Zeynep Baskan – Zahidem

Zahidem kurbanım oy, nolacak halım
Gene bir laf duydum kırıldı belim
Gelenden geçenden oy, haber sorarım
Zahide bu hafta oluyor gelin

Gurbet ellerinde oy, esirim esir
Zahidem kurbanım hep bende kısır
Eğer anan seni oy, bana verirse
Nemize yetmiyor ev kadar hasır

119 Yanıt to “Zeynep Baskan – Zahidem”

  1. günaydın canlarım soğuk
    almanyadan slm sevgiler

  2. meralim zirveyi hazırlamışşşşş😀
    cok danke bacikom bana nasibmişşş
    gördüğün gibi tel ve internet acıldı daha dün acıldı ama ben anca gelebildimm😀

  3. aylammmmmmmmmmm sükrannnnn bacimmmm🙂

  4. buralardamısın😀
    siteme tane tane öpücükler yolluyorum

  5. evett bacimm demek senin hakkinmiss yarasinn bacimm sende gecenn hazirlamis gitmistin bu seferrr ben hazirladim sen oturdunn yarasin bacim🙂 öptümm nasilsinn bacikom ne yapiyonn kizceler nasillar

  6. şükür bacım şükür😀
    nasılsın cocuklar nasıllar hebiniz iyisiniz demiiiii

  7. he bacimm burdayimm🙂 sitendee senii kocamann kocamann öpüyorr🙂

  8. iyiyimm bacim sükürr ne olsun ayniyizz iyiler hepside sen neler yaptinn

  9. iyiler meloşum yase kızcesi hazırlanıyor birazdan okula bırakcam sonrada terapiye gidicem😀 kısada olsa bir bakayım günaydın diyeyim dedim bende seni öpüyorum bacikomm

  10. terapii nasil gidiyor aylamm faydasi oluyrmuu

  11. hmmmm sanki biraz daha iyi ama cooook biraz azıcık yani korkuyorum söylemeye😀

  12. sen neler yaptın görmeyeli bacikomm

  13. tmm bacimm benn iyi degilmiss gözüyle bakarim ve ins en kisa zamanda cooookkk iyi olur🙂

  14. benmii hic bacimm farklii birsey olmadii hep ayniydii

  15. hehehe sağol meloşum ınşallah

  16. canımmmm cıkmalıyım
    duru dürüz yazamadım yase 10 kere cağırdı😀
    yine gelcem ama şimdilik hoşca kalllll

Bir Cevap Yazın

