Oğuz Boran – Seni Çok Seviyorum


Bir parçanı bırakıyorum
Dokunduğum her yerde
Parmak izlerim gibisin
Sevdiğim ellerimde

Yaprak yaprak döküldüğüm
İlmek ilmek söküldüğüm
Düğüm düğüm çözüldüğüm
Seni çok seviyorum

Gitme desen ölüyorum
Sende hep kayboluyorum
Gözlerin güze dönmüş
Bakışınla kuruyorum

Umut umut sarıldıgım
Çocuk çocuk darıldığım
Fidan fidan kırıldığım
Seni çok seviyorum

169 Yanıt to “Oğuz Boran – Seni Çok Seviyorum”

  1. ali Says:

    ne demek övgü değil gerçekler bunlar🙂

  2. tuba_asi Says:

    sen yaz sadece zirve işini meral abla halleder senin zirven yoktu çünkü 🙂

  3. ali Says:

    benim hiç bişeyim yok ):

  4. ali Says:

    zirveye çıkınca ne oluyor analtsana bi🙂

  5. tuba_asi Says:

    ben varım yaa daha ne olsun başında büyük bela 🙂

  6. tuba_asi Says:

    sen sana anlatıcam ama emel abla daha güzel anlatır kendisi ustası da🙂

  7. tuba_asi Says:

    ben olcaktı o 🙂

  8. ali Says:

    tamam anladım. ::) yengeme sorarım o detaylı olarka anlatır zaten ya o bunları çok iyi bilir🙂

  9. tuba_asi Says:

    bana öğreticekti daha öğrenemeden zirveye çıkartmaya başladım biraz sevineyim🙂

  10. ali Says:

    🙂 bu arada başımda senin gibi tatlı bela olsun yeterki sorun olmaz bnm için. arkadaşım için canım feda benim🙂

  11. tuba_asi Says:

    hımm öyle diyorsun yani dediğin gibi olsun arkadaşım benim🙂

  12. ali Says:

    ben kaçar iyi geceler herkese.🙂

  13. tuba_asi Says:

    bende çıktım iyi geceler

  14. Günaydın canlarım.Hayırlı sabahlar. 😀

  15. Bugünüm,yarınım “nefesim”sana günaydın
    Günaydın umudum:Yeniden doğduğun için
    Günaydın ruhum:Desteğini esirgemediğin için
    Günaydın beynim:Unutulması gerekenleri unuttuğun için
    Günaydın ellerim:Güzelliklere değdiğin için
    Günaydın gözlerim:Maviyi ve yeşili yeniden
    keşfettiğin için..
    Günaydın dilim:Nefretimi boğduğun için
    Günaydın ayaklarım:Yeniden koşturduğun için
    Günaydın kalbim:Daha güzel attığın için
    “Herkese Günaydın:Yeniden Doğduğum İçin”

    GÜNAYDIN CANLARIM.

  16. meralim canım sen yoksun.
    canım benim iyisindir inşallah.özledim canısı.

  17. bu şarkı benim için yazılmış desem belki insanlar yanlış anlardiye korkuyorumgecekondu ankaragüçlü

Bir Cevap Yazın

