyle haramdan uzak olunan,
    Helallerin yaşandığı, günahlardan uzak durulduğu,
    Kalbinizin huzurla, evinizin bereketle dolduğu
    Yüzünüzden gülücük, hayatınızdan mutluluk eksik olmayan güzel bir gün olsun
    Ömrünüz ay gibi parlak, güneş gibi ışıltılı, sımsıcak olsun..
    Dualarınız Kabul, Cumanız mübarek olsun,Hayırlı Cumalar..
    Sağlıklı olun, Mutlu olun, Sevgi ile kalın
    Günaydın Günaydın Herkese..

  13. 1¶¶__________RABBİM ŞU ANDA______________¶¶1
    1¶¶__________BU YAZIYI OKUYAN_____________¶¶1
    1¶¶¶_________KULLARINA HERŞEYİN__________¶¶¶1
    1¶¶¶_______HAYIRLISINI NASİP ET____________¶¶¶1
    1¶¶¶_______SEN ONLARDAN RAZI OL__________¶¶¶1
    1¶¶¶_______RABBİM ONUN GÖNLÜNDE_________¶¶¶1
    1¶¶¶_____RAZI OLUNANI ONUN HAKKINDA______¶¶¶1
    1¶¶¶____HAYIRLI EYLE.O/NU HER TÜRLÜ_______¶¶¶1
    1¶¶¶____MUSİBETTEN VE BELADAN KORU_______¶¶¶1
    1¶¶_________TEK BİR SANİYE BİLE_____________¶¶1
    1¶¶1¶¶¶______ÜZÜLMESİNE İZİN VERME______¶¶11¶1
    1¶¶11¶¶¶¶___ONA ÇEKEMEYECEĞİ DERT___¶¶¶¶111¶1
    1¶¶¶111¶¶¶¶__YÜKLEME.ONU DOĞRU___¶¶¶¶¶11¶¶¶1
    1¶¶¶¶¶111¶¶¶¶♥YOLDAN HİÇ AYIRMA♥¶¶¶¶¶111¶¶¶¶1
    1¶¶¶¶¶¶1111¶¶¶¶¶___♥_AMİN_♥-__¶¶¶¶¶111¶¶¶¶¶¶1
    11¶¶¶¶¶¶¶1111¶¶¶¶¶111111111¶¶¶¶¶¶111¶¶¶¶¶¶¶11
    111¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶11111¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶111
    11111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11111
    11111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11111111
    1111111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1111111111
    11111111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11111111111
    11111111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11111111111
    11111111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11111111111
    11111111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11111111111

  14. ne demek ablamm ben tesekkür ederimm sizler beni mutlu ettiginiz icin varliginizlaa öptümm sultanim🙂

  15. belki demode oldu ama vazgecemedigim bir asi aski istiyorumm hic bir zaman dinlemekten bikmayacagim sarki. pasamm ben acardim ama biraz abes kacar hem isteyip hem acmak🙂

  16. RABBİMİN SEVGİSİ HER ZAMAN İÇİNİZDE OLSUN…
    MUTLULUKLAR HEP SİZLERİN OLSUN..
    DUA, BİN KAPIYI AÇARMIŞ DİLEYENE…
    BİN UMUT KATARMIŞ YÜREKTEN İSTEYENE…
    DUA’SIZ HİÇMİŞ SEVEN…
    SEVGİSİZ HİÇMİŞ DUA…
    DUA, İÇİNİN EN SAKLI YERİYMİŞ…
    EN GİZLİ KÖŞESİYMİŞ…
    SUSUNCA YAĞMUR ve
    KONUŞUNCA GÖKKUŞAĞI MİSALİ AÇARMIŞ YÜREKLERDE…
    LAL OLUP DA DİNLEYENE…
    AŞIK OLUP DA İNLEYENE…
    BİN MELEK TUTARMIŞ BİR DUA’NIN ELİNDEN.
    AMİNLER DÜŞMEZMİŞ MELEKLERİN DİLİNDEN…”
    RABBİM YAR ve YARDIMCIMIZ OLSUN İNŞALLAH!
    DUALARDA BULUŞMAK ÜMİDİ İLE…
    HAYIRLI HUZURLU BEREKETLI BOL DUALI CUMALAR!

  17. MERALİMMMM canım öptüm seni.
    naci abin cuma namazına gidecek.hazırlanıyor.
    sonra görüşürük canısı. 😀

  18. tmm ABLAMMMM bende senii cok öptümmm abimin cuma namazi kabul olsunn görüsüzz can ablammm🙂

  19. slm herkese öğle yemeğine çıktım gitmeden bi sijlere bakayım dedim hava bugün güzel ama kar geleckmiş. hepinize hayırlı cumalar diliyorum dualurınıza sağlık

  20. Emel Says:

    Slm nasılnız telden yazıyom becerebılırsem tabi:-) cumanız mübarek olsun

  21. Emel Says:

    Oo duygum aynı anda yazmısız afıyet olsun canım öptüm

  22. sizede hayirli cumalarr🙂

  23. iyi akşamlarrrrrrrrrrrrrrrrrr bu ne gelen giden olmamamış site ıssız adamı oynuyo🙂

  24. meralllllllllllllllllllllllllllllllllllll nerdesin gıııııııııııııııııııııııı çık ortaya iki lafın belini kıralım bacım

Bir Cevap Yazın

