Yekbun – Esir Kalpler

ne sensiz ah ne de seninle,
dinmez artık keder yüzümde.
bir uçurum açtın ki giderken bende
kalbim kuş olsa artık uçup gelemez..
böyle bir zemheri ile vurdun içime
kalbim kardelen olsa açmaz yeniden…

bir yaraki kanar derinde
dinmez artık dönsende bile,
öyle bir dağ yangını koydun ki bende
deniz olsan dökülsen ah söndüremez ,
öyle bir orman yakıp gittin içimde
çağlayan ırmak olsan artık dindirmez…

227 Yanıt to “Yekbun – Esir Kalpler”

  1. alooooo nerdesiniz zirveciler :)(

  2. bu arada biraderim nerde gören bilen varmı. yinemi kayıplara karıştı

  3. ay bu ka olur yaaaaaaa zirve beni ne çok seviyo ben istemedikçe o beni çekiyooooooo🙂

  4. emellllllllllllll bu seferr saglamaaa gittinn gacii senn yaaaaaaaaaaaaa adamii hastaa etmeseneeee

  5. yav yemişim zirvenizi. tebrikler abla hayırlı günlerde kullan

  6. bizdee sen gibiyizz pasamm sen ne biliyorsan bizde aynisii🙂

  7. ne yapayım suç benimmi çıkmasam dalga geçiyonuz ne oldu performanstan düştün yaşlandın filan diyonuz ne yapam yaniii sizdde yaranamıyom 🙂

  8. neysee emelll biliyonn dimii ben alirimm bunun intikamini sendennn

  9. evet ya gardaş haklısın meral mektupları saklammaış senin gözün zirvemi görrür şimdi yaaaa haklsıısn sen ustanla ugraş ben zirveye çıkarım🙂

  10. hmm cumalarıda kaçırmazdı hani.gerçi bir o değil. bu cuma kimse gelmedi.

  11. emelllll sende atesee körükle gitmee damarima basmaa bakk benii burda konusturma istersenn anladinn sennn benii😀

  12. ya duyguda gelcekti bende 4 gözle onu bekliyorrum gelcem dedi ama uyudu kaldı heralde çok yoruluyo bugünlerdeeeeeee

  13. evet kimse gelmedii sanirim herkess dizilerdee

  14. bendekide şans geçenki buluşmada gelemedim herkes geldi bu sefer gelebildim. bi siz varsınız. veya artıkın bu şansmı yoksa bişeymi oda ayrı bir soru işateri aslında.

  15. yok bacım ya ben bişey demiyommmmm az önce senden yana çıktım ya gı gardaş bacım onları kesin saklamıştır şimdi krıstaller yerinde olmadıgı için hatırlamıyo bak yarın bulur yazar görürüsünnn

  16. yokk be ne soru isareti olcakk ilk bulusmada herkes vardi 2. bulusmada bir kac kisi vardik yine yani diziler yüzünden gelmiyorlar

  17. niye gradaş sen bizi beyenmiyomusunnnnnnnnn🙂

  18. çıkmadık canda ümit vardır heran birileri gelebilir demi🙂

  19. gerçi bizi hergün görüyon meralle ben hep burdayık🙂

  20. yokk gii beyenmemezlikten degill bizler burdayiz zaten ama 2 haftada bir cuma günleri herkes bir araya gelsin diyozz oda olmuyor isteee

  21. evet gelirseler sanirim diziden sonra gelirlerr🙂

  22. duyguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uyudunmuuuuuuuuuuuuuuuuu balımmmmmmmmmmm nerdesin yaaaaaaa gelcektin haniiiiiiiiiiiiiiiiiii

  23. pasammmmmmmmmmmmmmmmmmm ne oldunn sess verseneeeeeeeee

  24. gençerinde pcesi sorun çıkarıyo heralde meral

  25. tuba_asi Says:

    iyi akşamlar demek için geldim nasılsınız 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: