Berker – Bu Gece


BU GECE HER ŞEYDEN VAZGEÇTİM
BU GECEYE KARIŞIRKEN KENDİMDEN GEÇTİM
DERTLERİMİ KARANLIĞA EMANET ETTİM
GÖZYAŞLARIMI GÖZLERİME BANA HAPSETTİN

BENİM DİĞER YARIMSIN
ARTIK YALNIZSIN
BU ŞEHİR SENSİZ DÜŞMAN BANA
SEN BENİM KARANLIĞIMSIN

SENDEN GEÇMEK KOLAY DEĞİL
ZAMAN DAR OLDU
HER ŞEYDEN KAÇSAMDA
HAYAT ZOR OLDU
SEN GİDERKEN BU ŞEHİRDE
ZAMAN DOLDU
GECELER ARTIK ZİNDAN BANA
CANIM YANAR OLDU

168 Yanıt to “Berker – Bu Gece”

  1. en kısa zamanda inşallah

  2. alooo nerde kaldın gııııı

  3. heheheheeeeee ayyy aylammm hic gülecegim yoktuu bacim sen benii güldürdünya allahta seni güldürsünn😀 ee bir günnn bu aradaa zirveee hayirlii olsunn bacimmm🙂

  4. burdayimm bacimm ayy gülüyomm🙂

  5. hehehe meloş yerim seni beni yine zirveye oturttun demiiii
    kaderime hic benzemiyon😀😀😀

  6. hee bacimm azcik sen oturr biz cok oturdukk evett kaderinnn her an cikar dedim ama demek mesguldu yoksa sana zirveyi bir sefer verdi 2. daha vermezdii😀

  7. niye noldu neden gülüyon gııı
    yani sen hep gül bacikom hep gül cok yakısıyo zatennn
    ama söyle gııı neden gülüyon😀

  8. tesekkürler bacimm hep beraber gülelim gülmek herkese yakisirr🙂 sana güldüm bacimm sende az cok zirveye oturmanin yollarini ögrenmis oldunn yanii zirveye yakin yorumlari kisa atarak ama bir gün dedinya nasil güldüm merak ettim birde gerisinii ne dicek diye😀

  9. evet gıı baktımda burun buruna yarışıyonuzz
    ama kaderimde cok tatlı oturuyo orda yukarda deyilmii😀 elma yanaklarınla gülüyo bize ohhh yine ben zirvedeyim der gibii😀

  10. heheh sayende öğrenmedimiz şey kalmıyoooo acık gözler siziiii

  11. he bacim burun buruna yarisiyozz aslinda üste cikarimda simdi elma yanaklari solmasin diye onu tepeye cikartiyom😀

  12. evett bacimm isii bilcen ise gitmeyecen🙂 buda atasözüü🙂

  13. canomm ben cıkıyom servis saatım geldi biraz gecikeyim yada tırafiye takılayım benimkiler dökülüyorlar yola😀 birini kaybederim diye korkuyom gecen azdaha birini unutuyordummm😀

  14. hehehehehe tamam solmasın şimdide sen beni güldürdün nerden geliyo bunlar aklınaaa hadi öptüm hemide cooooooooook😀
    bye bye

  15. aaaaaa tmm bacimm sen gec kalma sen git bende senin sayfani acayim gelince bakarsinn🙂

  16. bende senii cok öptümm bacimm kolay gelsinn sana aeo kib byee

Bir Cevap Yazın

