Zara – Açma Yaram Derindedir


Açma Yaram Derindedir Dermanını Bilen Gelsin
Başka Tabipler istemem Beni Derde Salan Gelsin
Beni Derde Salan Gelsin, Başka Tabipler istemem
Beni Derde Salan Gelsin, Beni Derde Salan Gelsin
Ömür Bir Nefes Arası Sizede Gelir Sırası
Ömür Bir Nefes Arası Sizede Gelir Sırası
Bu Yara Gönül Yarası Dermanını Bilen Gelsin
Dermanını Bilen Gelsin, Bu Yara Gönül Yarası
Dermanını Bilen Gelsin, Dermanını Bilen Gelsin
Bilen Gelsin Bilen Gelsin Dermanını Bilen Gelsin
Başka Tabipler istemem Beni Derde Salan Gelsin

117 Yanıt to “Zara – Açma Yaram Derindedir”

  1. kardescanim hayat bagimm
    hic tükenmeyen sonsuz servetim
    ablasinin cantanesii,huzur adresi
    tarifsizz sevgii selimm😀

  2. eee oncaa yorulmadann ceneden zirveyi hak ettim dimiii😀 emell sakinn istek sayfasina bakma bacim heheeee neyseee kendi kendine konusana deli derlerrr yeterinde deli oldumm hadii gittimm byeee🙂

  3. aylammm sari papatyamm
    senin yüregine bayilamm
    güzellikler icindeee
    hem ömrümde var olann😀

  4. byee

  5. Meral Diyor ki:
    08/01/2012 17:09
    ablalarin bir tanesii
    gönlümün narin cicegi
    seni görüncee kalbimde
    aciyor bahar güllerri

  6. oy seni yaradana gurban .sen benim gönlümün gülüsün.
    çok teşekkür ederim.birtanem. 😀

  7. he he heeee senin kendine söylediğinde çok hoşuma gitti cano.
    ama dillerin şişmesinki bize böyle güzel şiirler yazasın. 😀

  8. meralim sabah akifle esra geldiler ondan hoşçakal diyemeden çıktım canım.ALLAHIMA bin şükür sağlığımız yerinde keyfimiz yerinde
    dünya tatlısı bacılarım var paşacanım var .daha ne isterimki.
    iyiki varsınız birtanelerim benim.

  9. oo çok sevindim aylam sahalara dönüyor yaşasın .oleyyyy

  10. hayırlı akşamlarınız olsun canım ailem.
    ALLAH rahatlık versin.yarın görüşmek üzere .ALLAH a emanet olun.bye bye 😀

  11. duyguu 2 Says:

    slm slm slm nasılsınız sevgili sitem. öpüyorum hepinizi her yer sessiz gene. sayfamız hayırlı olsun. emel hanım noldu neyiniz var efendim bugünün özelliği ne paylaşın bakalım çırağınızla. yoksa eniştem evde diye nete girememekten mi yakınıyon? oyy kıyamam sana🙂 salıya kadar az sık dişini🙂 meralim sende iyisin inş. hatcemm seni de çok özledim ya bi sesini duycam en kısa zamanda. genç kardeş sende iyisin inş. ustan ne güzel maniler söylemiş sana🙂 eeee ustam hep senin istek şarkılar çalınıyor zirve 1.liğinden olsa gerek😀 ama bak meral abla temkinli artık zirveye pek çıkartmıyor seni🙂 yadaaa sen gelemediğinden🙂 neyse canlar site sessiz ben kaçar yarın iş var. hepinizi öpüyorum Allah a emanet olun kendinize iyi bakın bye bye🙂

  12. slm iyi akaşamlarrrrr ooo çıragımı kaçırmışı ya tühhhhhh bende seni öptüm arım balım petegim kendine iyi bak şekrim bugünün özelgini sen daha iyi bilirsin canımm :)ne oldugunu eniştenle alakası yok🙂

  13. Meral Diyor ki:

    08/01/2012 17:10
    emelimm elmalii sekerimm
    yanaklarindan öperimmm
    senn banaa bakmaa
    sensizz olmazz bu bedenimm
    meralim çok teşekür bacım bu maniye zirveler feda olsun sana 🙂

  14. tuba_asi Says:

    ben geldimm 🙂

  15. tuba_asi Says:

    emel ablamı kaçırmışım iyi geceler diyeyim bende madem kimsecik yok 🙂

Bir Cevap Yazın

