Şeyda Karadeniz – Vur Deli Rüzgar


Rüzgar Esip Geçer
Kırıp Döker Benim Bütün Dallarımı
Zaman Akıp Gider
Acımadan Soldurur Anlarımı
Bir Küçük Goncayım Ahımı Kime Desem
Bülbül Bile Çoktan Kesti Feryadını Figanını

Vur Deli Rüzgar Yine Vur
Sana Dur Diyemem
Bıraktığın Her iz Tenimde
Farklı Bir Desen
Hadi Vur Deli Rüzgar Yine Vur
Sana Dur Demem
Bıraktığın Her iz Tenimde
Farklı Bir Desen

226 Yanıt to “Şeyda Karadeniz – Vur Deli Rüzgar”

  1. bennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  2. ayyyyyyyyyyyyyy kardaş çok ayıp insan ablası dururken zirveye çıkarmı yaaaaaaaaaaaa :)neyse zirven hayra karşı olsun bakalım🙂

  3. oldumu şimdi hacı ya sen iyice performanstan düşmüşün be hacı, beni bile zirveye çıkarıyon😀

  4. meral sanamı msj bırakmış gardaş anlamdım😕

  5. de get sayamadığım kadar zirven var😀 azcık bizimde olsun hacı, hepsi senin değil😀 azcık paylaşımcı ol canım😀

  6. sorma gardaş ya bu ara çok kötü bi düşüş var ya ferformansta ne olcak halim bilemme kine🙂

  7. hani sitede demiş ya uyarı muyarı bişeyler ima etmeye çalışmış galba ama anlamadım.neyse alırım ifadesini.

  8. ya asılda zirveelri size vermmede istek şarkısı bulamıyorum o yüzden veriyom yoksa hayata görmezsiniz :)şaka bi yana yaşlanıyom galiba ben gardaş🙂

  9. abla aliden naber, o nasıl? hala sizdemi yoksam memlekettemi? görünce selam söyle.

  10. al al gardaş bencede al ifadesini bide benim için alırmısın arada benim damarıma çok basıyoda msnede🙂

  11. sus gıı ne diyon ustam duymasın, seni madara eder allama😀

  12. ali şu anda izmirde staj yapıyo gardaş bugün yarın gelir gelince söylerim slmını zaten siteye gelir gel,ince🙂

  13. evet bencede benim yaşlandıgımı meral duymasın iyice damarıma basar🙂

  14. usta beni niye çağırmadın diğe trip yapma çünkü maksadım sadece iyi geceler yazıp çıkmaktı aslında.ama sayın ablayı görünce iki lafın belini kırayım dedim. ve şimdi çıkıyorum sayın ablanın müsadesiyle.o yüzden senide rahatsız etme gereği duymadım.

  15. merallllllllllllllllll hanım sen uyu 🙂 gardaş senin ustan yaşlandı artık bak erkenden uyuyo kalıyo hani neneler tvi izlerken uyuklar ya oda öyle yapıyo eminim tv izlerken uyumuştur :)ay öldürcek beniii🙂

  16. öğlemi allah zihin açıklığı versin. gelsin gelsin özledik gari bi görünsün arada bir bile olsa.neyse abla benim yarın erken kalkmam lazım çünkü arkadaş gelip alcak. ben müsadeni istiyim.

  17. tmm gardaş sen yat ben merali kızdırım ustanla ben sohbet ettim uyumasaydın diiyeeee :)sanada iyi geceelr görüşrüz gardaş byyyyyyyy

  18. tmm gardaş müsade seninnnnn iyi gecelr allah rahatlık versin

  19. hadi abla allah rahatlık versin, iyi geceler tatlı rüyalar.sen çıkmadan ustam gelecek olursada onada hürmetler😀

  20. tmm gardaş seve seve ustana iletirim hürmetlerini sen merak etme🙂

  21. Rüzgarın şiddeti ne olursa olsun; Martı sevdiği denizden asla vazgeçmez

  22. neyse bend ekaçar bu saaten sonra kimse gelmez bende çıkayım yatayım herkese iyi gecelrrrrr byyyyyyyyy

  23. cok guzel muzik eline salik

Bir Cevap Yazın

