Ferhat Göçer – Unutmuş Çoktan


Tek yönüm sendin izini kaybettim
Bir iz bir yön olmadan düştüm yollara
Bir sağa çarptım, bir sola çarptım
Savruldukça savruldum hep çıkmazlara

Çınladıkça adın kulağımı kapattım
Bir son veremedim içimdeki tiz çığlıklara
Hep sendeydi aklım, bedeni aldattım
Savruldukça savruldum koldan kollara

Bakmadı gitti dönmedi bile arkasına
Eğdim boynumu çaresizce galip gelen gururuma of

Duydum ellere yarmış, yerini yeller almış çoktan
Bense kendimi salmış, yüreğini yaralar sarmış yoktan
Bir kızı bir oğlu varmış, kendi hayatına dalmış
En acısı da beni hatırlamamış unutmuş çoktan

178 Yanıt to “Ferhat Göçer – Unutmuş Çoktan”

  1. yaaaaa değilmiyimmmmmm meroşşşşşşşşş😦

  2. evettt yaa oysa hepsii bir düzmecee 😀😀 oysa iki ciftligin arasinda 40 km varmiss😀

  3. 51 de zirve oluyormuşşşşş pehhhhhhhhhhh zirvede iyi yakıştı haaaaa😀

  4. simdiii zirvedesinnnnnnnn gözdoşşşşşşşş tebriklerr bacim sende sonunda zirvenin havasini soludunn nasilmissss heheeeee

  5. ayipsinnn yakismazmii bacimaaaaa hemde o bicimm eee kiminn bacisiii😀

  6. 40 km miiiiiiiii anam bunlar bizi sanki köprü çiftliğin arazisinde gibi gösterdiler😀 asiyi düşmek üzereyken çekip sarıldığı sahne öncesi asi yağmurda 40 km yürüdü desene hahahahahaha

  7. hahahahahhahahaaaaaa demekk öyle olmuss bizde diyokk bunlar bir deri bir kemikk kalmiss ve isin ilginc tarafii köprüde baska bir alemdee yanii köprü – ciftlik – demirin ciftlihi hatti kurulmuss😀

  8. hiçbir fedakarlıktan kaçınmadan sahneyi hemen paylaşıyorum efemm çok yoruldu bannaklarım ararken🙂 çok harika sahneler böyle sahneler bir daha tv de yayınlanmaz onun için kıymetini biliyoruz😀

  9. buyu bacım doping olsun😀 Efsane aşkın kıvılcımdan ateşe döndüğü sahneler😀

  10. offf ne günlerdii veee bu bölümde ilk sarilislariydiii😦 tesekkürlerr bacimm onca zahmet ettin tasidinn buraya kadarr🙂

  11. en çok kavga edip barışmalarını seviyorum desemmmmmmmm !!!!!!!!!!!!! bayılazağımmmmmmmmmmmm şimdi yıllar geçti ama etkisi hep aynı yaaa bu nasıl birşeydir😀

  12. müthiiiiişşşşşşşşş dansss ve bakişşşşşşşşşlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  13. bacım bu gece bana bukadar yeter inşallah rüyamada gelirler😀 yani fazla dozda asi alınca sarsıyo bilyomusun hayal alemine direkt geçiş yapıyorum😀 bacm yarın iş var malum erken kalkıcam ben müsade isteyeyim gönlüm kalmaktan yana ama arada dinlenmekte lazım bacım çok öpüyorum seni ve tüm ailemi herkese sevgiler selamlar iyi gecelerrrrrrrr

  14. inattcii kecilerrrrrrrrrr 😀 ahhh ahhhhhhhh

  15. tmm gözdemmm sohpetinn icin cok tesekkürlerr bacimm asii ve demir icin cok tesekkürlerr bir dahakine lütfen canlilari getir mümkünsee😀 kolayy gelsinn bacimm sana… seni ve yigidimii cokk öptümmm iyi gecelerr byeee🙂

  16. bacım bu sahneyi paylaşmadan gidemedimm hepsi çok güzel ve özellll😀 rica ederim bacım tekrar öpüyorum pide isteyen varmı demir sizede getirsin😀 ha bu arada o fırını da görmek istiyorummm😀😀

  17. kar yağıyorrrrrr

  18. inanılması zor ama gerçek yıllar sonra burda kar yağıyor😀😀

    hopa hopa şinanay şinanay nay
    şinanay yağıyor şinanay nay
    yuppiiiiiiii

  19. kar yağıyor kar kar kar
    kar yağıyor kar
    aqiqoqoqoqo

  20. hesasmii laaa bende diyomm bizim bu karlar nere gitti cabukk la geri veirnn karimiziii😀

  21. hakkat mevsimler bu sene yollarini sasirdi demekk neyse neysee gutt azcikca siz alin nasibinizi🙂

  22. kıskanç şey nolcak😀 çekemedin dımı😀 haha bizde kar yağıyor işte size yok hahaha

  23. amann ne kiskancam sanki görmedigimizz seyy🙂 amann bu sene ekskk kalsin verdik size tepe tepe kullanin kayarsinizz adamlar yaparsinizz 😀

  24. ne oldunn la karmii izliyonn deseneee hatayyy icin büyük süpriz olduu😀

  25. tuba_asi Says:

    ayy anılarım canlandı yine duygusala bağladım kendimi off bu videolarda olmasa ne yapıcam bilmem 🙂 🙂

    iyi geceler demek için geldim bol bol öptümm yine uğrarım 🙂

  26. aynen selmamm benimdee tmm kuzumm öptümm senii iyi gecelerr

Bir Cevap Yazın

