Zara – Kızım Diyor


kaldim anam gurbet elde hasret sabrimi deniyor
yüzünü göreyim gel de eller beni göndermiyor
yüzünü göreyim gel de eller beni göndermiyor

nerde bir yolcuyu görsem aklima silam geliyor
ben nezaman bir of ceksem hatrima anam geliyor
ben nezaman bir of ceksem hatrima anam geliyor

kizim diyor, gözüm diyor, aglama sus kuzum diyor
kizim diyor, gözüm diyor, aglama sus kuzum diyor
Benden garip dertli anam senden ayri olmaz yaram
ne sarilan ne seven var eller sen degil ki anam
ne arayan ne soran var caresizim halim yaman.

nerde bir yolcuyu görsem aklima silam geliyor
ben nezaman bir of çeksem hatrima anam geliyor
ben nezaman bir of çeksem imdada anam geliyor

128 Yanıt to “Zara – Kızım Diyor”

  1. zirveyi bekliyonuz yazmıyonuz demi hadi alın sizin olsunnnnn🙂

  2. aaaaaaaaaaa ben çıktım bunalımdanda çıkabilirmiyim acaba :)zirveye çıktım ama

  3. emelim bu özellikle sana gelsin bacım dinlede için kıpraşsın bacım😀😀 kopppppppppppp kopppppppppp

  4. hahahahahaha evett gözdemmm emell buu aralarr pek depresipp dikkat tehlikelii fazla yaklasmayinn zuhahahahaha😀

  5. hahahah ayyyyyyyy gözdem saol bacım piskolojimi düzelttin teşekür ettim bacım :)kopuyom tutmayın benii🙂

  6. çık bacım çık zirveler sana kurban olsun günahımı alma gıııı video getiriyordum sana vışşşş meral pusudaysa bilemem tabi😀

  7. abartmayalım meral hanım adamı dellendirme gı :)gayet iyim allaha şükür arda geliyolar oka🙂

  8. yokk be gözdemm ben ve pusu kuru iftiraa🙂 emell dinlee gii azcik belki kipirdama olurr canlilik gerli enerjik olursunn bacimm hehehehehehe

  9. sen iste yeter bacım burda noral motivasyon dağıtan bacın var sen bunaldığında bana bir alo de seni kendine getiririm ben😀😀

  10. teşekür ederim bacım ya evet günah almak ne ka kolay ya kusura bakma bacıkom teşekür ettim🙂

  11. saolun bacılar siz olunca ben bunalıma girmem gı yok öyle bişey sen meralin abartmasına bakma bacıkom🙂

  12. ee gözdem sen neler yapıyon iş nasıl giidyo gine çok yogunmuusn yigidim iyi demi öp benim için bacım

  13. heheheee emelll gii olurr öylee gelip gitmelerrr arada banada geliyorlarr hatta benim keciler yenii modell 0 km😀 yani bacim yalniz degilsinn

  14. evett gözdemm sen neler yapiyon bacikom ilser ne alemde yigidomuu benim yerimede öpp

  15. ha yigitte benim yerime senii öpsünn🙂

  16. şimdi ben gelmesem siz bunalım takılacaktınız öylemiiiiiiii hiç yakışmıyor hiç neyse biz devam edelim size öyle birdansöz çıkaracağım gibi moraliniz tavan yapacak 😀😀 kopma garantili😀

    eeeeeeee İstanbul belediyesi çalışıyor her an hizmete hazırım😀

  17. bugün 2 hafta oldu izin yapmıyorum anlayın işin nasıl olduğunu gerisini siz düşünün .Teyzeleri yiğit dün ne diyor;

    Anne
    Efendim oğlum
    Ben doktor olucam inşallah

    Ay resmen 5 dakika güldüm maşallah ya şu yaşta inanamadım
    Her ezan okunduğunda da Anne hoca Allah diyo diyo yerim ben akıl küpümü yaaaaaa😀

  18. kadını görünce ikinizde bayıldınızmı yok gı nere gittiniz😀

  19. vayy gözdemm ilk defa görüyom etli butlu dansözzz mesallahh😀 iyi olduu gii gece gece sporr hee nerde haraket orda berekettt🙂

  20. hehehe hemdee ne bayilmaaa gii dönsözzz hem kendi yemis kimseye vermemisss😀

  21. yiğite bakıp geliyorum bacım

  22. oyyy yerimmm benn onu insss doktor olur hemde diyetisyenmi olsun teyzelerini filinta gibi yapsin hehehehe masallah subhanallahh pasamaaa yesinn onu teyzesiii🙂

  23. tmm bacimm bakk öp koklaa yerimedee🙂

  24. bacım uyandı anne benimle yat diyo anlıycan acill çıkışşşşşş😀 ikinizi de kocaman öpüyorum iyi geceler

  25. tmm gözdemm yatt annesii yesinn onuu teyzesi sapur supur🙂 ikinizide cok öptümm gözdemm iyi gecelerr bacim aeo kib byee

  26. ay kusura bakmayın yazamadım görümcem kahve içmeye çıktı daaa

Bir Cevap Yazın

