Kolpa – Yatağın Soğuk Tarafı


Ne zaman unutulduk
Ne zaman geçmiş zaman
Ne zaman hatırladın
Adımı ben sormadan

Unutulur elbet her şehir ve her insan
Aldığımız hiçbir nefes bile içimizde kalmıyor inan
Bu kadar fazla uzaklaşmış olamaz yıllar
Bir dokun sende anlarsın içimdeki kül hala sıcak

Ama çok geç artık bundan sonra
Bırakın ne olursam olayım
Aklım fikrim darmadağın
Yakıyor elimi ne zaman uzatsam
Yatağın soğuk tarafı

Hiç kimseye bir sözüm yok
Sana yok bana yok hiç kimse yok
Yakıyor elimi ne zaman uzatsam
Yatağın soğuk tarafı

Bir camın buğusuna
Arasına kalp koymadan
Yazılmış baş harfler gibiyiz
Öyle yalnız öyle sıradan

Unutulur elbet her şehir ve her insan
Aldığımız hiçbir nefes bile içimizde kalmıyor inan

245 Yanıt to “Kolpa – Yatağın Soğuk Tarafı”

  1. suruclu Says:

    dantel oya örgü ne varsa sen neler yapıyon kardeş

  2. suruclu Says:

    heyyt sultan süleyman benim tez getirin pargalıyı kelesini vurucam

  3. yok daha yapmadım el kremi dediysem öğle el kremi değil.sanayi tipi el kremi, hani sanayide çalışanların elleri yağ ve katran oluyo ya, onuda normal sabunlarla götürmek zor oluyo, onun içinde ona özel mineralli el temizleme kremi var onu diyom ben ama henüz başlamadım.bulaşık deterjanı dün yarım kalmıştı onu hallettim önce.

  4. ne olsunn pasamm cenelere kilif örüyokk 🙂

  5. vayy komsuu kizii yakisirr hayra karsii zirvenn🙂

  6. hem yüz kremleri sana feda olsun cano iskonto ne demek🙂

  7. hmm anladimm gut gutt allah kolaylik versinn pasamm

  8. suruclu Says:

    o zaman izliyoruz diziyi söylerim abla evet çok heyecanlıydı hatırlayınca hala heyecanlanıyorum yav ne güzeldi buluşmamız ah ah

  9. suruclu Says:

    sağol abla sanai esnafı mı kulanacak bu kremi anlamadım ay süper kardeş çok iyi olur

  10. teskürlerrr canoo cok cok mersiii senin gibi pasamm varken daha cildim kurumazz🙂 ordada hava sogukmuss acep sizmi bizi kiskandiniz yoksa bizmi sizi kiskandikk🙂

  11. tmm sulatım sakin olun, vurursunuz daha ne acelesi var zındanda duruyo nası olsa😀 yarın meydanda halkın önünde indirirsiniz kellesini.

  12. dimiii kuzumm yaa ne güzeldii ama cokk kisaydii😦 ama burda bazi kurluslarda 5 günlük güneydogu gezisi oluyor urfa mardin antepp bu sene olmaz ama nasip olursa diger seneler olursa ins bende katilcam umarim seni o zaman bir daha görürüm🙂

  13. belki bugün yapmam el kremini, patron öğleden sonra adanaya gitcek.bende ona takılabilirsem ki henüz karar vermedim, yarına kalcak bakalım artık.

  14. suruclu Says:

    he he he sultan değin vurur parçalar emir verir arada savaşa katılır tamam o zaman pargalıyı bekliyem. töbeki tek bir bölümünü izledim sülüman yüzünden tarihten soğudum resmen

  15. niyee vuruyonz o sahsiyetin kallesinii anlamadim ama vuruyoz vardirr bir bildiginizz🙂 vururken tam yerinden nisan alinn

  16. suruclu Says:

    çok güzelmiş meral abla bekleriz inşallah olur

  17. suruclu Says:

    hehehe abla can sıkıntısından yaşasın kötülük

  18. evet sanayi esnafı için bu krem de sen niye o kadar çok sevinin anlamadım😀 yoksam kaportacıdamı çalışıyon😀

  19. vayyy adananin yollarii tastannn cekilinn dagdann geliyorr genc pasacann😀

  20. heheheeeee o zamann pasamm siz o sanayii temizlik malzemelerinide özel yaparsinizz öyle siradann günlük evlerde kullanilan temizlik malzemesi yapmassiniz herhal öyle sanayi yerlerin temizlik malzemleride özel olirr

  21. “mazlumu getirin banaaa” misali😀 öldürmüyoz abla şakacıktan öldürüyor gibi yapıyoz🙂

  22. suruclu Says:

    ayıp etin saniyi esnafıyık kardaş ustadan fırça yemekten usandım hehehe yok ya abimler için çok sevindim inşallah öyle bir şey olur onlarda yağla falan çok uğraşıyorlar

  23. abinler ne isleee ugrasiyor nazlimm

  24. zaten öğle abla.yoksam sıradan vatandaş napsın mineralli el temizleme kremini🙂 krem dediysem yani görünüş olarak krem olduğu için öğle diyom. onun asıl görevi temizleme tabi bunun yanında cildi koruma ve nemlendirme etkiside var.

  25. suruclu Says:

    parasıyla değilmi dayak he mahsuzcuktan

  26. suruclu Says:

    valla abla dinamo jeneratör motor tamiri falan

  27. anladım allah kolaylık vesin abilerine.neyse ben müsadenizi istemeliyim🙂 bye

  28. suruclu Says:

    sağol kardeş güle güle kolay gelsin

  29. baya bir hünerli kremmis desenee🙂 hic mahsuzcuktan kim ölmüskii🙂

  30. suruclu Says:

    meral abla nereye gittin benimde geldi veda vakti neyse siz güzel bir şarkıyla veda edim tüm bebeği olanlara gelsinhttp://www.youtube.com/watch?v=7_WdLd2bdBA&feature=related

  31. güla güle pasam allah kolaylik versin byee. nazlimm artik anladigim kadar yagli isleri allah kolaylik versin canoo

  32. burdayimm canomm ama linkin olmadi bir dene istersenn

  33. tmm ciktii simdiii🙂

  34. suruclu Says:

    ahada şimdi oldu . hehe meral abla kim ölmüşki ibo da ölsün

  35. hehe ibo ölmez efsunluu🙂

  36. suruclu Says:

    tamam meral abla canım sultanım bir diyeceğin var mi ben artıkın kaçmalıyım

  37. güzel türküymüss kuzmm tesekkürler🙂

  38. suruclu Says:

    olabilir sülüman onada çare bulur

  39. yokk caneyy caninin sagligi ha var bir diyecegimm senii cok seviyorumm🙂 birde dikkat et özletme kendinii bu kaa🙂

  40. suruclu Says:

    bişey değil hoşçakal komşu kızı öpüyorum

  41. güle gülee komsu kizii seni cok öptümm byeee

  42. suruclu Says:

    bendeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Bir Cevap Yazın

