Sevcan Orhan – Sen Bambaşkasın


Dinlediğim en güzel şarkılardasın
En güzel gülüşlerde bakışlardasın
Sen kalbimin sahibi kara sevdamsın
Kimseye benzemez sen bammaşkasın

Her halin öyle güzel hep sıcacıksın
İçimde yaşıyorsun benim aşkımsın
Seni sorsalar bana anlatılmazsın
Kimseye benzemez sen bambaşkasın

Sen her mevsim güneşsin çiçeksin dalsın
Gönlümün tek muradı büyük aşkımsın
Dilimden hiç düşmeyen en son şarkımsın
Kimseye benzemez sen bambaşkasın,

236 Yanıt to “Sevcan Orhan – Sen Bambaşkasın”

  1. h.b. gözdem nasılsın bacım bende seni öptümmm

  2. inci tanem canım birtanem nasılsın .tosunum nasıl doktor olacakmış. inşallahhhhhhhh .o zaman tin tin yanına gideriz .çocuğum bakar ezesine 😀

  3. duygu dügündeymiş bu akşam o yüzden gelemiyomuş belki bi ce yapar yatmadın

  4. hoşbulduk meralim .emreler iyiler canım sağ ol.
    uykumuz geldi dedik kalktık.sizde yatın dinlenin dedim.
    evimize geldik.

  5. hoşbulduk bal bademim.nasılsın.misafirlerin varmış kolay gelsin canım benim.

  6. gözdeeeee ya bu kırmızılı dansözleri nerden buldun. 😀
    geçen gün sabah izledim koptum bacım. 😀

  7. iyi yaptinizz ablamm .ee bacilar nerde börekler cöreklerr bugün servis sizden hadii bak ablamda geldiii gercii gece gece istemez ama bir kayfe yapinn gii🙂

  8. hey nereye kayboldunuz kızlar.

  9. sormaa ablamm yaa gözdem yine getirdii ama bak aylamm bir türlüü buraya kontrasyon olamiyor daliyor oraya🙂

  10. canım ablam hoş gelgin sefalar getirdinnn
    selmam iyi geceler ablası kendine iyi bakkkk

  11. görümcemler burdaydı gitti balbademim kız kardeşim bu akşam burda ay gelir gelmezde zirveye çıkmışım vallahi tesadüf olduuuuuu

  12. ablamm ben burdayimm ama digerlerinden haberim yok🙂

  13. meralim ayağın ağrıyormu.
    jel sür uzat dinlen.arada buz da koy ki şişmesin.

  14. ayyyy anlamadım diğer sayfada kaldım gelemedim şükür geldim😀
    ablam kızların keyfi yoktu bende onlara dansöz oynattım😀 hemde dobişinden😀😀

  15. hoşbulduk aylam.nasılsın sarı papatyam.kızlar nasıllar. 😀

  16. yok ablam o kadar agrimiyor onlar zaten jel sürüp sardilar devamli yüksekte tut buz koy dediler yaptim dediklerini uzatmisim ayagimi zaten buz üzerinde simdilik sakin efendi duruyorr🙂

  17. he he he heeee iyi yapmışsın.lömbür lömbür.
    ama tombul dansözler güzel olmuyor.göz zevkimizi bozuyor.
    dansöz dediğin ince narin olacakki güzel oynasın. 😀
    bak o arap kızları çook güzel deyilmi canlarım. 😀

  18. sağol iyiler şükür ablamm ellerinden öperlerr ikiside yattı yarın denizin turnavası var uzun yola cıkıcazzz bende yatsam iyi olur aslında

  19. yaaaa sorma teyzesiii öyle bir dilli ki yani beni çok şaşırtıyor paşa😀 bugünde kızdım biraz geldi yanıma aşkım annecim özür dilerim diyo😀😀

  20. heheee ya sorma gözdemm keyfimizz bir yerine geldiki sormaa🙂 kilonun ne ka yakistigini anladik😀

  21. iyi canım meralim.ayağına söyle efendi efendi dursun.
    seni üzmesin 😀

  22. evettttttttt siteyi neşelendirmişin gözdem saolsun🙂

  23. evet ablam haklısın bencede aynen sana katılıyorum

  24. oyyyy yerimm onu agzinii öpp gii gözdemm o dudaklarindan yerime🙂 aylam yarin nereye gidiyorsunuz bacim

  25. oy oy canım benim yerim ben o küçük paşamı.zaten bundan sonra dilleri ile şaşırtacak canım benim .öp benim için güzel yanaklarından gözdem.

  26. evet ablam bende sana katiliyorum🙂

  27. evet meral ayagına dikkat etttttt çok gezme otur yerinde hanım hanım 🙂

  28. yokk gii nereye gezcemm bu halim ilee hanimcicik oturuyom🙂

  29. aylam yarın yolculukmu var canım.turnuvayamı gidiyonuz.hadi hayırlısı olsun.istediği gibi olsun denizin.başarılar diliyorum.

  30. sağol abla inşallah denizimin gönlüne göre sonuclanır cok iyi hazırladı kendisini

  31. kızlar geçen gün tv de hatay antakyayı tanıttı.
    antakyaya gittiyimizde kurtuluş caddesine gidecez.affan kahvesinde oturacaz.ve orda gül suyu ile yapılan bir tatlı varmış ondan yiyecez.sadece orda yapılıyormuş o tatlı sahibi yüz yılı aşkın dededen oğula geçen bir kahve olduğunu söyledi.

  32. otur gıııı yeter gezdinnn

  33. inşallah aylam .emeklerinin mükafatını alır denizim.

  34. abla bunları yaz kenara buluşmamızada mutlaka getir yanındaaaa ooo gülsuyu tatlısını yedirmişti asinin dedesi kerimee😀

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: